Hij is nu de rest van de bewoners aan het husselen met pokerquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Dus hij heeft 12 jaar niet gedronken?
Dit klinkt niet goed. kans dat hij straks aan beide middelen verslaafd is.
Ik heb geen streams, hoe is hij nu?
Drinkt hij of heeft hij gedronken?
Jaap drijft een handeltje in dat hok....zou me niks verbazen, maar met wat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Varen het volgende:
jaap heeft stiekem buiten gebeld
Hij zal wel weer één of 't ander stuntje uit gaan halen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef Varen het volgende:
Jaap tegen iemand: jou moet ik hebben en een dame antwoordde:ik heb alles al gekocht hoor
Even later zegt hij binnen tegen de rest: verzoek van achter om een boodschappenmandje
quote:
quote:Brian maakt een heerlijke namiddagwandeling in de tuin. En wie kan hij daarvoor beter meenemen dan Dilana? De donkere schone is dolblij met de aandacht en rent heen en weer rond de Antilliaan. Hij gooit een stuk hout weg en ze komt het weer vrolijk terugbrengen. Wat een gezelligheid brengt een huisdier toch in de Villa!
Ik had best even in zijn bek willen spugenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Vanavond is daar Lobasca die Fok! representateert in het Noord-Hollandse Schagen?"
![]()
Wat zal hij teleurgesteld zijn![]()
Het is dat er staat "een donkere schone" anders had dit hele stukje op Amanda kunnen slaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het toch gezegd, Brian de grote dierenvriend met dank aan VV.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Vanavond is daar Lobasca die Fok! representateert in het Noord-Hollandse Schagen?"
![]()
Wat zal hij teleurgesteld zijn![]()
Ik weet het, ben en blijf een zeikerd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
Teiltje volsnotteren en gaan, zeg ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had best even in zijn bek willen spugen
Daar staat een ton boete op hoor, net als op het gooien van een oorbel en het gebruik van een oogpotlood.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
Dat was een welbewust Briantilliaans stijlfoutje. Niet echt, ik wist niet eens dat er een ondertitelprijsvraag liepquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, ben en blijf een zeikerd.
Jij was dan ook echt de beste kandidaat geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan met een doucheslang om m'n nek rondhossen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij was dan ook echt de beste kandidaat geweest
"Zou ik het redden, mijn tong tegen het puntje van mijn neus te krijgen?"quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Leeft u uit laat u gaan![]()
[ afbeelding ]
"Waar zal ik vanavond eens over gaan zeiken ?"quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Even proeven of ik echt zuur ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Soms denk ik dat ik scheel ben. Maar ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Daarmee bevestig je nog eens dat je echt de allerbeste kandidaat was geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan met een doucheslang om m'n nek rondhossen...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even proeven of ik echt zuur ben.
Ik voel me keigoed.. ik voel me keigoed!! Huub Huub Huub.. Hoera!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |