kampenelliesquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de familie wel eens gezien
Eén verkeerde opmerking en de Hummer van Gordon staat op vier bierkratjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de familie wel eens gezien
Mja ik zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat was na die opmerking van Sven toch?.
Hij is wel een groupiesletje op zijn Hyves iig.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42
schreef Foxriver het volgende:
Heeft die vader van neil de jury bedreigd ofzo.. die neil zong nog slechter dan deze gozer
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"het maakt niet uit wat de jury zegt, ik heb toch genoeg fans"
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
tijd voor Tiffany, dan kan de tv tenminste uit daarna
purple rain natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Nathalie. Greys,wat gaat naat zingen
Yep dat kan niet in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ollie gaat er uit door deze opmerking
Kom op zeg. Ik kijk eerst nog het liefst naar performance en dan is Neil echt exit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ollie: Het maakt niet zoveel uit wat de jury zegt ik heb toch genoeg fans
Hopen dat dat zijn kop kost
Shhhhhh...... Ollie was echt gruwelijk vals, vooral in het begin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
BVO, ik vind je een schat van de bovenste plank hoor, maar je bent af en toe een beetje verblinddoofd door je favorieten ben ik bangMaar je enthousiasme is geweldig
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef vw_caddy het volgende:
Eén verkeerde opmerking en de Hummer van Gordon staat op vier bierkratjes.
Purple Rain zou wel HEEL tof zijn ja, maar ik krijg even niets doorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Nathalie. Greys,wat gaat naat zingen
Precies. wat een engerdje en belediging voor Jim.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah... Jim zag er leuk uit. Neil niet.
De jeugd van tegenwoordig ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Die Nathalie kan niet eens normaal Nederlands....![]()
(kunnen ze nog beter Brian op het podium zetten)quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. wat een engerdje en belediging voor Jim.![]()
Ze is pas een paar jaar in Nederland dus ik vind dat ze al goed Nederlands praatquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
cutie? ik vind het één pak snot en ze moet normaal Nederlands leren
nee inderdaad, met hun "watskebeurd" maar die hebben toch niet aan Idols meegedaan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig ook niet
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
cutie? ik vind het één pak snot en ze moet normaal Nederlands leren
Nou en. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Die Nathalie kan niet eens normaal Nederlands....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |