Dat had ik niet nu pas door, piemel, ik had alleen nu pas de gelegenheid het tegen je te zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop en de tv staat niet bij de pc in de buurt, dus vandaar. maar dat is al het hele seizoen zo hoor. Lief dat je nu pas door had dat ik er niet was.
Ja, Mister Fok enzo, ik dacht dat je handtekeningen aan het uitdelen wasquote:
Doe maar niet. Dan lijkt het vast net alsof de Soundmixshow weer terug op de buis is. Laat haar een eigen identiteit ontwikkelen (voor zover dat op je 35ste nog kan).quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef Greys het volgende:
Conleche, trust! Mijn hond wilde net niet piesen, het regent
Ik heb hem uiteraard gedwongen en gewoon uitgewrongen.
Heeft ze daar Anouk gedaan dan?quote:Op zondag 30 december 2007 00:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan lijkt het vast net alsof de Soundmixshow weer terug op de buis is.
Pauline heeft én hetzelfde soort hoofd (alleen met wat groeven meer), én hetzelfde type stem. Dus dat is dubbelop. Pauline die Anouk-liedjes zingt zal onbedoeld net een imitatie lijken.quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ze daar Anouk gedaan dan?
Oh ok... ja daar zit wel wat in...quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Pauline heeft én hetzelfde soort hoofd (alleen met wat groeven meer), én hetzelfde type stem. Dus dat is dubbelop.
Grote aanhang onder kampvolk?quote:Op zondag 30 december 2007 00:24 schreef Greys het volgende:
En Neil iets van Frans Bauer.
Nou Nouquote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
Das toch geen Nederlands product, lamlul.
Ik krijg bij Flink Zijn altijd het beeld van een bukkende homo die elk moment anaal gepenetreerd kan gaan wordenquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Tiffany "Flink zijn" van Robert Long/Paul de Leeuw gaat doen!
Omdat je met je eigen fout geconfronteerd wordt?quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
ok ok, mijn standaard -2 punten van erik gaan vanacht naar BVO
Nee dat vond ik wel lief, maar de lamlul was heel erg gemeenquote:Op zondag 30 december 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat je met je eigen fout geconfronteerd wordt?.
Ik vond hem ook nogal cru overkomen jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee dat vond ik wel lief, maar de lamlul was heel erg gemeen
En dan in volledig mannen alt kop stemquote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cee het volgende:
Bas en z'n liedkeuzes kennende zal hij wel voor 'De Mosselman' gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |