Ja ik loop eindelijk weer gelijk.quote:
Ik had geen TT, dus heb ik die van jou genomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Sven, wel lachen dat we precies hetzelfde dachten als TT![]()
Ik noem dat de "Kiss of death"quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij was Neil een punt aan het geven.
Ja, ik! Het klonk sensationeel goed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een bizar jurycommentaar vandaag. Volgens mij klinkt het in de studio totaal anders dan op tv (zoals gewoonlijk). Is er iemand van Fok in de studio vandaag?
Oh dan ben je gewoon een diefquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had geen TT, dus heb ik die van jou genomen.
Dat. Of ze hebben happy pills gegeten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een bizar jurycommentaar vandaag. Volgens mij klinkt het in de studio totaal anders dan op tv (zoals gewoonlijk). Is er iemand van Fok in de studio vandaag?
Dan was Neil ook zeer muzikaal.quote:
Boris deed het wel goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Ollie doet Michael Jackson?
Dat kan bijna alleen maar slecht zijn.
Okee, Spandau Ballet dus, ook moeilijk lijkt me
Nouja, das jouw (slechtequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef Greys het volgende:
er zaten echt heel mindere stukjes bij, of je dat nou wilt of niet![]()
Alles beter dan Neil.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef WaStEd het volgende:
doei Ollie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |