Kun je echt niet maken hoor, dat ain't. Het is een teken van gebrek aan opleiding, en daarbij ook nog eens alleen plat Amerikaans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:03 schreef SiRojK het volgende:
Zou kunnen, dit is hoe ik het altijd heb geleerd...
Aren't komt bij mijn versie van 'are not' ... en ain't van 'am not'
http://www.taaldok.nl/engels/questions.htmlquote:[6] In gesproken Engels is de tag na I am altijd aren't I en niet Am I not.
I'm right, aren't I?
Ik gebruik het af en toe wel in mijn teksten. Maar die moeten dan ook street geschreven worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
Kun je echt niet maken hoor, dat ain't. Het is een teken van gebrek aan opleiding, en daarbij ook nog eens alleen plat Amerikaans.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef tipsch het volgende:
Vanavond is daar Lobasca die Fok! representateert in het Noord-Hollandse Schagen?
He looks like an angel....quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we wie de leukste ondertitel kan verzinnen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb een keel- en oorontsteking...gaattum niet worden...
Maar eigenlijk is hij dit.......A rat in the kitchen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
He looks like an angel....
http://www.youtube.com/watch?v=m3_Q96eJr1k
Beterschap, ik ben voor de 2e keer in een week tijd overvallen door verkoudheid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb een keel- en oorontsteking...gaattum niet worden...
Nou moequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beterschap, ik ben voor de 2e keer in een week tijd overvallen door een verkoudheid.
Leuk voor dat kind.. is nu al gepromoveerd tot hoertje!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
ZIJONLINE weet het weer leuk te brengen.......voor de ogen van Lieke.![]()
![]()
http://www.zijonline.nl/news.asp?gossipID=36584&roddels=51252
Ik hoor alles in een soort van dolby-surround...heel vermoeiendquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beterschap, ik ben voor de 2e keer in een week tijd overvallen door verkoudheid.
It ain't funny.![]()
ahh gut wordt dat arme kind nu ook al een hoer genoemd... ze heeft het maar zwaar... eerst niet weten waar ze het zaad van Huub moet laten en nu ook al hoer genoemd worden......quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is hij dit.......A rat in the kitchen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
PAM - See the rainbow whenever you want!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey boss, I'm doing ok, don't I?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef tipsch het volgende:
Vanavond is daar Lobasca die Fok! representateert in het Noord-Hollandse Schagen?
Schitterende bijdragen. Huldequote:
Vind ik zo zielig voor de ratten.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is hij dit.......A rat in the kitchen.
Dus hij heeft 12 jaar niet gedronken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mike was 12 jaar gestopt met drank, was gebruiker van Coke en Heroine, zat nog op 4 tableten methadon
2 dagen geleden op de dag van het feest is Mike gestopt met de 4 tabletten methadon,
hij genoot van het feest en de vele drankjes en zegt de Methadon niet meer nodig te hebben,
kan hij dit? Is alcohol nu weer zijn vriend?
Hij is nu de rest van de bewoners aan het husselen met pokerquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Dus hij heeft 12 jaar niet gedronken?
Dit klinkt niet goed. kans dat hij straks aan beide middelen verslaafd is.
Ik heb geen streams, hoe is hij nu?
Drinkt hij of heeft hij gedronken?
Jaap drijft een handeltje in dat hok....zou me niks verbazen, maar met wat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Varen het volgende:
jaap heeft stiekem buiten gebeld
Hij zal wel weer één of 't ander stuntje uit gaan halen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef Varen het volgende:
Jaap tegen iemand: jou moet ik hebben en een dame antwoordde:ik heb alles al gekocht hoor
Even later zegt hij binnen tegen de rest: verzoek van achter om een boodschappenmandje
quote:
quote:Brian maakt een heerlijke namiddagwandeling in de tuin. En wie kan hij daarvoor beter meenemen dan Dilana? De donkere schone is dolblij met de aandacht en rent heen en weer rond de Antilliaan. Hij gooit een stuk hout weg en ze komt het weer vrolijk terugbrengen. Wat een gezelligheid brengt een huisdier toch in de Villa!
Ik had best even in zijn bek willen spugenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Vanavond is daar Lobasca die Fok! representateert in het Noord-Hollandse Schagen?"
![]()
Wat zal hij teleurgesteld zijn![]()
Het is dat er staat "een donkere schone" anders had dit hele stukje op Amanda kunnen slaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het toch gezegd, Brian de grote dierenvriend met dank aan VV.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Vanavond is daar Lobasca die Fok! representateert in het Noord-Hollandse Schagen?"
![]()
Wat zal hij teleurgesteld zijn![]()
Ik weet het, ben en blijf een zeikerd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
Teiltje volsnotteren en gaan, zeg ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had best even in zijn bek willen spugen
Daar staat een ton boete op hoor, net als op het gooien van een oorbel en het gebruik van een oogpotlood.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
Dat was een welbewust Briantilliaans stijlfoutje. Niet echt, ik wist niet eens dat er een ondertitelprijsvraag liepquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, ben en blijf een zeikerd.
Jij was dan ook echt de beste kandidaat geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan met een doucheslang om m'n nek rondhossen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij was dan ook echt de beste kandidaat geweest
"Zou ik het redden, mijn tong tegen het puntje van mijn neus te krijgen?"quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Leeft u uit laat u gaan![]()
[ afbeelding ]
"Waar zal ik vanavond eens over gaan zeiken ?"quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Even proeven of ik echt zuur ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Soms denk ik dat ik scheel ben. Maar ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Daarmee bevestig je nog eens dat je echt de allerbeste kandidaat was geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan met een doucheslang om m'n nek rondhossen...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even proeven of ik echt zuur ben.
Ik voel me keigoed.. ik voel me keigoed!! Huub Huub Huub.. Hoera!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik tieten had maar zie gewoon dubbel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Er zit een vlieg op mijn neus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"Zou ik het redden, mijn tong tegen het puntje van mijn neus te krijgen?"
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
"Waar zal ik vanavond eens over gaan zeiken ?"
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even proeven of ik echt zuur ben.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik scheel ben. Maar ik weet wel beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik voel me keigoed.. ik voel me keigoed!! Huub Huub Huub.. Hoera!!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tieten had maar zie gewoon dubbel.
quote:
Damn, Had ik maar zulke joekelsquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
Nog even duwen, dan zijn mn tetten net zo groot als die van Amanda.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:13 schreef Py het volgende:
[..]
Ik beschouw dit maar als een inzending![]()
Denk ik
Blijf maar bij Amanda uit de buurt dan.. die wordt vast jaloersquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog even duwen, dan zijn mn tetten net zo groot als die van Amanda.
ja daar kan ik me wel invoegenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat dit de terechte winnaar is:
[ afbeelding ]
"Even proeven of ik echt zuur ben."
![]()
[ afbeelding ]
Gooi er maar in, Garston!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Ik heb een héééle leuke klaar staan nog
Graag, zolang COS ook gewoon doorgaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
squote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
Nog eentje?![]()
Joepiequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Nou mensen. Hier kunnen we wel wat bij bedenken toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
framboos of was het aarbeiensmaakquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Had ik mijn jas maar aangehouden of Huub een jasje om zijn piemel gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
..daar sta ik nu, heb mijn blowjob gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
"Kom je me ophalen pap? Ik ben klaar met werken."quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
ieuwquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Wat is Jaap toch allemaal aan het doen in kantoor?
Lieke zet een bord op tafel wat afgelikt is door Dilana, gezellig type is het toch. Lijkt een beetje op de tandenborsteltoiletschoonmaakactie.
Lieke voelt zich goed, die laat zich nu helemaal gaan. Remember het eten van het snotje toen ze opstond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke zet een bord op tafel wat afgelikt is door Dilana, gezellig type is het toch. Lijkt een beetje op de tandenborsteltoiletschoonmaakactie.
Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.taaldok.nl/engels/questions.html
Boeien verder.
Ik heb ook geen flauw idee wat Jaap allemaal aan het doen is. Jaap die aan het knutselen is met een boor en Sinterklaas is al voorbijquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Werken die camera's in het donker ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Ze moesten thuis eens weten ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
"Wat heb ik toch voor vieze smaak in mijn mond? "quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
Conclusie: Lieke is echt een rotwijf zoals velen denken of is dat iets te kort door de bocht?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke voelt zich goed, die laat zich nu helemaal gaan. Remember het eten van het snotje toen ze opstond.
Ik weet niet hoe objectief wij Lieke (kunnen) aanschouwenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie: Lieke is echt een rotwijf of is dat iets te kort door de bocht?
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats. Gewoon een heerlijke meid!quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, als je Lieke een beetje positief benaderd en haar een beetje afremt in het doemdenken en roddelen dan denk ik dat ze best een leuk persoon is om mee om te gaan,
Exact.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaat. Gewoon een heerlijke meid!
En dat roddelen valt ook wel mee. Dat ze een uitlaatklep zoekt om haar frustraties over Huub kwijt te kunnen kan je haar nauwelijks kwalijk nemen. In de buitenwereld zou ze haar moeder, zus en of vriendinnen hebben waar ze haar ei kwijt kan, in de kooi is dat een heel andere situatie.
Omdat ik het niet doorslikte moet ik nu gaan ???quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
"Ik wil u graag iets vertellen over de bijbel, heeft u even tijd?"quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats. Gewoon een heerlijke meid!
En dat roddelen valt ook wel mee. Dat ze een uitlaatklep zoekt om haar frustraties over Huub kwijt te kunnen kan je haar nauwelijks kwalijk nemen. In de buitenwereld zou ze haar moeder, zus en of vriendinnen hebben waar ze haar ei kwijt kan, in de kooi is dat een heel andere situatie.
Emma heeft ook een hart van goud, net als Dido.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats.
[..]
Ik zou het heel goed kunnen vinden met Lieke. Een superstoer wijf, met het hart op de juiste plaats. Gewoon een heerlijke meid!
Ben ik even blij dat die camera's 's nachts niet werken.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Py het volgende:
Ja?
Komt ie:
[ afbeelding ]
En zo is het !!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
laat me niet lachen... valt wel mee; ze doet niet anders tegen iedereen die binnenkomtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |