Nee, dat kan juist erg sexy zijn. Maar zonder foto's blijft dat natuurlijk allemaal speculatie.quote:
Oh, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Stond, stond? Morgen is pas de grote dag!
Nee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef LXIV het volgende:
Zwarte leren schoenen zijn bijvoorbeeld altijd wel goed.
Je doet me denken aan die beruchte studentenhuisbeller die zogenaamd belde voor een onderzoek naar kledingstijlen en gaandeweg alsmaar intiemer werdquote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef k_man het volgende:
Vertel eens wat meer? Lengte, kleur en model rok? Wat voor bloesje? Hoogte van de hak, kleur van de schoen? Kousen?
Niet bij een bruine riem. Maar dat ligt aan de riem, niet aan de schoenen.quote:
Nou zeg. Ik heb het nochtans alleen over de zichtbare kleding. Puur ter beeldvorming en eventueel advies.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die beruchte studentenhuisbeller die zogenaamd belde voor een onderzoek naar kledingstijlen en gaandeweg alsmaar intiemer werd
Er zijn verschillende modellen zwarte leren schoenen, die niet alle overal bij passen. Bovendien zijn zwarte leren schoenen niet gepast als je gaat tennissen. Zelf ben ik ook geen fan van zwarte schoenen bij een camelkleurig pak, of zelfs maar een bruine broek.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet bij een bruine riem. Maar dat ligt aan de riem, niet aan de schoenen.
Fatje.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn verschillende modellen zwarte leren schoenen, die niet alle overal bij passen. Bovendien zijn zwarte leren schoenen niet gepast als je gaat tennissen. Zelf ben ik ook geen fan van zwarte schoenen bij een camelkleurig pak, of zelfs maar een bruine broek.
Oh, ik had juist de hoop dat het niet saai zou worden.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:27 schreef LXIV het volgende:
Ik wil het ook graag weten.
Ik denk een wit of wit-achtig bloesje met wat franje, een donkerblauw, strakzittend rokje met kleine split en hoge, rode hakken.
De google-ads van je fobo.quote:Gogo Paaldansers
Boek Gogo Paaldansers via de online artiestenshop van Swinging
www.swinging.nl
Vrijgezelle meiden?
De leukste vrijgezelle vrouwen Vind je via het Dating Overzicht!
Dating.Overzicht.nl
Verleid Iedere Vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen je droomvrouw.
www.VrouwenVersieren.com
Ik krijg andere, waaronder eentje overquote:
Zo'n weinig flateuze politiebroek bijvoorbeeld? Met zo'n broek aan krijgen vrouwen een kont waar een trekpaard zich niet voor zou hoeven schamen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef LXIV het volgende:
Thisbe kan overigens ook altijd nog voor een geüniformeerd beroep kiezen. Dan hoeft ze niet een dag te laat op haar werk te komen om haar tenue uit te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |