O, dan ben ik gewoon heul niet goed ingelicht. Vergeef me, ik was toen nog maar 2quote:

ja voor het eerst. en niet meer dan terecht. op #623 trouwensquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:12 schreef djenneke het volgende:
Staat Iris van de Goo Goo dolls er trouwens wel in?

Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja voor het eerst. en niet meer dan terecht. op #623 trouwens

Vooral dat gelul . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Helemaal eens. Maak er dan maar een top 1900 van of zend een dag langer uit
Of lul gewoon minder

quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
O, dan ben ik gewoon heul niet goed ingelicht. Vergeef me, ik was toen nog maar 2

ruim 1000 plaatsen te hoog dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja voor het eerst. en niet meer dan terecht. op #623 trouwens

mwah, ik vind het wel een terechte notering. het is gewoon een goed nummer.quote:

Dat hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:16 schreef DANILXL het volgende:
staat hero er ook in met 'toen ik je zag'
 Maar zal waarschijnlijk wel dan.
  Maar zal waarschijnlijk wel dan.  

Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
Straks Stevie Ann. Aardig liedje hoor...maar hoort natuurlijk niet in de top 2000.

Ik vind de tekst erg mooi ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
mwah, ik vind het wel een terechte notering. het is gewoon een goed nummer.

staat er niet in....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:16 schreef DANILXL het volgende:

Nog een poging... hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:16 schreef DANILXL het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |