En da's een slècht teken?quote:
ruilen?quote:Op maandag 31 december 2007 21:47 schreef wonderer het volgende:
20 cm sneeuw afgelopen nacht en vannacht krijgen we ook zoiets...
Ik ben het zat
Gaarnequote:
is goed.. zorg jij voor sneeuw hier, en ik voor oliebollen daarquote:
zowieso verbieden dat vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:24 schreef Bartjebart het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Ja hier ook al ladingen mist.. leuk met een vuurwerkpakket van 50 euro
Ach de wereld vergaat toch al...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowieso verbieden dat vuurwerk
buiten de slachtoffers en de dieren om.
Weet je HOE schadelijk dat voor het millieu is?
ik ben ziek en jij gaat doodquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach de wereld vergaat toch al...
Opzich wel, Zwarte skinny jeans, laarzen, een zwart shirt met roze/gele glittersteentjes en een grote gouden zonnebril met gele glazen(mijn vriendinnen hadden dezelfde met roze glazenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en succes gehad met je nieuwe new year's eve outfit ?
dat MOET Sam zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef Zakje het volgende:
Oh......en iemand uit het topic heeft zijn goede voornemens al aan de wilgen gehangen
Jep, daar heb ik nog even mee gedanst. Wat wel grappig was, hij had een shirt aan wat ik bijna gekocht had voor die avondquote:
Dat had ik in G-A-Y Bar in London..zag ik iemand staan met het Berschka shirt wat ik klaar had gelegd voor die avond en toch teruggelegd had in m'n koffer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:08 schreef Zakje het volgende:
Wat wel grappig was, hij had een shirt aan wat ik bijna gekocht had voor die avond.
quote:
volgens mij hoef je geen namen te noemen, en hebben we desbetreffende fokker hier vandaag nog niet zien postenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef Zakje het volgende:
Oh......en iemand uit het topic heeft zijn goede voornemens al aan de wilgen gehangen
Maar volgens mij was Sam er maar eventjes hoor, wij hadden om 6 uur nog eventjes op de sociëteit afgesproken en toen was hij al nergens meer te bekennen om dag te zeggenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij hoef je geen namen te noemen, en hebben we desbetreffende fokker hier vandaag nog niet zien posten
Nou vertel...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowieso verbieden dat vuurwerk
buiten de slachtoffers en de dieren om.
Weet je HOE schadelijk dat voor het millieu is?
En daarna Beowulf op RTL7quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6777891
vanavond RTL8. Zo mooi!
Als ik vuurwerk had dan had ik het gewoon bewaard tot vanavondquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:26 schreef MisterO het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen!
Ik heb lekker genoten van het uitlachen van de mensen die vuurwerk hadden gekocht!
Om 0:00, wat een geknal! Maar verder kon ik niks zien, just like the rest of the people, wat een geldverspilling:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |