quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Intelligent Arrogant als ik ben, ga ik deze discussie niet aan![]()
Ik schat dat de tutjes om vijf uur wel klaar zijn met tangen en opmaken.
Intelligentie viert weer hoogtij in dat hok. Zelden nog dommere wijven gezien dan de 2 Babes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
Slene tegen Amanda; Ik ben beter dan jou
Wijzer dan jou
Slimmer dan jou
Volgens mij zijn ze allemaal niet gemakelijk in omgang, daar zijn ze op gescreend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is ze vrij lastig in de omgang, maar ik ben van mening dat de andere vier nog vééél moeilijker zijn in de omgang. Ik moet er niet aan denken om mensen als Huub, Brian, Amanda of Jaap in mijn vriendenkring te hebben.
Dit is toch een grapje hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:46 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda met brandwondenzalf na de stiekeme mishandelingen van Brian afgelopen nacht, als vergelding corrigerende maatregel voor haar grote waffel van gisteren.
Woont ie op de Noordpool dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Py het volgende:
Miky zal trouwens wel blij zijn met de klimaatverandering.
Het bootje blijkt een vlot te zijn van grote piepschuimblokken, touwen en kan een schip worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Py het volgende:
Miky zal trouwens wel blij zijn met de klimaatverandering.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:58 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'KNIEL, laffe hond. En aanbidt mij! Ik ben het ware Kind Gods'
Miky zit stukjes uit de krant op te lezen. Net een stukje over klimaatverandering.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het bootje blijkt een vlot te zijn van grote piepschuimblokken, touwen en kan een schip worden.
Niet als hij er 4 slikte nee. Dan gaat hij wel last hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Mike is sinds 2 dagen gestopt met methadon. Hij vindt dat hij het niet meer nodig heeft.
Als dat maar goed gaat, dat kan toch niet zomaar?
Wat een typische manier van schrijven. Diagonaal of zelfs bijna van beneden naar boven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve mensen van Volvo,
Hierin solisiteer ik op de funksie van testpop voor jullie nieuwe autoos.
Ik heb veel ervaring met het opvangen van klappen.
Amanda
Dat dacht ik dus ook maar ik neem aan dat de GGD een oogje in het zeil houdt. (hoop ik )quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet als hij er 4 slikte nee. Dan gaat hij wel last hebben.
Mooie blouse ook! Net nieuw van de Albert Cuyp?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:22 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian leert zijn drankje respect voor hem op te brengen. Het drankje moet niet denken dat hij een mietje is.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve mensen van Volvo,
Hierin solisiteer ik op de funksie van testpop voor jullie nieuwe autoos.
Ik heb veel ervaring met het opvangen van klappen.
Amanda
Ze schrijft de dingen van zich afquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een typische manier van schrijven. Diagonaal of zelfs bijna van beneden naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |