LOL!quote:
Dat denk ik niet maar hij zal wel ervaring genoeg hebben , en misschein zelf het beste weten wat hij kan hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ik neem aan dat de GGD een oogje in het zeil houdt. (hoop ik )
Amanda mag volgende week mee naar het optreden van Brian, haar freebee.
quote:
Als ze haar mond hield en lachte zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'Tussen die nerds viel ik wél positief op'
Of het is weer voor tv te maken. dat van Mickie danquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ik neem aan dat de GGD een oogje in het zeil houdt. (hoop ik )
Amanda mag volgende week mee naar het optreden van Brian, haar freebee.
Mike was 12 jaar gestopt met drank, was gebruiker van Coke en Heroine, zat nog op 4 tableten methadonquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Mike is sinds 2 dagen gestopt met methadon. Hij vindt dat hij het niet meer nodig heeft.
Als dat maar goed gaat, dat kan toch niet zomaar?
Meegelift op de intelligentie van Jeroenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe heeft dat stuk sjagrijn in hemelsnaam ooit een programma kunnen winnen? Heeft ze meegelift op de charme van Jeroen?
Oh ja, natuurlijk. Klinkt ook logischer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
Meegelift op de intelligentie van Jeroen
Ik baal zo als ik dit weer hoor, echt weer het asogedrag van het hokje, explioteren die handel, meer is het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
12 jaar gestopt met drank, was gebruiker van Heroine, zat nog op 4 tableten methadon
Op de dag dat het feest is Mike gestopt met de 4 tabeltten methadon,
hij genoot van het feest en de vele drankjes en zegt de Methadon niet meer nodig te hebben,
kan hij dit? Is alcohol nu weer zijn vriend?
PAM - See the rainbow whenever you want!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we wie de leukste ondertitel kan verzinnen?
Hey boss, I'm doing ok, don't I?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
(aren't I/ain't I)quote:
I can see dead peoplequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof die man daarop zit te wachten....quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef droomkoningin het volgende:
de kindjes van god hebben een hoertje geregeld voor mike...
ze zijn veel te goed voor deze wereld!
Volgens mij is aren't I de deftigere versie van ain't I.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
I AM doing oké... Dus het is Am i not = ain't ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |