nou hier zitten we dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nee. Dus keek ik maar bij een van de actieve IDO leden of die 'm in z'n postarchief had staan.
Welcome to the 80'squote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef SSJKliko het volgende:
Wendy ziet eruit alsof ze een gordijn van de rails af heeft gerukt en aangetrokken heeft![]()
En Charlene loopt in een plastic regenjas
we hebben het hier over soppende pubertjes he... die kijken niet naar zijn stem hoor...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Zekers te weten.
En wat zijn dat trouwens voor wazige shots tussendoor?
Zie je de jury saai voor zich uit kijken, hun jasje goed doen. Shots van de kandidaten.
Alsof zij mij moeten boeien in die 1,5 minuut.
Nog niet. Daar ik wacht ik nog wel even opquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, bijna vergeten... Maar dat luister ik liever ook niet.....
Heeft Mirjam al gezongen, was wel benieuwd naar haar optreden.....
Je hebt me niet horen zeggen dat ze niet muzikaal is en ik vind haar echt goed, maar deze keer zaten er valse noten in. Welles, welles, wellesquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Greys, luister Charlene straks nog eens na en je ontdekt de muzikaliteit. Charlene was weer sensationeel.
Het shot van Jerney bij Neil was geweldig. Nu Nathalie, straks Nigelquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja heel raar die shots van de jury en anderen tussendoor. En ineens dat gepraat met de kandidaten en Wendy tussendoor, dat was eerst toch niet
Ik mag toch hopen dat ze meer smaak heeft... en volgens mij zit die Neil in de kast en is ie bang voor zijn pappa om eruit te komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef SSJKliko het volgende:
Opvallend trouwens, toen Neil zong zoomden ze in op Charlene, en toen Charlene zong zoomden ze in op Neil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |