Wat weet jij nou van mijn romantische leven?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat juist niet erg frustrerend, zo zonder 'dinnetje?
Heb je wel een 'dinnetje dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn romantische leven?
Laat ik het er op houden dat het een snelgroeiend hip jong bedrijf is, en dat ik totnutoe dacht dat ze een best rationele insteek hadden.quote:
Maar wat doe jij er dan, IR?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat het een snelgroeiend hip jong bedrijf is,
Oja, toen mijn toenmalige leidinggevende dacht dat jij mijn wederhelft was en ze vervolgens ging zeuren dat ik haar voorgesteld had als 'baas'. Ja, het is wat.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij had ik IR's bedrijf al eens bestempeld als een gebakkenluchtbedrijf. I rest my case.
Nou vooruit dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Gellius het volgende:
Een ouderwetse vis-van-de-dag, daar zou ik nu echt van opkikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon er wel om lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef Gellius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |