tiffany moet een liedje van K3 doen of hoe heet dat liedje wat katja schuurman met die andere 2 GTST-collega's deedquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Tiffany "Flink zijn" van Robert Long/Paul de Leeuw gaat doen!
[
Ademnood? Druppels? Alles of niets?quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tiffany moet een liedje van K3 doen of hoe heet dat liedje wat katja schuurman met die andere 2 GTST-collega's deed
linda, roos en jessica waren ook popu in belgie, en dat is ook buitenland, iets voor barbie tiffany dusquote:Op zondag 30 december 2007 13:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft niemand geluisterd wat het thema wordt ofzo?
Het is Nederlands product in het buitenland, dus Golden Earring, Shocking Blue, dat soort dingen. Jan Smit zou ook kunnen dus, maar wel in het Duits dan.
Laten ze dat aub je niet op 2Feb doenquote:Op zondag 30 december 2007 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een baggerthema, straks komt Nederlandstalig ook nog voorbij.
Ik vraag me steeds vaker af waarom jij nog Idols kijktquote:Op zondag 30 december 2007 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja ik ook, het wordt eigenlijk steeds minder leuk. Maar zolang ik het nog leuk vind om hier te posten...quote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds vaker af waarom jij nog Idols kijkt!
Volgens mij heeft Jerney dat afgedwongen ja. Waarvoor dank aan Jerney.quote:Op zondag 30 december 2007 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Is ook elk jaar hetzelfde, die Jerney mag wel eens vervangen worden.quote:Op zondag 30 december 2007 15:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jerney dat afgedwongen ja. Waarvoor dank aan Jerney.
Genoeg goeie muziek uit Nederland. En Jerney hoort bij Idols.quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook elk jaar hetzelfde, die Jerney mag wel eens vervangen worden.
Ze bedoelen met 'Nederlands product' toch ook dat het dus niet Nederlandstalig hoeft te zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef livelink het volgende:
Bijna alle Nederlandse bands die een hit hebben gehad in Nederland hebben volgens mij ook wel gescoord in België. Beetje onzinnige toevoeging aan Nederlands product dus.
Duo'squote:
Jaaaaquote:
En Nothing like the rain dan, of hoe dat nummer ook heet? Die is ook best doable.quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jaaaamaar de enige rustige liedjes zijn Shelter For A Rainy Day, en Where Are You Now. Zie ze nou niet echt No Limit doen :p
Hmm zou ook nog kunnen ja. Maar of de gemiddelde idols-deelnemer en idols-kijker die liedjes kent is een tweedequote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En Nothing like the rain dan, of hoe dat nummer ook heet? Die is ook best doable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |