Nee, echt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian zet zijn handtekening niet op de strooifoto's. Stel dat iemand die gaat namaken en gebruiken in combinatie met zijn bankpas.
Bloemetje......gefeliciteerd.![]()
Hij was niet bij de buren...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Brian terug van de buren en begint te flemen met Amanda.....valt niet op hoor, medicatie bij Brian hakt er snel in.
volgens VilaVandaag 23:30...maar dat moet je altijd met een korrel zout nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
hoelaat vertrekken de heren?
Omdat ze niet mee mag vanavond? of dat brian niet genoeg geslijmd heeft met flens zijn skattebouwtjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
Echt opvallend. Amanda strontesjaggo en Brian doet alsof er niks aan de hand is.
[ afbeelding ]
OK, lang belletje dan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij was niet bij de buren...![]()
Hij heeft ff naar achter gebeld en toen hebben ze die strooikaarten naar binnen gebracht.
Gefliciteerd BLOEM Blomstquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
hoelaat vertrekken de heren?
Omdat hij meer aandacht geeft aan Dilana dan aan haar. Hij trekt helemaal naar die teef toe.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee mag vanavond? of dat brian niet genoeg geslijmd heeft met flens zijn skattebouwtje
Ja, al heel de avond eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het is je toch ook al opgevallen dat er iets mis is tussen Amanda en Brian?
Die snapt er zo te zien ook geen reet meer van....dus gaat z'n heil ff ergens anders zoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
Brain gaat maar weer een beetje pingelen, op zijn gitaar.
En nu weer Zeur die om zijn nek hangt en zegt dat als er iets is hij altijd met haar kan praten. Brian speelt gitaar en SL.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef T-lex het volgende:
Ze lijkt in ieder geval moe/afwezig...en is ook al heel de avond aan de zuip.Pinacolada, paar wijntjes en nu wil ze weer een Razz/7-up.
is ook vermoeiend, geirriteerde ogen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
JC, Brian mag weer slapen, hij heeft last van zijn ogen.
En hij weet nog niet waar hij naar toe moet na 1 januariquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Py het volgende:
Het is officieel nog niet Miky's boot. Hij is nog niet afbetaald.
1 januari komt de waterpolitie en die sleept hem weg.
vertelt Miky
Ik heb het de laatste paar uur niet gevolgd, maar heeft ie toevallig Selene meer aandacht gegeven dan Amanda? Of Selene ergens gelijk in gegeven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, al heel de avond eigenlijk.
Brian heeft net ook al gevraagt of er iets was. Maar er was niks....snap er net als hij ook geen reet van.![]()
Misschien beetje teleurgesteld dat ze niet vanavond mee mag.
Of omdat Nadia tot 23:00 blijft op ouwejaarsavond. En ze daardoor weer iemand anders voor vanaf 23:00 uit moet nodigen.
Ze lijkt in ieder geval moe/afwezig...en is ook al heel de avond aan de zuip.Pinacolada, paar wijntjes en nu wil ze weer een Razz/7-up.
Die hoer voor Mickey of dat ze mee mag met Brian?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft naar achter gebeld...en roept ineens "I feel good"
Schiet mij maar lek....er is dus iets geregeld voor vanavond.
Was dus weer een pruillipje om haar zin door te drijvenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft naar achter gebeld...en roept ineens "I feel good"
Schiet mij maar lek....er is dus iets geregeld voor vanavond.
Of dat die vlam van Lieke weer komt met vrienden...misschien is daarom Lieke wel zo lang achter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die hoer voor Mickey of dat ze mee mag met Brian?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio sjokt weer eens naar het kantoor. Hij heeft eigenlijk maar twee vaste zitplaatsen, de pot en het kantoor. Het wordt tijd dat ze de villa wat meer aanpassen voor hem ......
[ afbeelding ]
Dat hoop ik dan eigenlijk nog wel het meestquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Of dat die vlam van Lieke weer komt met vrienden...misschien is daarom Lieke wel zo lang achter.
Zou hij echt straks met zijn kloffie weer de poort uitlopen op 1 januari?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
En hij weet nog niet waar hij naar toe moet na 1 januari
Da's een mooie ansichtkaartquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio sjokt weer eens naar het kantoor. Hij heeft eigenlijk maar twee vaste zitplaatsen, de pot en het kantoor. Het wordt tijd dat ze de villa wat meer aanpassen voor hem ......
[ afbeelding ]
Ik denk dat Mickey nergens op rekent, tenminste, dat is wat ie steeds zei toen ie de villa in kwam en Huub & Jaap en Brian & Amanda hem met van alles wilden helpen 'ik reken nergens op jongens'.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Zou hij echt straks met zijn kloffie weer de poort uitlopen op 1 januari?
En dat er nog 2 bewoners net niet lam genoeg zijn om hem nog uit te zwaaien?
Nah, er zit vast nog iets aan vast (hoop ik).
Doe jij eens ff normaalquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zoooooo bang dat Naad vanavond binnen komt lopen. Don't ask me why.
Omdat ze heeft afgezegd bij Amanda te komen tijdens de jaarwisseling? Hmm. Vanavond is op zich wel een goede avond, voor de meiden, zonder Bemoeizuchtige Brian.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zoooooo bang dat Naad vanavond binnen komt lopen. Don't ask me why.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |