But seriously (maar niet heus ) ik vond het best een spetterende videoclip. Alleen jammer dat ze niet met Mona's stem aan de haal zijn gegaan in de geluidsstudio. Of zal het op de CD toch beter zijn?
Grx, Maarten
Uniek
En wel een onnozele discussie over hoe je nuo een vagina noemt en wat plat gepraat van de mannen!
(Zal Sabje ook leuk vinden, 3 toffees!)
Domme uitzending dus!
quote:
op 10-25-1999 om 08:32 PM schreef Goter het volgende:
Dit is belachelijk!! Zit ik te wachten op Bart z'n wegstemactie, naar aanleiding van de kat, wordt het gewoon niet uitgezonden!! Of heb ik nou iets gemist?!?!?!
Veronica overtreft zichzelf weer.
En waarom zie ik altijd de tuin, behalve NU?
(Nu zijn ze in de tuin dus - voor de weekopdracht korfballen?)
Of was ik nog zo verduft van de zaterdagnacht??
Hmmm....
Ook back to basic met je Needurlants?
Maar je hebt wel gelijk...
Hebben ze die tekst zelf geschreven of is die door V. zelf aangedragen...?
Quote Ruud: Ik vind piemel een lief woordje.
Toedeloe
PS: overigens, met 'de 11e van de 11e' (carnaval) zo dicht bij, vertoont deze CD alle ingrediënten van een 'carnavals-schlager' en zal het in het Zuiden wel goed doen. Weer strak getimed, VOO !
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 09:01 PM schreef Schanulleke het volgende:
Iets anders dat me opviel in 't clipje bij het BB-lied. Die zoen tussen Karin en Maurice. Was die al eerder in beeld? Maurice leek gretiger dan Karin.
Ja, al eerder in beeld en ja, gretiger dan K.
quote:
op 10-25-1999 om 09:07 PM schreef Barbie het volgende:
Ja, al eerder in beeld en ja, gretiger dan K.
Bedankt Barbie, voor deze info. Dit bewijst maar weer, dat je het je niet kan veroorloven, ook maar 1 minuut te missen.
quote:
op 10-25-1999 om 09:04 PM schreef Moor het volgende:
Wat ik zag:
[knip]
Toevallig dat Bart, op het moment dat de 3 dames hem naar hun slaapkamer wilden roepen voor een 3-dames-sessie, vlak daarna gaat dromen over 'sex met 3 vrouwen, die hij niet wil'.
Ja, hij heeft over Sabine gedroomd. Over sex, maar niet met haar, maar over 3 vrouwen. Hij wist het zelf ook niet meer zo precies.
Ik heb nog wel steeds met 'm te doen. Hij droomt nog steeds over Sabine, (= nog steeds verliefd), terwijl hij niet weet dat zij hem allang openlijk heeft gedumpt. Zal een kouwe douche voor hem worden als hij 'vrij' komt en Sabine geeft hem het nakijken.
Verder viel me op dat het een bijzonder 'tamme' uitzending was. Geen ruzies etc. Zou dit zijn omdat het allemaal inderdaad zo harmonieus was, of wilde VOO even een 'rustpunt' inlassen om zo in de loop van de tijd de spanning weer lekker te kunnen opbouwen?
PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 25 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |