quote:
op 10-25-1999 om 08:37 PM schreef JayBee het volgende:
Bart's veto was toch gisteren in de zondaguitzending.
Ik heb gehoord dat B eruit is gestapt (wil hij dan toch naar dat matras die alleen de mooie spleet kan uithangen?). Lekker makkelijk voor de anderen: komt die zwangere poes wel. Lekker voor R: een poes in de buurt
quote:
op 10-25-1999 om 08:44 PM schreef LillBrother het volgende:
Yo Gaby,Ook back to basic met je Needurlants?
Inderdaad, hier ga ik in mee. De juiste articulatie is vaak ver te zoeken.
Wellicht ligt hier een opening voor een nieuwe topic => BB : Voer voor Logopedisten.
Verder wou ik nog even kwijt over de kwaliteit van het refrein: er werd vanavond in ht bb-journaal van rtl-live, verteld dat er een kleine week in de studio aan de stemmen was gerommeld. Dus: misschien gedubbed profi-koortje, danwel wonder der techniek.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 08:44 PM schreef LillBrother het volgende:Hebben ze die tekst zelf geschreven of is die door V. zelf aangedragen...?
Volgens mij is die tekst door een echte tekstschrijver geschreven, nadat ze eerst zelf een poging mochten wagen.
Verder....Inderdaad een beetje saaie uitzending vanavond..misschien toch wel jammer dat Babientje dr uit is...(oeps, wat zeg ik nou weer??!!)
quote:
op 10-25-1999 om 10:09 PM schreef She-Wolf het volgende:
Volgens mij is die tekst door een echte tekstschrijver geschreven, nadat ze eerst zelf een poging mochten wagen.
Verder....Inderdaad een beetje saaie uitzending vanavond..misschien toch wel jammer dat Babientje dr uit is...(oeps, wat zeg ik nou weer??!!)
Volgens 1 van de roddelbladen ('k weet niet meer welke: ik zag 'm in de winkel liggen en er stond BB op de voorkant, tsja, dan moet je even kijken) is de tekst inderdaad aangepast door een tekstschrijver en waren ze daar eerst nogal pissed over.
quote:
op 10-25-1999 om 09:29 PM schreef python het volgende:
PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.
Wat wie hier zien is gewoon een versnelde vorm van evolutie. Men is afgesloten van de buitenwereld en gaat een eigen taaltje ontwikkelen, eigen normen en waarden etc. Uiterlijke verzorging is niet meer zo belangrijk, het draait op overleven, de rest komt later wel.
P.S. voor Pino. 'r is bijna goed, nu nog pino met een hoofdletter P, dan moet 't kloppen. Verder algemeen, mensen zonder de ruimte/ ervaring om een plaatje op het web te krijgen: gilles@wxs.nl Voor al uw steun.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]
PS min. weekbudget inzet=25% max 50%
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 25 Oktober 1999).]
Kom op met de irritaties!...Ik baalde al gisteren toen Maurice met Bart ging praten..Weg irritaties.Als het maar niet op een EO-huis gaat lijken straks
Tjappie... Go Jerry, go Jerry...
quote:
op 10-25-1999 om 10:37 PM schreef Schanulleke het volgende:
Ruud en Mona in één zin met versnelde evolutie? Sorry, ik kan er even niet de vinger op leggen, maar dit MOET een stijlfout zijn. Op het gevaar af bestraft te worden wegens interpunctie, dat wel.
Op zich moet dat geen probleem zijn hoor. Ook in de loop van de evolutie zijn er veel mislukkingen geweest. Die zijn echter gewoon uitgestorven...
verder inderdaad de aaaiste uitzending tot op heden , zal zeker weer kijkcijfers kosten dus zal er weer een ludieke actie tegen over staan
'Jullie zijn van een compleet andere wereld'
Mars en Venus mischien behalve Moana
MONA FOR PRESIDENT
Maar wat ben ik blij hier te lezen dat ik niet veel bijzonders gemist heb. Zjoeffff. (Zal ik morgen de herhaling dan maar niet opnemen? Zonde van de band)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |