Net Popquiz a Go Go nog gezien? Geinig interview met de zanger van Fischer Z.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Ja, die bedoel ik, ze zijn echt goed!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Apocalyptica?
yes...
http://www.youtube.com/watch?v=GhVaaj5T0rk
Ja! Leuk he? En Oudejaarsavond is het vanaf half 8 de hele avond Popquiz a gogo en dan de top 2000 en later die nacht Madonna, dus hij kan wat mij betreft de hele avond op Ned 3quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Net Popquiz a Go Go nog gezien? Geinig interview met de zanger van Fischer Z.
Jemig. Houden ze wel even pauze zodat de kijkers gelegenheid krijgen om hun vingers er af kan knallen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja! Leuk he? En Oudejaarsavond is het vanaf half 8 de hele avond Popquiz a gogo en dan de top 2000 en later die nacht Madonna, dus hij kan wat mij betreft de hele avond op Ned 3
Ja, dat valt dan tegen he, het lijkt dan net alsof je er nog maar een paar minuten inligt, en dan gaat dat kloteding weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Nah was een beetje laat zeg maar. Wekker ging om 7:00![]()
Jaja....en maar boos op mij zijn als ik je naar bed stuur.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Nah was een beetje laat zeg maar. Wekker ging om 7:00![]()
Precies.. dan denk je van jaaa hooorrrr dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat valt dan tegen he, het lijkt dan net alsof je er nog maar een paar minuten inligt, en dan gaat dat kloteding weer
Nou, daar neem ik wel even tijd voor hoor, champagne en vuurwerk met de buurtjes en dan lekker feestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig. Houden ze wel even pauze zodat de kijkers gelegenheid krijgen om hun vingers er af kan knallen?
Is nou éémaal lastig met nachtdieren. Daarom zijn die avonddiensten byzonder welkomquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja....en maar boos op mij zijn als ik je naar bed stuur.....
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Avond!
Cast away is begonnen, jammer dat ik 'm al ken. Topfilm
.
Ah, gelukkig. Fuck Madonna!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, daar neem ik wel even tijd voor hoor, champagne en vuurwerk met de buurtjes en dan lekker feesten
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.![]()
Ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=XvX7ovvf-LI![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.![]()
Ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=XvX7ovvf-LI![]()
Bij mijn vorige werk had ik vaak dienst van 2 uur tot 10 uur, en in het begin kon ik haast niet uit mijn bed komen, maar op een gegeven moment wen je er toch aan, maar dan moest het wel 5 dagen achter elkaar zijn, zodat je een regelmaat hebt, anders is dat niet te doen. Maar de wekker haat ik nog steeds, dat gelúid, bahquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.. dan denk je van jaaa hooorrrr dat kan helemaal niet, en het nog donker ook
Ik moet 1 januari werkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk had ik vaak dienst van 2 uur tot 10 uur, en in het begin kon ik haast niet uit mijn bed komen, maar op een gegeven moment wen je er toch aan, maar dan moest het wel 5 dagen achter elkaar zijn, zodat je een regelmaat hebt, anders is dat niet te doen. Maar de wekker haat ik nog steeds, dat gelúid, bahDaarom geniet ik ook zo van mijn vakantie, nog 4 dagen, joepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |