Ik ben ook niet boos op hem, hij heeft gelijk en dat weet ik. Het is meer dat ik begin te twijfelen aan de keuzes die ik gemaakt heb, iets wat ik nog nooit echt gedaan heb op dit gebiedquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef wonderer het volgende:
Hij is wel eerlijk.
Zijn je nieuwe vrienden niet beter dan je oude dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos op hem, hij heeft gelijk en dat weet ik. Het is meer dat ik begin te twijfelen aan de keuzes die ik gemaakt heb, iets wat ik nog nooit echt gedaan heb op dit gebied
Beter....wat is beter als het gaat om persoonlijkheden? Ik vind dat een moeilijke afweging. De standaard lovenswaardige dingen kun je ook als saai ervaren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn je nieuwe vrienden niet beter dan je oude dan?
Ik heb uberhaupt geen ervaring met vriendenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Beter....wat is beter als het gaat om persoonlijkheden? Ik vind dat een moeilijke afweging. De standaard lovenswaardige dingen kun je ook als saai ervaren.
* Tomasso stuitert.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo ADHD [ afbeelding ].
Maar ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo ADHD [ afbeelding ].
zeg ga eens buiten een rondje lopen, dan gaat o'n bui wel overquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso stuitert.
HAPPY HAPPY JOY JOY
Ik mag toch hopen dat het niet gelijk over gaat als ik even buiten loopquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg ga eens buiten een rondje lopen, dan gaat o'n bui wel over
er hebben vlinders je buik utigezocht om een goed heen komen te hebben omdat het buiten zo koud is ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het niet gelijk over gaat als ik even buiten loopDan is het niet goed.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er hebben vlinders je buik utigezocht om een goed heen komen te hebben omdat het buiten zo koud is ?
Stimpyquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je meer een Ren of een Stimpy?
Omdat Ren zo eng isquote:
Nja, ze zijn allebei smerig, maar Ren zag ik vroeger liever niet als ik bezig was met m'n ontbijtquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tsk. Stimpy was verliefd op z'n eigen scheet toch?
Er zijn eindelijk dvd's van.
zo heb ik vanavond thuis ook weer wat te doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/results?search_query=ren+stimpy&search=Search
En wat is het?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
Yaaaaay!.
TNT-meneer bezorgt me zojuist mijn kerstcadeautje.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
The Complete Far Side Collection
Twee boeken van elk 4,3 kg.
Met dit soort grapjes:
[ afbeelding ]
quote:"Oh if I only had a magical tool that can slow down time, I foolishly left mine back on earth .Did you bring yours?"
quote:McKay: Well, what do I do?
Sheppard: You don't know what to do?
McKay: I know what to do EVENTUALLY. I mean, what do I do NOW?
quote:"I'm not crazy, I just have another consciousness in my brain."
quote:I'm sorry.... Medicine is about as much of a science as.. I dunno... Voodoo.
Het zou wat zijn als het zou gaan lopenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:15 schreef Cairon het volgende:
dit topic loopt ook voor geen meter.
Soms zitten er wel grappige tussen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Garfield vind ik echt non-humor.
quote:
quote:De Iraakse ontwerpwet die voorziet in een generaal pardon voor duizenden gevangenen, zal niet gelden voor homoseksuelen. Dat schrijft de krant DAG vandaag op basis van berichtgeving van de site 365gay.com.
Het amnestievoorstel is bedoeld om een verzoening te bevorderen tussen de sjiieten en soennieten in Irak. De Iraakse autoriteiten houden ongeveer 24.000 mensen gevangen. Het wetsvoorstel, dat werd aangenomen door de sjiieten gedomineerde regering, kan op veel kritiek uit soennitische hoek rekenen. Het enige waar zowel de soennieten als sjiieten het eens over zijn, is dat homoseksuele gevangenen niet op vrijlating hoeven te rekenen. Overigens zullen ook verkrachters, terroristen en mensen die overspel hebben gepleegd niet vrijkomen.
Ten tijde van het bewind van Saddam Hoessein was homoseksualiteit lange tijd legaal. De dictator weigerde homoseksualiteit te criminaliseren omdat dit in strijd was met de seculiere aard van zijn Baath-partij. Onder druk van conservatieve religieuze krachten werd het in 2001 toch strafbaar. Op homoseksuele handelingen kwam gevangenisstraf te staan en bij herhaling zelfs de doodstraf. Onder Saddam zijn echter nooit homo's geëxecuteerd.
Na de val van Saddam werd in 2003 het wetboek uit 1969 weer in ere hersteld en sindsdien is homoseksualiteit weer legaal. Maar andere wetten, zoals het verbod op rondhangen en het maken van onzedelijke avances, worden gebruikt op homo's op te pakken. Bovendien zouden homo's ook vermoord worden door doodseskaders van sjiitische milities
Hoop voor een betere toekomst voor homo's is er in Irak vooralsnog niet. Zeker niet na een fatwa die de sjiitische grootayatollah Ali al-Sistani uitvaardigde waarin gesteld wordt dat homoseksualiteit zowel bij vrouwen als mannen verboden is en met de dood bestraft dient te worden.
Hmmz.. The difference between straight and queer, is a six pack of beer?quote:Fruitvliegen worden homo van veel drank
Zwaar alcoholgebruik kan het seksuele gedrag zo veranderen dat een heteroseksuele voorkeur pardoes omslaat in ongeremde homoseksuele belangstelling. Dat is althans het geval bij fruitvliegjes.
Er zijn toch ook "heteroseksuele" jongens die met een slok op wat met hun beste vriend uitproberen? Alcohol haalt de remmingen weg, die interesse was er waarschijnlijk allang.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hmmz.. The difference between straight and queer, is a six pack of beer?
Gangbang!quote:Mannetjes die mannetjes beetpakten, werden ook zelf weer vastgepakt, zodat er uiteindelijk vele in lange rijen voortschuifelden.
Ik hou van Garfieldquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Garfield vind ik echt non-humor.
Oeh, morgen even op uitzendinggemist kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Ga je ff kijken wat er op tv komt, zie je dat de 1e afl van Wie is de Mol zo begintBen ik toch net op tijd thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |