But seriously (maar niet heus ) ik vond het best een spetterende videoclip. Alleen jammer dat ze niet met Mona's stem aan de haal zijn gegaan in de geluidsstudio. Of zal het op de CD toch beter zijn?
Grx, Maarten
Uniek
En wel een onnozele discussie over hoe je nuo een vagina noemt en wat plat gepraat van de mannen!
(Zal Sabje ook leuk vinden, 3 toffees!)
Domme uitzending dus!
quote:
op 10-25-1999 om 08:32 PM schreef Goter het volgende:
Dit is belachelijk!! Zit ik te wachten op Bart z'n wegstemactie, naar aanleiding van de kat, wordt het gewoon niet uitgezonden!! Of heb ik nou iets gemist?!?!?!
Veronica overtreft zichzelf weer.
En waarom zie ik altijd de tuin, behalve NU?
(Nu zijn ze in de tuin dus - voor de weekopdracht korfballen?)
Of was ik nog zo verduft van de zaterdagnacht??
Hmmm....
Ook back to basic met je Needurlants?
Maar je hebt wel gelijk...
Hebben ze die tekst zelf geschreven of is die door V. zelf aangedragen...?
Quote Ruud: Ik vind piemel een lief woordje.
Toedeloe
PS: overigens, met 'de 11e van de 11e' (carnaval) zo dicht bij, vertoont deze CD alle ingrediënten van een 'carnavals-schlager' en zal het in het Zuiden wel goed doen. Weer strak getimed, VOO !
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 09:01 PM schreef Schanulleke het volgende:
Iets anders dat me opviel in 't clipje bij het BB-lied. Die zoen tussen Karin en Maurice. Was die al eerder in beeld? Maurice leek gretiger dan Karin.
Ja, al eerder in beeld en ja, gretiger dan K.
quote:
op 10-25-1999 om 09:07 PM schreef Barbie het volgende:
Ja, al eerder in beeld en ja, gretiger dan K.
Bedankt Barbie, voor deze info. Dit bewijst maar weer, dat je het je niet kan veroorloven, ook maar 1 minuut te missen.
quote:
op 10-25-1999 om 09:04 PM schreef Moor het volgende:
Wat ik zag:
[knip]
Toevallig dat Bart, op het moment dat de 3 dames hem naar hun slaapkamer wilden roepen voor een 3-dames-sessie, vlak daarna gaat dromen over 'sex met 3 vrouwen, die hij niet wil'.
Ja, hij heeft over Sabine gedroomd. Over sex, maar niet met haar, maar over 3 vrouwen. Hij wist het zelf ook niet meer zo precies.
Ik heb nog wel steeds met 'm te doen. Hij droomt nog steeds over Sabine, (= nog steeds verliefd), terwijl hij niet weet dat zij hem allang openlijk heeft gedumpt. Zal een kouwe douche voor hem worden als hij 'vrij' komt en Sabine geeft hem het nakijken.
Verder viel me op dat het een bijzonder 'tamme' uitzending was. Geen ruzies etc. Zou dit zijn omdat het allemaal inderdaad zo harmonieus was, of wilde VOO even een 'rustpunt' inlassen om zo in de loop van de tijd de spanning weer lekker te kunnen opbouwen?
PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 08:37 PM schreef JayBee het volgende:
Bart's veto was toch gisteren in de zondaguitzending.
Ik heb gehoord dat B eruit is gestapt (wil hij dan toch naar dat matras die alleen de mooie spleet kan uithangen?). Lekker makkelijk voor de anderen: komt die zwangere poes wel. Lekker voor R: een poes in de buurt
quote:
op 10-25-1999 om 08:44 PM schreef LillBrother het volgende:
Yo Gaby,Ook back to basic met je Needurlants?
Inderdaad, hier ga ik in mee. De juiste articulatie is vaak ver te zoeken.
Wellicht ligt hier een opening voor een nieuwe topic => BB : Voer voor Logopedisten.
Verder wou ik nog even kwijt over de kwaliteit van het refrein: er werd vanavond in ht bb-journaal van rtl-live, verteld dat er een kleine week in de studio aan de stemmen was gerommeld. Dus: misschien gedubbed profi-koortje, danwel wonder der techniek.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 08:44 PM schreef LillBrother het volgende:Hebben ze die tekst zelf geschreven of is die door V. zelf aangedragen...?
Volgens mij is die tekst door een echte tekstschrijver geschreven, nadat ze eerst zelf een poging mochten wagen.
Verder....Inderdaad een beetje saaie uitzending vanavond..misschien toch wel jammer dat Babientje dr uit is...(oeps, wat zeg ik nou weer??!!)
quote:
op 10-25-1999 om 10:09 PM schreef She-Wolf het volgende:
Volgens mij is die tekst door een echte tekstschrijver geschreven, nadat ze eerst zelf een poging mochten wagen.
Verder....Inderdaad een beetje saaie uitzending vanavond..misschien toch wel jammer dat Babientje dr uit is...(oeps, wat zeg ik nou weer??!!)
Volgens 1 van de roddelbladen ('k weet niet meer welke: ik zag 'm in de winkel liggen en er stond BB op de voorkant, tsja, dan moet je even kijken) is de tekst inderdaad aangepast door een tekstschrijver en waren ze daar eerst nogal pissed over.
quote:
op 10-25-1999 om 09:29 PM schreef python het volgende:
PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.
Wat wie hier zien is gewoon een versnelde vorm van evolutie. Men is afgesloten van de buitenwereld en gaat een eigen taaltje ontwikkelen, eigen normen en waarden etc. Uiterlijke verzorging is niet meer zo belangrijk, het draait op overleven, de rest komt later wel.
P.S. voor Pino. 'r is bijna goed, nu nog pino met een hoofdletter P, dan moet 't kloppen. Verder algemeen, mensen zonder de ruimte/ ervaring om een plaatje op het web te krijgen: gilles@wxs.nl Voor al uw steun.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]
PS min. weekbudget inzet=25% max 50%
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 25 Oktober 1999).]
Kom op met de irritaties!...Ik baalde al gisteren toen Maurice met Bart ging praten..Weg irritaties.Als het maar niet op een EO-huis gaat lijken straks
Tjappie... Go Jerry, go Jerry...
quote:
op 10-25-1999 om 10:37 PM schreef Schanulleke het volgende:
Ruud en Mona in één zin met versnelde evolutie? Sorry, ik kan er even niet de vinger op leggen, maar dit MOET een stijlfout zijn. Op het gevaar af bestraft te worden wegens interpunctie, dat wel.
Op zich moet dat geen probleem zijn hoor. Ook in de loop van de evolutie zijn er veel mislukkingen geweest. Die zijn echter gewoon uitgestorven...
verder inderdaad de aaaiste uitzending tot op heden , zal zeker weer kijkcijfers kosten dus zal er weer een ludieke actie tegen over staan
'Jullie zijn van een compleet andere wereld'
Mars en Venus mischien behalve Moana
MONA FOR PRESIDENT
Maar wat ben ik blij hier te lezen dat ik niet veel bijzonders gemist heb. Zjoeffff. (Zal ik morgen de herhaling dan maar niet opnemen? Zonde van de band)
WILLEM : Wat is dit een lekker Wipbankje !
dacht trouwens dat het lied een persiflage was, gemaakt door radio 3. vond de tekst namelijk vrij hard!
quote:
op 10-26-1999 om 09:56 AM schreef John Steed het volgende:
Was er al bang voor dat het zonder Sabimbo errug saai zou worden. Weet iemand of dat La Bianca al eens in therapie heeft gezeten??
Naast het profiel van een psychiatrisch patiëntje (overigens wel erg leuk!) heeft ze ook de termen in zich en het gevoel voor drama.
Houd jezelf die spiegel voor!!
Nu moet me toch iets van het hart: je bent echt geen 'psychiatrische patiëntje' zoals jij dat zo neerbuigend uitdrukt, als je in therapie hebt gezeten. Ik heb zelf vier jaar psychotherapie gehad en ik kan je vertellen dat de meeste mensen niet dachten dat ik dat nodig had, oftewel: als je in therapie gaat/zit, wil dat NIET zeggen dat je een of andere loony bent of je zo gedraagt. Bovendien, Bianca is misschien wat emotioneler, tenminste meer openlijk emotioneel, en wat meer bezig met psychologische zaken en ik denk ook wat meer openlijk onzeker dan anderen maar dat wil ook absoluut niet zeggen dat zij rijp is voor psychiatrische behandeling!
Sorry hoor, maar na al die opmerkingen over de vermeende mentale gezondheid van Bianca, moest dit er een keer uit.
En laten alle posters die hier op dezelfde neerbuigende wijze posten even het volgende bedenken:
Je mag dan wel lekker anoniem denken te blijven, maar ieder van jullie draagt hiermee nu volop bij aan de klap die de betreffende bewoner straks krijgt als hij/zij het huis verlaat en weer aan een 'normaal leven' wil beginnen. En kom me niet weer aanzetten met die afgezaagde smoes van:
**** ze hebben er toch om gevraagd ??? ****
Om zoiets KAN nl. niemand vragen, omdat geen van hen, en geen van ONS ALLEN, van tevoren weet hoe je je in zo'n situatie zult gaan gedragen, laat staan hoe dat eruit zal zien onder de vertekenende EMO-microscoop van VOO.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 12:31 PM schreef Moor het volgende:
Helemaal mee eens, Sombie !En laten alle posters die hier op dezelfde neerbuigende wijze posten even het volgende bedenken:
Je mag dan wel lekker anoniem denken te blijven, maar ieder van jullie draagt hiermee nu volop bij aan de klap die de betreffende bewoner straks krijgt als hij/zij het huis verlaat en weer aan een 'normaal leven' wil beginnen. En kom me niet weer aanzetten met die afgezaagde smoes van:
**** ze hebben er toch om gevraagd ??? ****
Om zoiets KAN nl. niemand vragen, omdat geen van hen, en geen van ONS ALLEN, van tevoren weet hoe je je in zo'n situatie zult gaan gedragen, laat staan hoe dat eruit zal zien onder de vertekenende EMO-microscoop van VOO.
Ok BB is misschien dan wel uniek, maar soortgelijke projecten zijn er wel geweest.
Misschien was het handig geweest om alvorens na te gaan wat de gevolgen kunnen zijn als je met BB meedoet.
Kijk mentaal kun je van alles zeggen over Bianca, als je zo'n tattoo al laat zetten bijv, maar goed, ze stelt zich in ieder geval kwetsbaar op en dat pleit voor d'r.
Maar kom aub niet aan met het verhaal dat bijdragen aan de klap die straks iemand krijgt als ze het huis uitmoeten.
Je kan dan misschien wel niet precies weten hoe je dit huis uitkomt, maar dat het niet bevoordelijk is voor je mentale toestand kan je toch wel op je klompen aanvoelen, en als ze dat niet weten zijn ze echt zo dom als door sommige hier gesuggereert wordt.
quote:
op 10-26-1999 om 09:49 AM schreef tanjalies het volgende:
Ik begrijp de vele woorden niet die jullie wijden aan de CD opname. Er is na de opname in principe niet meer gebeurd dan wat er tegenwoordig plaats vindt met iedere opname van een gemiddelde B artiest. Het via de geluidssporen gelijk leggen van de teksten op de juiste plaats is zeer gebruikelijk. C.q noodzakelijk. Het exstra werk heeft veel meer gezeten in de snelheid van de gezongen zinnen die moest worden aangepast zonder dat de persoonlijke klankkleur verloren ging. Het dubben van het koortje heeft uiteraard plaats gevonden. Ik ondek in deze topic dus veel woorden over zaken die na opname's meestal plaatsvinden. Misschien is het verstandiger als iedereen die hier zaken bespreekt dat doet met kennis van zaken op zijn/haar terrein. Altans zo veel als mogenlijk.
Nou nou Tanjalies, ik ben van jou genuanceerdere reacties gewend. Het is bekend dat jij thuis bent in de technische kant van "het BB-leven". En ook wij hebben ons hier vrolijk zitten maken over het werk dat ze er ongetwijfeld aan hebben gehad om het gekweel van deze talentloze mensen acceptabel te laten klinken.
Maar niet iedereen weet hoe het werk. En daarom is je reactie toch nuttig geweest: Nu weet iedereen hoe het werkt. Toch mooi dat je nog wel de moeite hebt genomen je medelezers in te lichten.
We komen hier toch ook om iets wijzer te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |