abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207964
hij gaat zo beginnen , ik heb altijd al een keer een dag topic willen openen en dit was me kans. Later meer opmerking als ik het programma gezien heb.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_207965
helaas helaas helaas ben ik aan t werk en kan dus de uitzending niet zien.
houden jullie me hier op de hoogte als er iets belangwekkends gebeurt?
mooi he, alles
pi_207966
Ha, ha, ha Bart droomt van sex met drie vrouwen en hij wil niet! Drie maal raden...
(Hint: B., K. en M.)
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_207967
En Ruud doet het niet met katten...

But seriously (maar niet heus ) ik vond het best een spetterende videoclip. Alleen jammer dat ze niet met Mona's stem aan de haal zijn gegaan in de geluidsstudio. Of zal het op de CD toch beter zijn?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_207968
ik vond het 1 van de saaiste uitzendingen tot nog toe... Heb het niet eens meer afgekeken.

Uniek

dat waren nog eens tijden...
pi_207969
Ik heb de uitzending ook net gezien, vooral het gesprek over frutjes was erg "smeuig". Lekker hoor, onder het eten.......
De videoclip was inderdaad erg ok, zou ie ook naar TMF gaan?
pi_207970
Dit is belachelijk!! Zit ik te wachten op Bart z'n wegstemactie, naar aanleiding van de kat, wordt het gewoon niet uitgezonden!! Of heb ik nou iets gemist?!?!?!

En wel een onnozele discussie over hoe je nuo een vagina noemt en wat plat gepraat van de mannen!

(Zal Sabje ook leuk vinden, 3 toffees!)

Domme uitzending dus!

pi_207971
Bart's veto was toch gisteren in de zondaguitzending.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_207972
quote:
op 10-25-1999 om 08:32 PM schreef Goter het volgende:
Dit is belachelijk!! Zit ik te wachten op Bart z'n wegstemactie, naar aanleiding van de kat, wordt het gewoon niet uitgezonden!! Of heb ik nou iets gemist?!?!?!

dat hebben we zondag toch al gezien??
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_207973
Een saaie uitzending, over piemelotten en frutjes...

Veronica overtreft zichzelf weer.

En waarom zie ik altijd de tuin, behalve NU?
(Nu zijn ze in de tuin dus - voor de weekopdracht korfballen?)

Little Brother is watching back!
- Van Kooten en De Bie
pi_207974
wat mij opviel was de tekst die sabine in het bb lied zingt...het gaat over hoe goed willem kan koken..wel typich dat ruud gezegt had dat ze er nooid wat over zij en ze zingt die tekst in het liedje.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_207975
Shit, dan heb ik dus inderdaad iets gemist... Ik dacht toch echt dat ik gister alleen maar naar herhalingen zat te kijken.

Of was ik nog zo verduft van de zaterdagnacht??

Hmmm....

maandag 25 oktober 1999 @ 20:42:00 #13
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_207976
Dronken ze nu uit potjes in die buitenscene toen het over beharing ging??
fake a dream
pi_207977
Yo Gaby,

Ook back to basic met je Needurlants?

Maar je hebt wel gelijk...
Hebben ze die tekst zelf geschreven of is die door V. zelf aangedragen...?

Little Brother is watching back!
- Van Kooten en De Bie
pi_207978
ik heb het gemist
kan iemand iets zeggen over
de uitzending van vandaag ???????
hallo broertjes en zusjes
pi_207979
Dit was inderdaad een van de saaiste uitzendingen die ik ooit heb moeten aanschouwen!!!! Dacht eindelijk wat actie te krijgen nu ze de weekopdracht binnenhadden.
Helaas kregen voor de driehonderdste keer dat afgrijzelijke lied te horen..( tekst redelijk ok maar de zangkwaliteit doet volgens mij zelfs de kieuwen van die vissen geen goed)
Dat geleuter over wisslesticks and hairy hotdogs duurde me ook veeeeeeeeel te lang... Please VOO.. dat kan veeeeeeeel beter!
  maandag 25 oktober 1999 @ 21:01:00 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207980
Het leek wel, of ze bijna alleen zaterdag hebben gebruikt voor de uitzending van vandaag. Iets anders dat me opviel in 't clipje bij het BB-lied. Die zoen tussen Karin en Maurice. Was die al eerder in beeld? Maurice leek gretiger dan Karin.
Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 21:02:00 #18
521 ruby
Hell yeah!
pi_207981
Ik vond de uitzending ook niet zo verschrikkelijk spannend. Ze zullen vast nog wel moeten wennen dat er eentje weg is, misschien dat het daarom allemaal een beetje tam is nog. Binnenkort verwacht ik meer actie! Hoeft VOO ook niet dat Big-Brother cd-tje op te zetten als ze niet weten hoe ze de tijd moeten vullen.

Quote Ruud: Ik vind piemel een lief woordje.

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_207982
Wat ik zag:
- nu er geen van de bewoners een 'love-affair' meer heeft, is het praten over sex weer van zijn taboe ontdaan en rijst dan ook de pan uit: aan tafel, en daarna werd Bart ff onder vuur genomen door Willem en Ruud: "of Sabine hem niet wat had kunnen helpen met zijn hormonen".
Toevallig dat Bart, op het moment dat de 3 dames hem naar hun slaapkamer wilden roepen voor een 3-dames-sessie, vlak daarna gaat dromen over 'sex met 3 vrouwen, die hij niet wil'.
Ze (althans Willem) drinken inderdaad koffie uit een jampot.
Bart ergert zich aan een camera buiten, spreekt hem toe met: "ga nou maar 'ns naar iemand anders staan kijken" en draait de camera demonstartief de rug toe.
Verder nog eens de zoveelste herhaling van de opname van de CD, waarbij het refrein muzikaal zó boven de coupletten uitsteekt, dat je je gaat afvragen of ze daarvoor een 'gedubt' apart koortje hebben ingelast...
Karin toont veel opmerkzaamheid voor Bart's afzonderings-houding en trekt hem er nog even bij, tijdens de vaststelling van de inzet voor de weekopdracht: "Bart, jij ook mee eens?"
Dat was het zo'n beetje, wat ik zag althans.

PS: overigens, met 'de 11e van de 11e' (carnaval) zo dicht bij, vertoont deze CD alle ingrediënten van een 'carnavals-schlager' en zal het in het Zuiden wel goed doen. Weer strak getimed, VOO !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]

maandag 25 oktober 1999 @ 21:07:00 #20
910 Barbie
Graduated Fool
pi_207983
quote:
op 10-25-1999 om 09:01 PM schreef Schanulleke het volgende:
Iets anders dat me opviel in 't clipje bij het BB-lied. Die zoen tussen Karin en Maurice. Was die al eerder in beeld? Maurice leek gretiger dan Karin.

Ja, al eerder in beeld en ja, gretiger dan K.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 25 oktober 1999 @ 21:20:00 #21
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207984
quote:
op 10-25-1999 om 09:07 PM schreef Barbie het volgende:
Ja, al eerder in beeld en ja, gretiger dan K.

Bedankt Barbie, voor deze info. Dit bewijst maar weer, dat je het je niet kan veroorloven, ook maar 1 minuut te missen.

Life is what you make it.
pi_207985
Ik vond het lied eigenlijk al erg gelikt klinken. Vooral het refreintje was goed ingezongen door een ingekocht koortje van V.
  maandag 25 oktober 1999 @ 21:29:00 #23
1236 python
For the time being
pi_207986
quote:
op 10-25-1999 om 09:04 PM schreef Moor het volgende:
Wat ik zag:
[knip]
Toevallig dat Bart, op het moment dat de 3 dames hem naar hun slaapkamer wilden roepen voor een 3-dames-sessie, vlak daarna gaat dromen over 'sex met 3 vrouwen, die hij niet wil'.

Ja, hij heeft over Sabine gedroomd. Over sex, maar niet met haar, maar over 3 vrouwen. Hij wist het zelf ook niet meer zo precies.

Ik heb nog wel steeds met 'm te doen. Hij droomt nog steeds over Sabine, (= nog steeds verliefd), terwijl hij niet weet dat zij hem allang openlijk heeft gedumpt. Zal een kouwe douche voor hem worden als hij 'vrij' komt en Sabine geeft hem het nakijken.

Verder viel me op dat het een bijzonder 'tamme' uitzending was. Geen ruzies etc. Zou dit zijn omdat het allemaal inderdaad zo harmonieus was, of wilde VOO even een 'rustpunt' inlassen om zo in de loop van de tijd de spanning weer lekker te kunnen opbouwen?

PS: ik kan vaak niet of met moeite verstaan wat met name Ruud en Mona zeggen. Wat een brabbelaars zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 25 Oktober 1999).]

pi_207987
Volgens mij drinken ze al langer uit jampotjes, dat verklaarde ook hun grote vreugde over de echte glazen tijdens de viering van Ruud's verjaardag. Verder was het wel komisch om te zien dat Bart de 'registrerende' camera de rug toekeerde waarna de regie gewoon overschakelde naat de camera waarnaar ie tot dan toe met z'n rug had gestaan.
pi_207988
Dus de mannen gaan zich vanaf nu niet meer scheren? Tjee, Sinterklaasavond weer in aantocht?
Die jampotjes (Mona dronk er ook uit) zijn waarschijnlijk nodig, omdat er niet zo vaak wordt afgewassen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze lekker drinken. Dat randje he?
En dat gelul over die piemels en frutsels kon me nu niet echt boeien...
Boring....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')