Het zijn niet eens de kleine lettertjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:26 schreef Juup© het volgende:
Het staat er toch duidelijk op "Alleen bij XL".
Het zijn XL lettersquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn niet eens de kleine lettertjes
het staat er duidelijk op, en dat de TS de moeite niet genomen heeft om de "volledige" folder te lezen is geen naaistreek van de AH, dat is gewoon dom van hem.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef spooky1234 het volgende:
tja of het nou wel of niet duidelijk vermeld is... maakt eigenlijk niet zoveel uit..
Als ze met iets advereteren wat alleen in de XL shops te koop is, dan zou ik het snappen.. maar als ze die spullen wel verkopen in gewone shops maar voor een duurdere prijs.. dan vind ik het wel een naaistreek..
Hamsters. Het zijn hamsters.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef thloreg het volgende:
(...blablabla...) en gekleurde MUIZEN(...blablabla...)
Holy shit!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef thloreg het volgende:
Krijg ik die bonusfolder van mijn stam-supermarkt AH in de bus met daarop groot KNALLENDE KLEURENKORTING en gekleurde MUIZEN![]()
Afijn, ik blader zo en denk " mwah..zit leuk spul tussen ". Ik naar mijn lokale Appie Hein,pak de 6-pack Red Bull voor ¤ 5,76,drie tray sets van 8 stuks Grolsch voor ¤ 10,68 en nog wat ander spul dat in de aanbieding staat.
[ afbeelding ]
Kom ik bij de Kassa begint kassamiep hele andere bedragen aan te slaan waarop ik haar wijs op de aanbiedingsprijs in de folder. Zeg de Daphne Bunskoek van de kassa's: " maar dat geldt alleen voor de XL AH flialen en dat zijn wij niet ". Ik: " hoezo XL???? zegt me niks XL, ik zie geen dikke vette mensen in extra large hier rondlopen..." Zegt Bunskoekje achter de kassa: " nee, maar dat zijn bepaalde filialen binnen het AH concern met een XL logo en dat zijn wij niet." Wij hebben sterren en een ander assortiment dan hun.
Klacht? AH die vaste klanten wegjaagt met discriminerende advertentie folders en zinloze kreten als XL en sterren.
Vuile Tilburgerquote:
Euroshopper is een productenmerk van de AH.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Curri het volgende:
ga naar euroshopper, daar is energydrink veel goedkoper
En heel vreemde folder, als een bedrijf verschil gaat uitmaken tussen filialen waar de klant niet van op de hoogte is, is het de klant geoorloofd daar een klacht tegen in te dienen, dat win je vaak
Dit ga je niet menen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Curri het volgende:
ga naar euroshopper, daar is energydrink veel goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |