dus alle onderwerpen mogen weer, er is nu niets taboe ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
De eerste die ik heb geopend
Ow, en lange titels na het topicnummer zijn zoooo 2007
Deze is wel errug kort hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, als het niet lullen was, was ik geen homoquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rotterdams blijkbaar, niet lullen maar poetsen
Thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
@Tomasso: iig feli met je eerste openingspost in deze reeks
Geen Fisherman Friends meer?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef MisterO het volgende:
Ik moet nog ff een paar sterke voornemens bedenken
die blijft wel voorspelbaar dicht bij clubliefdequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef Tomasso het volgende:
Geen woorden maar daden klinkt beter
[..]
Thx
Die troep neem ik sowieso nooit, bahquote:
Maar een geweldig goed mottoquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die blijft wel voorspelbaar dicht bij clubliefde
Red Bull, dan flikkeren ook gelijk je tanden eruitquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die troep neem ik sowieso nooit, bah![]()
Doe mij maar een Red Bull om mn mond te verfrissen
onderop die blikjes staat toch niet voor niets powered by your local dentistquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Red Bull, dan flikkeren ook gelijk je tanden eruit
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Red Bull, dan flikkeren ook gelijk je tanden eruit
Ja dat kan ook, maar ik vind de pasta toch wat handigerquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Tomasso het volgende:
Ducttape.
kan je daarmee de onderstaande zin foutloos mee uitspreken?quote:
Het is dan ook nog steeds 2007! Slechts enkele dagen, maar ik neem aan dat deze nog wel vol komt danquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Werkt ook heel goed om ja vampire-fangs vast te zettenquote:
Nope... Ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie? ShowBusiness: The Road to Broadway.. heb jij die als download?
http://www.showbusiness-themovie.com/quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Nope... Ik weet niet eens wat het is
Ja, ik ga zo naar vrienden waarbij ik ook iemand voor het eerst zie sinds 3 maanden met wie ik al een tijdje ruzie heb...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar ik vind de pasta toch wat handiger![]()
Nog leuke weekendplannen??
Ik was net nog bijna in Dordrecht. Alleen dan aan de overkant van de rivier, het goede dorpquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef Zakje het volgende:
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, ik ben vandaag pas erachter gekomen dat ik met mijn shaker clubcard ( de gaybar van dordrecht) korting krijg bij zaakjes waar ik vaak geld uitgaf/geef (de Rituals, de slijter, de Coffee etc.), hadden ze dat niet duidelijk ergens neer kunnen zetten ofzo
.
Oh dat is leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo naar vrienden waarbij ik ook iemand voor het eerst zie sinds 3 maanden met wie ik al een tijdje ruzie heb...
Zwijndrechtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was net nog bijna in Dordrecht. Alleen dan aan de overkant van de rivier, het goede dorp
Nee, nee, ook daar de andere kantquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
ZwijndrechtDaar wonen mijn ouders ! ( incluis moi! )
Mja, dat gaat denk ik niet gewaardeerd worden, hoewel ik het wel kan proberenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Gewoon overdreven hartelijk doen, het liefst een knuffel en 3 zoenen bij begroeting, dan staat hij/zij met zijn/haar bek vol tanden
.
Ah nouja, ik vind de Drechtsteden een prettige plek, 14 minuten van Rotterdam, 3 minuten naar Dordrechtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar de andere kant
PapendrechtZelf bijna 19 jaar lang gewoond, nu wonen m'n ouders er nog
Klopt, je zit in de Drechtsteden best goed. In de luwte van de grote stad, alle voorzieningen in de buurt maar niet op elke hoek van de straat tuig. Papendrecht heeft inderdaad geen treinstation, dat was wel vrij kut. Elke ochtend met de bus naar Dordt en dan daar op de trein stappen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ah nouja, ik vind de Drechtsteden een prettige plek, 14 minuten van Rotterdam, 3 minuten naar Dordrecht, maar Papendrecht heeft geen treinstation toch
?
Ik ben in het trotse bezit van een diploma van het Walburgcollegequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, je zit in de Drechtsteden best goed. In de luwte van de grote stad, alle voorzieningen in de buurt maar niet op elke hoek van de straat tuig. Papendrecht heeft inderdaad geen treinstation, dat was wel vrij kut. Elke ochtend met de bus naar Dordt en dan daar op de trein stappen.
Ging je wel in Zwijndrecht naar school of net als half Drechtsteden naar Papendrecht of Dordrecht?
De Lage Waardquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben in het trotse bezit van een diploma van het Walburgcollegein Zwijndrecht.
Dat gevoel heb ik ook de hele tijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Oh... ik wist serieus niet eens dat het zaterdag was vandaag... ik dacht ergens midden in de week ofzo, een donderdag hooguit.
Tilburgquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Lage Waard
Maargoed, waar studeer je nu dan? In Rotterdam ofzo? Ik neem niet aan dat je elke dag vanaf Zwijndrecht naar Utrecht of Leiden gaat
Daar komen mijn neefje en nichtje ook vandaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben in het trotse bezit van een diploma van het Walburgcollegein Zwijndrecht.
Omdat ik hem nergens kan vindenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Waarom download je hem zelf dan neit?
Ow irritand is dat... Was daarom ook iets te laat op men werk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Oh... ik wist serieus niet eens dat het zaterdag was vandaag... ik dacht ergens midden in de week ofzo, een donderdag hooguit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |