Jaaaaa! Die isquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Rain and taaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiirs
Daarover gesproken, it's 5 o'clock in de uitvoering van Johan vind ik mooierquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:54 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gaat wel over Hoorn ja, dus een beetje restecp
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm dit vind ik ook niet wat eigenlijk.....
Da's humor . . .quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik hou wel van vettige orgeltjes in muziek; jammer dat er iemand doorheen zingt
Dan ken ik m denk ik daarvan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ook gecovered door Johan (ook Hoorn)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef djenneke het volgende:
Tja, ik ben eerlijk gezegd na even nadenken toch niet zo verbaasd dat mijn kat het mooi vindt
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef djenneke het volgende:
Tja, ik ben eerlijk gezegd na even nadenken toch niet zo verbaasd dat mijn kat het mooi vindt
Die van ons nu ook ja, nadat ze net uitgebreid onze kerstboom hebben afgetuigd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Die katten van ons liggen alleen maar te slapen...
ik vroeg me hier net ook hardop af wat ie allemaal zei iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik versta steeds "oh mijn god meneer de wit"
Hoe heet die nieuwslezer toch?
Die van ons blijven netjes van de kerstboom af... maar vanmorgen deden de lampjes het niet meer. We hebben nu dus een boom staan zonder brandende lampjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van ons nu ook ja, nadat ze net uitgebreid onze kerstboom hebben afgetuigd.
Onno Duyvené de Witquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik versta steeds "oh mijn god meneer de wit"
Hoe heet die nieuwslezer toch?
Deze is leukerquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Homdeck het volgende:
Straks Stiekem Gedanst. Ik vind Zoveel Te Doen leuker eigenlijk, maar die staat er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |