Het is een familiekwaaltje hoor. Mijn vader zaliger had er ook altijd last van. Mijn zus heeft er last van. Misschien hebben we allemaal een slechte smaak in schoenen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Dat moet toch ergens aan liggen, Gellius. Ik zou niet als eerste aan ouderdom denken. Nieuwe schoenen?
Uitstekend, dank je. Met jou?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef Gellius het volgende:
K-man! Hoe gaat het met je?
Hm. Dat kan anders ook kankerongelegen komen, hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik yoga en ik word er kankergeil van.
Is dat juist niet erg frustrerend, zo zonder 'dinnetje?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niet dan, gewoon over het algemeen. Zowel in de actieve als passieve zin van geil.
In elk geval hakken natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Thisbe het volgende:
Morgen is mijn eerste werkdag. Ik heb er zin in, maar wát moet ik in 's hemelsnaam áán? Een leuk rokje, of juist een jasje met bijpassende broek? Het is overigens meteen een cursusdag.
Dat zou bij mij toch wel een heroverweging betekenen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde wil ook al dat ik ga yoga-en.
Waar werk jij in godsnaam?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op m'n werk hadden ze twee weken ook al een mediteersessie om in contact te komen met 'het eeuwige in jezelf'.
Nu ja, het was een suggestie om van de lage rugpijn af te komen. De teerbeminde is even allergisch voor zweverige nonsens als ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou bij mij toch wel een heroverweging betekenen.
Op m'n werk hadden ze twee weken ook al een mediteersessie om in contact te komen met 'het eeuwige in jezelf'. Ik vraag mezelf af in hoeverre in contact komen met 'het eeuwige in jezelf' mij zou helpen om betere queries te schrijven. Maar ja, ik ben natuurlijk gewoon een calvinistische zeurpiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |