Mijn echtgenootje....gelukkig hebben we beide onze eigen kamerquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Door wie ?? en Laat jij je daardoor tegenhouden ??![]()
Dat mag helegaar niet!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik met de heupjes schud, doe de billetjes automatisch mee hoor
Ik ook niet... t eerste nummer volgend uur is wel errug leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
wel veel Bee Gees.... dit vind ik niet echt een geweldig nummer.
Doe es voor dan hoe het wel moet volgens jou en zet het ff op YouTubequote:
Je zal hier en daar wat beinvloeding hebben gehad?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is meer van de Frans Bauer, Jan Smit, Andrea Berg enz.![]()
maar het is met mij wel goedgekomen gelukkig.
en het tweede is ook meer dan de moeite waardquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik ook niet... t eerste nummer volgend uur is wel errug leuk
Dat moet zeer hebben gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik ook niet... t eerste nummer volgend uur is wel errug leuk
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es voor dan hoe het wel moet volgens jou en zet het ff op YouTube
Is ze naar de Toppers geweest?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Love Actually moet je voor de kerst kijken, niet na de kerstdagen.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
terug van de japanner, kwam binnen bij REO. Nu eerst Love Actually kijken en dan nog even luisteren in bed
Hadden ze toen al fotosoep?quote:
Kun je alleen met hangbillen schudden dan?quote:
maar voor ons is het nu kerstavondquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Love Actually moet je voor de kerst kijken, niet na de kerstdagen.....
Nee, maar maar zonder kun je wel alleen je heupen bewegenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je alleen met hangbillen schudden dan?
Nee daar is ze niet geweest, wel naar het concert van Frans Bauer een aantal jaren geleden. Vroeger hadden mn ouders altijd geheime zenders erop staan, daardoor ken ik nogal veel van die troep. Maar er was en is wel altijd muziek bij mijn ouders thuis..... ook wel goede.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ze naar de Toppers geweest?
Zo nee, dan valt het dus nog best mee
Als jij nou es op het podium klimt op 1 juli en het mij ff voordoetquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar maar zonder kun je wel alleen je heupen bewegen
o dus... Nou ik post hem ook niet.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
+ potentiele kandidaten voor geen songtekst.....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dan ben je mooi op tijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar voor ons is het nu kerstavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |