Ik dacht dat ik tieten had maar zie gewoon dubbel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Leeft u uit laat u gaan![]()
[ afbeelding ]
Er zit een vlieg op mijn neus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"Zou ik het redden, mijn tong tegen het puntje van mijn neus te krijgen?"
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
"Waar zal ik vanavond eens over gaan zeiken ?"
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even proeven of ik echt zuur ben.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik scheel ben. Maar ik weet wel beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik voel me keigoed.. ik voel me keigoed!! Huub Huub Huub.. Hoera!!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tieten had maar zie gewoon dubbel.
quote:
Damn, Had ik maar zulke joekelsquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Nog even duwen, dan zijn mn tetten net zo groot als die van Amanda.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:13 schreef Py het volgende:
[..]
Ik beschouw dit maar als een inzending![]()
Denk ik
Blijf maar bij Amanda uit de buurt dan.. die wordt vast jaloersquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog even duwen, dan zijn mn tetten net zo groot als die van Amanda.
ja daar kan ik me wel invoegenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat dit de terechte winnaar is:
[ afbeelding ]
"Even proeven of ik echt zuur ben."
![]()
[ afbeelding ]
Gooi er maar in, Garston!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Ik heb een héééle leuke klaar staan nog
Graag, zolang COS ook gewoon doorgaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
squote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Joepiequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Nou mensen. Hier kunnen we wel wat bij bedenken toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
framboos of was het aarbeiensmaakquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Had ik mijn jas maar aangehouden of Huub een jasje om zijn piemel gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
..daar sta ik nu, heb mijn blowjob gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
"Kom je me ophalen pap? Ik ben klaar met werken."quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
ieuwquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Wat is Jaap toch allemaal aan het doen in kantoor?
Lieke zet een bord op tafel wat afgelikt is door Dilana, gezellig type is het toch. Lijkt een beetje op de tandenborsteltoiletschoonmaakactie.
Lieke voelt zich goed, die laat zich nu helemaal gaan. Remember het eten van het snotje toen ze opstond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke zet een bord op tafel wat afgelikt is door Dilana, gezellig type is het toch. Lijkt een beetje op de tandenborsteltoiletschoonmaakactie.
Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.taaldok.nl/engels/questions.html
Boeien verder.
Ik heb ook geen flauw idee wat Jaap allemaal aan het doen is. Jaap die aan het knutselen is met een boor en Sinterklaas is al voorbijquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Werken die camera's in het donker ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Ze moesten thuis eens weten ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
"Wat heb ik toch voor vieze smaak in mijn mond? "quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Conclusie: Lieke is echt een rotwijf zoals velen denken of is dat iets te kort door de bocht?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke voelt zich goed, die laat zich nu helemaal gaan. Remember het eten van het snotje toen ze opstond.
Ik weet niet hoe objectief wij Lieke (kunnen) aanschouwenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie: Lieke is echt een rotwijf of is dat iets te kort door de bocht?
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats. Gewoon een heerlijke meid!quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, als je Lieke een beetje positief benaderd en haar een beetje afremt in het doemdenken en roddelen dan denk ik dat ze best een leuk persoon is om mee om te gaan,
Exact.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaat. Gewoon een heerlijke meid!
En dat roddelen valt ook wel mee. Dat ze een uitlaatklep zoekt om haar frustraties over Huub kwijt te kunnen kan je haar nauwelijks kwalijk nemen. In de buitenwereld zou ze haar moeder, zus en of vriendinnen hebben waar ze haar ei kwijt kan, in de kooi is dat een heel andere situatie.
Omdat ik het niet doorslikte moet ik nu gaan ???quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
"Ik wil u graag iets vertellen over de bijbel, heeft u even tijd?"quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats. Gewoon een heerlijke meid!
En dat roddelen valt ook wel mee. Dat ze een uitlaatklep zoekt om haar frustraties over Huub kwijt te kunnen kan je haar nauwelijks kwalijk nemen. In de buitenwereld zou ze haar moeder, zus en of vriendinnen hebben waar ze haar ei kwijt kan, in de kooi is dat een heel andere situatie.
Emma heeft ook een hart van goud, net als Dido.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats.
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats. Gewoon een heerlijke meid!
Ben ik even blij dat die camera's 's nachts niet werken.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
En zo is het !!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |