Ik ben ook niet boos op hem, hij heeft gelijk en dat weet ik. Het is meer dat ik begin te twijfelen aan de keuzes die ik gemaakt heb, iets wat ik nog nooit echt gedaan heb op dit gebiedquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef wonderer het volgende:
Hij is wel eerlijk.
Zijn je nieuwe vrienden niet beter dan je oude dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos op hem, hij heeft gelijk en dat weet ik. Het is meer dat ik begin te twijfelen aan de keuzes die ik gemaakt heb, iets wat ik nog nooit echt gedaan heb op dit gebied
Beter....wat is beter als het gaat om persoonlijkheden? Ik vind dat een moeilijke afweging. De standaard lovenswaardige dingen kun je ook als saai ervaren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn je nieuwe vrienden niet beter dan je oude dan?
Ik heb uberhaupt geen ervaring met vriendenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Beter....wat is beter als het gaat om persoonlijkheden? Ik vind dat een moeilijke afweging. De standaard lovenswaardige dingen kun je ook als saai ervaren.
* Tomasso stuitert.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo ADHD [ afbeelding ].
Maar ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo ADHD [ afbeelding ].
zeg ga eens buiten een rondje lopen, dan gaat o'n bui wel overquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso stuitert.
HAPPY HAPPY JOY JOY
Ik mag toch hopen dat het niet gelijk over gaat als ik even buiten loopquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg ga eens buiten een rondje lopen, dan gaat o'n bui wel over
er hebben vlinders je buik utigezocht om een goed heen komen te hebben omdat het buiten zo koud is ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]