abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:47:25 #1
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55615782
Ik zie dat de COS van Prospera net iets eerder is maar toch wil ik jullie mijn idee niet onthouden. Waar ik eerder een enthousiast COS opener was doe ik dat tegenwoordig zelden nog. En andere aarzelen ook, dat is te zien aan het hoge aantal 5 minuten + Cossen. De druk van het maken van een OP is voor velen gewoon te hoog. Voor mij omdat ik geen streams heb en bang ben dat ik niet to the point open. Anderen hebben gewoon een serieuze vorm van OP angst.

Een mooi OP is een lust voor het leven. Ik loop soms meerdere Cossen achter en heb geen zin/tijd om er 6 door te lezen. Door even de OP te scannen kun je bepalen of je wel of niet volledig gaat lezen. Ik denk dat iedereen hier stiekem wel verliefd is op de OP. Maar een mooie OP maken, dat is een heel ander verhaal.

Welnu, ik heb daar iets op gevonden. Het heet de OP hulp. Een thread waar iedereen info, tekst en beeldmateriaal, kan plaatsen voor de nieuwe COS of voor de haastig geopende COS zonder OP.
Ik weet niet of het succesvol wordt want ik denk dat menig OP'er ook zijn naam aan een COS verbonden wil zien en niet zijn met veel inspanning bij elkaar gezwoegde content domweg in een COS OP van een of andere dombo geplakt wil zien. Tja, dat zijn zo van die dingen. Maar als we het niet proberen komen we er ook niet achter. Daarom presenteer ik met trots:

De OP dokter
Er kan er maar één de domste zijn
  Moderator zaterdag 29 december 2007 @ 01:04:36 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55616172
Spannend! We kijken het even aan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:19:00 #3
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55616426

Maar wat waren de regels ook al weer? Anyone?
  Moderator zaterdag 29 december 2007 @ 01:29:34 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55616636
- Brian is een RAT
- Amanda is een sulikone SNOL

Eh.... zoiets?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:32:27 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55616708
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:36:30 #6
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55616794
De bedoeling van dit topic is hulp bij OP maken. Een hele tijd werd er een afbeelding in de OP geplaatst met regels.
Het leek mij handig om die afbeelding hier ook te plaatsen, heb gezocht naar de regels maar kan ze niet vinden.
Gert, jij weet vast wel wat je daar graag in wilt hebben. Als je dat aangeeft maak ik de afbeelding af.
Als we grappig gaan doen, doe ik graag mee en kun je het topic sluiten.
  Moderator zaterdag 29 december 2007 @ 01:48:23 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55617028
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef soylent het volgende:
[ afbeelding ]
Pikmoos!
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 02:09:45 #8
137949 Disana
pi_55617419
Vroeger had ik dit er vaak in staan:

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
pi_55619979
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Vroeger had ik dit er vaak in staan:

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
En kan bovenstaande dan weer verkleint worden met;

Beetje info van vorige cos, en dan ..GO...

plus dat 3D pics van Joris welcome zijn
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')