abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207989
quote:
op 10-25-1999 om 08:37 PM schreef JayBee het volgende:
Bart's veto was toch gisteren in de zondaguitzending.

Ik heb gehoord dat B eruit is gestapt (wil hij dan toch naar dat matras die alleen de mooie spleet kan uithangen?). Lekker makkelijk voor de anderen: komt die zwangere poes wel. Lekker voor R: een poes in de buurt

pi_207990
quote:
op 10-25-1999 om 08:44 PM schreef LillBrother het volgende:
Yo Gaby,

Ook back to basic met je Needurlants?

ja inderdaad ik typ erg rot nederlands..maar dat kan me niks schele ik ben wel heel gelukkig
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 25 oktober 1999 @ 21:46:00 #28
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207991
Laten we hopen dat ze met het laten groeien van baarden geen trend gaan setten. Zien we overal in NL de pubers stoer met hun kin naar voren lopen, waarop een vijftal sprietjes haar maar net hun hoofd boven water kunnen houden.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:00:00 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207992
Python schreef o.a.:
PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.

Inderdaad, hier ga ik in mee. De juiste articulatie is vaak ver te zoeken.
Wellicht ligt hier een opening voor een nieuwe topic => BB : Voer voor Logopedisten.

Verder wou ik nog even kwijt over de kwaliteit van het refrein: er werd vanavond in ht bb-journaal van rtl-live, verteld dat er een kleine week in de studio aan de stemmen was gerommeld. Dus: misschien gedubbed profi-koortje, danwel wonder der techniek.

------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]

Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:09:00 #30
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_207993
quote:
op 10-25-1999 om 08:44 PM schreef LillBrother het volgende:

Hebben ze die tekst zelf geschreven of is die door V. zelf aangedragen...?

Volgens mij is die tekst door een echte tekstschrijver geschreven, nadat ze eerst zelf een poging mochten wagen.
Verder....Inderdaad een beetje saaie uitzending vanavond..misschien toch wel jammer dat Babientje dr uit is...(oeps, wat zeg ik nou weer??!!)

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Admin maandag 25 oktober 1999 @ 22:14:00 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207994
die zoen tussen Karin en Maurice was voor het foto's maken voor de singlehoes. Overigens hebben ze die wel vijf keer overgedaan (shit, het fototoestel doet het niet, doe het nog 's....)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_207995
quote:
op 10-25-1999 om 10:09 PM schreef She-Wolf het volgende:
Volgens mij is die tekst door een echte tekstschrijver geschreven, nadat ze eerst zelf een poging mochten wagen.
Verder....Inderdaad een beetje saaie uitzending vanavond..misschien toch wel jammer dat Babientje dr uit is...(oeps, wat zeg ik nou weer??!!)

Volgens 1 van de roddelbladen ('k weet niet meer welke: ik zag 'm in de winkel liggen en er stond BB op de voorkant, tsja, dan moet je even kijken) is de tekst inderdaad aangepast door een tekstschrijver en waren ze daar eerst nogal pissed over.

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:26:00 #33
374 beelzebub
master of disaster
pi_207996
quote:
op 10-25-1999 om 09:29 PM schreef python het volgende:
PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.

Wat wie hier zien is gewoon een versnelde vorm van evolutie. Men is afgesloten van de buitenwereld en gaat een eigen taaltje ontwikkelen, eigen normen en waarden etc. Uiterlijke verzorging is niet meer zo belangrijk, het draait op overleven, de rest komt later wel.

maandag 25 oktober 1999 @ 22:37:00 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207997
Ruud en Mona in één zin met versnelde evolutie? Sorry, ik kan er even niet de vinger op leggen, maar dit MOET een stijlfout zijn. Op het gevaar af bestraft te worden wegens interpunctie, dat wel.

P.S. voor Pino. 'r is bijna goed, nu nog pino met een hoofdletter P, dan moet 't kloppen. Verder algemeen, mensen zonder de ruimte/ ervaring om een plaatje op het web te krijgen: gilles@wxs.nl Voor al uw steun.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]

Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:45:00 #35
374 beelzebub
master of disaster
pi_207998
Beangstigd 't je, de gedachte? BB houdt ons de spiegel voor die we vaak niet (willen) zien We worden lui, dik, kunnen fysiek niks meer presteren(weekopdrachten) en al helemaal niet onze hersenen gebruiken('t bakkie natulek/weekopdrachten)(Mona). We brengen alleen simpele taal voort en denken de hele dag maar aan 1 ding(Ruud). En we roddelen de hele buurt bijmekaar

PS min. weekbudget inzet=25% max 50%

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 25 Oktober 1999).]

pi_207999
Wel weer een behoorlijke suffe weekopdracht zeg. En dan durven ze niet eens 100% weekbudget in te zetten. (mag dat eigen wel?)
3 x raden wie het weer gaat verpesten, ik zag haar alweer onderuitschuiven.
pi_208000
Hmmm toch nog iets niet goed gedaan met dat plaatje , ik ga eraan werken.
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:53:00 #38
374 beelzebub
master of disaster
pi_208001
Pino er is een topic aan jou gewijd bij film en tv, misschien kun je daar een plaatje kapen
pi_208002
GGGAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPP
Vandaag een waardeloze uitzending!
Ik hoop maar dat het weer zo´n overgangsfase is waar iedereen weer snel uitkomt.

Kom op met de irritaties!...Ik baalde al gisteren toen Maurice met Bart ging praten..Weg irritaties.Als het maar niet op een EO-huis gaat lijken straks

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_208003
Sorry maar ik moet even kijken of m'n plaatje het doet
pi_208004
Bart: "Nou, ik heb het eingenlijk nog maar één keer gedaan hier..." Wat, wat wat? "Nou, de hand aan me zelf gelegd..." Reactie: "Eén keer nog maar!?"

Tjappie... Go Jerry, go Jerry...

maandag 25 oktober 1999 @ 23:20:00 #42
1236 python
For the time being
pi_208005
quote:
op 10-25-1999 om 10:37 PM schreef Schanulleke het volgende:
Ruud en Mona in één zin met versnelde evolutie? Sorry, ik kan er even niet de vinger op leggen, maar dit MOET een stijlfout zijn. Op het gevaar af bestraft te worden wegens interpunctie, dat wel.

Op zich moet dat geen probleem zijn hoor. Ook in de loop van de evolutie zijn er veel mislukkingen geweest. Die zijn echter gewoon uitgestorven...

pi_208006
wat een suffe uitzending. Wat me opviel is dat vooral willem steeds ranzigere taal begint uit te slaan. En waren Ruud en Willem Bart nu aan het sarren over zijn liefdesleven met Sab of weten ze daar in huis echt niet wat er in de slaapkamer gebeurd is.... Verder was Ruud weer erg hypochondrisch bezig. Is het jullie ook opgevallen dat de beelden bij de aftiteling veranderd zijn? en dat Sabje er al niet meer in voor komt?
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 00:08:00 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_208007
Een ding wat ik nog niet ben tegen gekomen is dat Moana tegen Bianca en Karin erg openlijk was met wat Bart tegen haar had gezegd (over het huis verlaten, maar vervolgens niet zeggen dat zij er ook zo over dacht).... ik voel hier toch enigzins de frustratie van Moana t.o.v. Bart met zijn nominatie

verder inderdaad de aaaiste uitzending tot op heden , zal zeker weer kijkcijfers kosten dus zal er weer een ludieke actie tegen over staan

'Jullie zijn van een compleet andere wereld'
Mars en Venus mischien behalve Moana

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 00:19:00 #45
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_208008
Als eigen studio-bezitter weet ik dat je veel kan maar om de zang op te krikken, maar als dit alles is wat ze bij Mona kunnen doen.. dan wil ik haar niet in het echt horen janken/krijsen/lokroepen/whateveren....

MONA FOR PRESIDENT

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_208009
Tijdens de opname van het BB-lied heb ik meegekeken via de strams, en hoorde de technicus uitleggen wat er zou gebeuren met de opname's. O.A de samenzang zou een paar keer gedubt worden om het wat voller te laten klinken.....Nou dat is gelukt!
pi_208010
Wat een kunstwerk zeg, die muur van Bianca! Ze had die rooie deur mee moeten nemen zo is het namelijk geen gezicht!!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 00:57:00 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208011
Ruud: Ik zeg altijd: Bibi, hoe is het met je frutje???????
pi_208012
Het is er van gekomen... De eerste uitzending op mijn lijstje; gemist. (eh... ook de herhaling, maybe morgen?!)

Maar wat ben ik blij hier te lezen dat ik niet veel bijzonders gemist heb. Zjoeffff. (Zal ik morgen de herhaling dan maar niet opnemen? Zonde van de band)

pi_208013
Moeten we vanaf 2e week november al om 18.55 uur voor de buis gaan hangen voor BB.....
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')