Jammer gemist, ik vindt een para Brian altijd komischquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag weer gewipt toen de discussie uit de hand dreigde te lopen.....jammer.
Amanda moest de hond uitlaten maar liep niet mee, Brian redelijk para omdat de hond wel eens in het prikkeldraad zou kunnen belanden.
Ik dacht dat dit al gebeurd was door die quote.. maar ik heb het inmiddels veranderd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en dan moet je er dus Bron Volkomen Kut bij zetten
Dat van de hond heb ik meegekregen, de wip gelukkig gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag weer gewipt toen de discussie uit de hand dreigde te lopen.....jammer.
Amanda moest de hond uitlaten maar liep niet mee, Brian redelijk para omdat de hond wel eens in het prikkeldraad zou kunnen belanden.
Daar is hij weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef Varen het volgende:
Waar is Japie
hmpf, wat is dat toch een droef forumquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef Py het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
Meen ja dat nou, ik ben dol op GS.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpf, wat is dat toch een droef forum
Nou ik kom daar nooit maar toevallig vandaag. Heb daar toch een kut filmpje gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meen ja dat nou, ik ben dol op GS.![]()
De fontijn in beeld, gaat het nog spannend worden?
En wie is nou de auteur van dat laatste stukje?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef Py het volgende:
Alles weer op zijn kop![]()
[ afbeelding ]
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
"Pappa, kom je me halen? Ik heb iets heel ergs gedaan"
Lieke zoent met de DJ, dus vond Huub het tijd worden om zijn kleine Huubje ook even uit te laten. Niet op de lokale hondenuitlaatplaats, maar netjes aftanken in de mond van dit meisje.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:11 schreef Py het volgende:
Ok, om het af te maken:
And the winner is...
* tromgeroffel
[ afbeelding ]
"Werken die camera's in het donker ook?"
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bedankt iedereen voor het meespelen![]()
Is Idols al bijna afgelopen?
Waar kan die gozer toch zo moe van zijn. Hij heeft tot vanmiddag in ieder geval 16.30 in z'n bed gelegenquote:
Kutfimpjes zijn overal te vinden maar de commentaren van o.a Pritt Stift, Brusselmans en Fleischbaum zijn onnavolgbaar. Dan doel ik wel op GS en niet GS Dumpert.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik kom daar nooit maar toevallig vandaag. Heb daar toch een kut filmpje gezien.![]()
Ik zag hem net ook zitten ja. Zoals gewoonlijk proberend om de aandacht te trekkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
Janiets schijnt bij idols in de zaal te zitten.
Moet er bij een citaat ook een bronvermelding?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En wie is nou de auteur van dat laatste stukje?
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Py het volgende:
[..]
Moet er bij een citaat ook een bronvermelding?
Ik kom er ook nooit, maar vind de filmpje die er staan aardig droevig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik kom daar nooit maar toevallig vandaag. Heb daar toch een kut filmpje gezien.![]()
Ok. Aangepastquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Vond dat bewuste stukje van VK trouwens wel de winnaar boven al die andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |