Om eerlijk te zijn, ik vind de editie dit jaar een beetje tegenvallen. Weet niet precies waar het aaan ligt (de lijst, presentatie of anders), maar ik heb er geen goed gevoel over/bij . . .quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
als Jeroen vd Boom er volgend jaar nog instaat, mogen ze wat mij betreft de top 2000 echt doorgestoken kaart maken en de top 2000 van een paar jaar geleden gewoon nog een keer draaien![]()
Maar hier op Fok! is het des te gezelliger, dus.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vind de editie dit jaar een beetje tegenvallen. Weet niet precies waar het aaan ligt (de lijst, presentatie of anders), maar ik heb er geen goed gevoel over/bij . . .![]()
en dat allemaal door Ali Bquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vind de editie dit jaar een beetje tegenvallen. Weet niet precies waar het aaan ligt (de lijst, presentatie of anders), maar ik heb er geen goed gevoel over/bij . . .![]()
De Marco B. en Ali B. fans . . .quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Welk hoerenjong heeft er in hemelsnaam gestemd op dat stuk warchild-propaganda?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |