abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55601371
Hoe zie je het verschil tussen een Japanner en een Chinees?

Laatst liep ik nog in Delft, en zag daar wat groepjes oost Aziatische toeristen. Ik vroeg me toevallig af of het nou Japanners, Chinezen, of Koreanen waren. Sommige mensen kunnen gelijk zien waar ze vandaan komen maar hoe?
pi_55601400
Japanners. Chinezen gaan niet op vakantie.
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:49:12 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55601429
Delft b'vo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55601442
Wát een domme vraag! Hoe zie je het verschil tussen een duitser, nederlander en een belg dan?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_55601450
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Wát een domme vraag! Hoe zie je het verschil tussen een duitser, nederlander en een belg dan?
Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.
pi_55601527
Ok, got me there!

Maar effe serieus: hoe zie jij het verschil tussen een NL'er, DU'er en een belg dan?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  Donald Duck held vrijdag 28 december 2007 @ 14:53:58 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55601536
quote:
De duitser heeft bier und bratwurst bij en de nederlander vraagt of ie een een hapje mag want die is te gierig om er zelf te kopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55601544
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Plus1 het volgende:
Ok, got me there!

Maar effe serieus: hoe zie jij het verschil tussen een NL'er, DU'er en een belg dan?
Aan de taal.
Nee even serieus, Duitsers en Belgen zijn van zichzelf iets voller.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:55:09 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_55601556
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Plus1 het volgende:
Ok, got me there!

DLD: dik en modieus als tien jaar gelden
NL: arrogante blik
BE: klein en vrolijk

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55601622
japanners hebben over het algemeen een lichtere huidtint dan de chinezen...dacht ik.
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:59:12 #11
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_55601647
Volgens mij waren 't Perziers!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_55601655
Je ziet het aan de combinatie van uiterlijk, gedrag en kleding. Maar de big giveaway is natuurlijk de taal. HEt verschil tussen Japans en Chinees/Koreaans is nog wel te horen. Maar Koreaans klinkt voor mij vrijwel gelijk aan Chinees. Maar Koreanen zijn een stuk 'moderner' dan Chinezen, en dat kun je weer aan het gedrag zien.

Een hoop natte-vinger werk dus.

Ik merk dat het meestal wel helpt als je gewoon vraagt waar ze vandaan komen.
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:00:45 #13
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55601677
Chinezen zijn vaak wat lichter dan jappannersen hebben gewoon een andere huid. Chinezen hebben meestal ook een wat rondere kop.
pi_55601680
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:47 schreef F04 het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen een Japanner en een Chinees?

Laatst liep ik nog in Delft, en zag daar wat groepjes oost Aziatische toeristen. Ik vroeg me toevallig af of het nou Japanners, Chinezen, of Koreanen waren. Sommige mensen kunnen gelijk zien waar ze vandaan komen maar hoe?
Ik vind dit een erg achterlijke vraag.

Zo kun je jezelf ook de vraag stellen, hoe zie je het verschil tussen een Argentijn, Braziliaan of Ecuadoriaan?
Hoe zie je het verschil tussen een Congees, Ivoriaan en Ethiopiër?
Hoe zie je het verschil tussen een Irakees, Iraniër en Afghaan?
Hoe zie je het verschil tussen een Nederlander, Belg en Duitser?

Het antwoord is aan de taal. Chinezen en Japanners spreken totaal andere talen en die kun je zeer makkelijk van elkaar onderscheiden maar je moet er wel een beetje aandacht aan schenken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55601685
Kijk naar het nummerbord..
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:01:34 #16
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55601694
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
japanners hebben over het algemeen een lichtere huidtint dan de chinezen...dacht ik.
Haha volgens mij dus precies andersom.
Check anders plaatjes op internet.
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:01:44 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55601699
Japanners --> camera om de hals .
Maar het maakt niet uit: het is allemaal één pot nat .
Niet meer actief op Fok!
pi_55601701
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:00 schreef KaiN het volgende:
Chinezen zijn vaak wat lichter dan jappannersen hebben gewoon een andere huid. Chinezen hebben meestal ook een wat rondere kop.
Dat is incorrect, Japanners hebben een lichtere huid dan Chinezen...
pi_55601716
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:01 schreef KaiN het volgende:

[..]

Haha volgens mij dus precies andersom.
Check anders plaatjes op internet.
Nee staticdata heeft gelijk....Japanners bezitten over het algemeen een 'wittere' tint dan Chinezen, en ik kan het weten.
pi_55601726
Ik zie het wel altijd? Chinezen hebben vaker een wat bredere hoofd. Verder is het haartype ook wat anders bij Chinezen. Ook zijn de ogen bij Chinezen wat anders dan die van Japanners.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55601751
quote:
licht van de atoombommen jeweets
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:06:02 #22
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_55601752
Mocht je het "live" willen testen, roep dan een keer hard BANZAI!

Als ze je verrot schoppen, waren het chinezen (die hebben niet veel op met hun voormalige bezetter)
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:07:21 #23
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_55601783
Vraag het gewoon aan mij, dan VERTEL ik je gewoon dat ik Chinees ben.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:08:07 #24
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_55601803
Chinees

Japaners

Nou duidelijk??..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_55601869
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De duitser heeft bier und bratwurst bij en de nederlander vraagt of ie een een hapje mag want die is te gierig om er zelf te kopen.
Nederlanders gierig? nee, de Hollanders gaan voor alles wat gratis is.

En gister in de trein, 5 goed ingeburgerde Marokkaantjes. Te gierig om een treinkaartje te kopen, maar wel afgeven op Nederlanders die gierig zijn.
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:31:04 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_55602309
Een nederlander haal ik er overal tussen uit hehehe...
Overigens schijnen mensen van het raszijnde veel beter te kunnen herkennen, dwz. dat bijvoorbeeld een neger een donker iemand wel sneller verschil ziet tussen andere "negers" zwarte mensen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_55602409
Een japanner verstopt zichzelf altijd achter een spiegelreflex(camera), bij een Chinees kun je de neus gewoon wel zien.
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:39:18 #28
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_55602513
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:51:32 #29
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_55602764
japanners hebben een vertikale spleetoog
zo goed..?
pi_55602871
quote:
11 goed bij de gezichten.
pi_55605039
Japanse meisjes zijn wel een stuk mooier dan Chinese.
pi_55627565
Oudere Japanse vrouwen hebben meestal van die gekke vissers-petjes op (moet je maar eens op letten!). Ook kan je het wel horen aan de taal. Maar verder weinig verschillen denk ik, zie jij het verschil tussen een Duitser en een Nederlander?
pi_55627704
was er niet zon nieuwsbericht dat heel veel aziaten van khan afkwamen omdat tie keihard rondneukte en zijn zonen ook enz dus dan zou qua uiterlijk je bijna geen verschil moeten zien..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55628681
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef Tism het volgende:
Volgens mij waren 't Perziers Pireziers!!..
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:27:16 #35
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55628970
China is nogal groot dus je kunt niet spreken van 'een' Chinees.
In Zuid China zijn ze vaak wat donkerder en hebben een soort van hoek in hun gezicht, terwijl mensen uit het noorden dus lichter zijn en meestal rechte wangen hebben.
Japanners hebben vaak van die typische Japanse gezichten (weet niet hoe dat te omschrijven) en hebben vaak een iets westerser gezicht.
Koreanen lijken vaak wat op Noord-Chinezen, maar er sommigen hebben dan weer een typisch Koreaans gezicht.
Oude mensen zijn altijd makkelijker in te delen omdat de typische gelaatstrekken met de jaren sterker worden.

Verder zie je natuurlijk veel aan de kleding. Mainland China is nog steeds meestal wat minder vlot gekleed. Japanse (oudere) vrouwen kleden zich ook heel anders dan Chinese.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:43:00 #36
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55630720
quote:
Kleren,houding..
pi_55630874
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Kleren,houding..
Ik kan een Duitser en Nederlander niet onderscheiden op kleding, veel succes ermee, want dat gaat jou ook niet lukken.
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:51:01 #38
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55630949
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik kan een Duitser en Nederlander niet onderscheiden op kleding, veel succes ermee, want dat gaat jou ook niet lukken.
Ik wel Soms hebben ze ook nog eens zown mooie fiets
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:13:13 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55637621
quote:

[..]

Ik wel hoor. Nederlanders kleden zich toch echt anders dan Duitsers. Duitsers hebben vaak wat praktischere kleding aan,of ze zijn juist übertrendy. Kinderen zijn vaak net iets te dik aangekleed. Muts op terwijl het 12 graden boven nul is bijvoorbeeld. Vaak dragen ze outdoorjassen . De vrouwen lopen qua mode een jaar achter (die afschuwelijke kortebroeken boven laarzen zijn nu in bij ons)

De Nederlandse vrouw draagt tegenwoordig óf een zwarte legging met rokje, of een strakke spijkerbroek met laarzen eroverheen,of zo'n kuitbroek met laarzen. Erboven een zwarte getaileerde jas.
De Nederlandse man draagt of witte, of zwarte schoenen. Daarboven meestal een spijkerbroek (model vorig jaar, al zijn ze niet meer zo vlekkerig). Daarbij een donkere "vissersjas" en een sjaal.

De Belgische vrouw draagt op het moment een asymetrisch kapsel en een ratjetoe aan kleding. Ze lopen modisch een beetje voor op de Nederlandse vrouw. De Belgische man is wat kleiner dan de Duitser en de Nederlander.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_55637901
quote:

[..]

Ik zweer het je dat ik Duitsers feilloos kan onderscheidden van nederlanders, wellicht is dat omdat ik aan de grens woon maar echt elke keer als mijn germdar af gaat klopt het!
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:25:26 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55638080
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik zweer het je dat ik Duitsers feilloos kan onderscheidden van nederlanders, wellicht is dat omdat ik aan de grens woon maar echt elke keer als mijn germdar af gaat klopt het!
Bij mij komt het denk ik ook omdat ik als Nederlander in Duitsland woon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 27 april 2008 @ 14:43:32 #42
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_58339084
Als je een groep Aziatische toeristen ziet:
Japanners zijn vaak meisjes van 20 die alleen/met z'n tweetjes reizen of mannetjes strak in het pak, überstylish en vooral NETJES en BELEEFD.
Toeristen uit Hongkong zijn vaak wat jonger (rond de 20), hier ook stylish en rondlopen met gadgets
Maar mensen uit het republiek van China zijn vaak 40+ en hangen altijd rond in de Chinatowns van hun vakantiebestemming en ze kleding zich heel vaak afzichtelijk met lelijke schoenen en ze spugen overal waar ze komen
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_58414629
quote:

[..]

Duitsers herken je meteen
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:27:35 #44
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58415973
quote:
Nou je kunt het zien.

Duitsers zijn over het algemeen netter gekleed van nederlanders, en belgen gewoon anders gekleed. Beetje alternatiever.
Dit bedoel ik niet beledigend!

En duitsers zijn vaak dikker wat groter in omvang.
Today's mood: sponsored by coffee.
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:06:51 #45
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_58419935
quote:
Japanners rennen op vakantie niet als een kip zonder kop rond, Chinezen vaak wel. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:08:11 #46
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_58421025
Chinees = geel-achtige huidskleur, rondere kop (over het algemeen, er zijn natuurlijk uitzonderingen)
Japanners = witte/blanke huidskleur, en je kunt het verschil echt makkelijk aan de taal horen.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_65296203
het verschil: jappanners eten lekker (SUSHI) chinees eten is CREP
pi_65305954
potentieel manga/japan fanboy topic

en nog een plaatje om deze geniale post nog genialer te maken:

Ik support gevallen topclubs!
pi_65306645
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

woon zelf ook dicht bij de Duitse grens, en kan inderdaad zo zien of iemand een Duitser is of niet
bij Chinezen en Japanners kan je dit ook wel, Japanners hebben altijd een camera bij zich
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 08:33:18 #50
230491 Zith
pls tip
pi_65306700
quote:
Onzin, china is zo groot als europa en in japan wonen er net zo veel mensen als in west-europa.

Betere vergelijking is: hoe haal je een Zweed en een Italiaan uit elkaar?

Verder zie ik het verschil redelijk makkelijk, maar hoe, geen idee..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65306711
Japanners zijn over het algemeen wat bruiner getint dan Chinezen.
pi_65306736
Een Japanner, een Noord-Koreaan en een Zuid-Koreaan zitten in een restaurant:

Ober: "Excuse me, but we have no more beef."

De Japanner: "What is no more ?"
De Noord-Koreaan: "What is beef ?"
De Zuid-Koreaan: "What is excuse me ?"
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_65307196
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een Japanner, een Noord-Koreaan en een Zuid-Koreaan zitten in een restaurant:

Ober: "Excuse me, but we have no more beef."

De Japanner: "What is no more ?"
De Noord-Koreaan: "What is beef ?"
De Zuid-Koreaan: "What is excuse me ?"
Mja.....niet eens een glimlach. Sorry.
pi_65313168
Japanner = Gemiddeld veel lichter, iets grotere ogen, normaal gezicht, kan licht bruin haar hebben
Chinees = Meestal bruinig met kleine oogjes en rond, raar, misvormed gezicht
Koreaan = Bijna of helemaal blank, aparte oogleden (zo'n klein stukje dat dikker is, makkelijk te herkennen), mengsel tussen rond en normaal gezicht (varieerd), vaak heel donker bruin haar inplaats van zwart haar
Tevens stammen Koreanen een beetje af van mongoolse mensen, en zien er in veel aspecten ook het zelfde uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Droomert op 22-01-2009 12:35:17 ]
pi_65313234
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Droomert het volgende:
Japanner = Gemiddeld veel lichter, iets grotere ogen, normaal gezicht, kan licht bruin haar hebben
Koreaan = Bijna of helemaal blank, aparte oogleden (zo'n klein stukje dat dikker is, makkelijk te herkennen), mengsel tussen rond en normaal gezicht (varieerd), vaak heel donker bruin haar inplaats van zwart haar
Het is dat je zelf Aziaat bent, anders had ik je vrij generaliserend gevonden.
Alle Chinezen hebben een misvormd gezicht?
pi_65313360
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Alle Chinezen hebben een misvormd gezicht?
Altijd een soort mengsel van allerlij chinese rassen door elkaar gedraaid en alles.

Bleh
pi_65313489
Japanners wassen zich vaker (cultuur:onsen!), waardoor ze een meer schoner huid/babyface hebben..
pi_65313543
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef JoeThePlumber het volgende:
Japanners wassen zich vaker (cultuur:onsen!), waardoor ze een meer schoner huid/babyface hebben..
Mwah dat valt wel mee, vooral Koreaanse jongens\jonge mannen hebben een erge baby face.
pi_65313579
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:38 schreef Droomert het volgende:

[..]

Mwah dat valt wel mee, vooral Koreaanse jongens\jonge mannen hebben een erge baby face.
Hehe, alleen de taal al is moeilijk te onderscheiden!
pi_65313674
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Hehe, alleen de taal al is moeilijk te onderscheiden!
Koreaans bevat op veel punten de zelfde klanken als Japans, inderdaad.

Maar het verschil tussen Chinees en Koreaans/Japans is toch een makkie
Zelfde geld voor schrijven, Koreaans is helemaal apart, Japans is een heel ander soort geschrift dat een paar Chinese karakters gebruikt. maar is ook makkie om te onderscheiden.

En Chinees is gewoon een lelijke taal
pi_65313809
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Droomert het volgende:

[..]

Koreaans bevat op veel punten de zelfde klanken als Japans, inderdaad.

Maar het verschil tussen Chinees en Koreaans/Japans is toch een makkie
Zelfde geld voor schrijven, Koreaans is helemaal apart, Japans is een heel ander soort geschrift dat een paar Chinese karakters gebruikt. maar is ook makkie om te onderscheiden.

En Chinees is gewoon een lelijke taal
Je hebt iets tegen Chinezen, ofniet?

pi_65313936
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:38 schreef Droomert het volgende:

[..]

En chinezen zijn veel meer brutaler, japanners zijn meer verlegen (ook cultuur)!
pi_65313982

Op de een of andere manier zie ik het verschil tussen een Chinees en Japanner wel.. maar niet altijd.
pi_65314063
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

En chinezen zijn veel meer brutaler,japanners zijn meer verlegen!
Meer bescheiden in onbekende omgevingen misschien.

Maar ik raad je dat niet aantenemen bij elke Japanner die je ziet
pi_65314085
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Droomert het volgende:

[..]

Heb er negen maanden gewoond...
pi_65314110
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Droomert het volgende:

[..]

Jij hebt geen enkele recht om te spreken namens Japanners, nep-Japanner.
pi_65314127
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Boden ze je een baan aan als loodgieter in Japan?
pi_65314150
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Jij hebt geen enkele recht om te spreken namens Japanners, nep-Japanner.
pi_65314204
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Welke stad?
pi_65314211
Heb er idd gewerkt en rondgereisd...super tijd!
pi_65314251
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef Droomert het volgende:

[..]

Welke stad?
Hamamatsu, Osaka en Tokyo..
pi_65314286
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Hamamatsu, Osaka en Tokyo..
Tokyo was de mooiste toch

Osaka
pi_65314302
Is het meisje van mijn usericon een Japanse of een Chinese trouwens? Ik denk Japans
pi_65314328
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Desunoto het volgende:
Is het meisje van mijn usericon een Japanse of een Chinese trouwens? Ik denk Japans
Ik ben 80% zeker dat dat een Chinees meisje is.
pi_65314380
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef Droomert het volgende:

[..]

Tokyo was de mooiste toch

Osaka
Tokyo is anders....

Wat minder vriendelijk/ meer internationaler dan rest van Japan..
pi_65314388
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Droomert het volgende:
Tevens stammen Koreanen een beetje af van mongoolse mensen, en zien er in veel aspecten ook het zelfde uit.
Valt best mee met deze Chinees.
pi_65314394
80% zelfs das best veel
pi_65314508
Jappen zijn over het algemeen wat arroganter (vinden zichzelf beter dan de rest vd wereld) en zijn ook iets radioactiever.
pi_65314586
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Nr.G het volgende:
Jappen zijn over het algemeen wat arroganter (vinden zichzelf beter dan de rest vd wereld) en zijn ook iets radioactiever.
Tja, buitenlanders blijven buitenlanders, dat wel ja...
pi_65314794
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Tokyo is anders....

Wat minder vriendelijk/ meer internationaler dan rest van Japan..
De rest van Japan zijn ook bijna allemaal boeren
pi_65314830
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Nr.G het volgende:
en zijn ook iets radioactiever.
pi_65314902
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Droomert het volgende:

[..]

De rest van Japan zijn ook bijna allemaal boeren
Afhankelijk wat je zoekt, vond erbuiten veel plezieriger dan in Tokyo..

Maar Tokyo is ook anders..vond dat ook niet vervelend!
pi_65315055
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Afhankelijk wat je zoekt, vond erbuiten veel plezieriger dan in Tokyo..

Maar Tokyo is ook anders..vond dat ook niet vervelend!
Als je een paar boeren leuk vind moet je dat ook helemaal zelf weten
pi_65315560
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou je kunt het zien.

Duitsers zijn over het algemeen netter gekleed van nederlanders, en belgen gewoon anders gekleed. Beetje alternatiever.
Dit bedoel ik niet beledigend!

En duitsers zijn vaak dikker wat groter in omvang.
Ik vind juist Duitsers alternativer gekleed. Nederlanders zijn toch iets hipper. Dan heb ik het over de jeugd he?
Japanners herken je trouwens aan hun fototoestel die hebben eerder 'hippe' kapsels
pi_65315774
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik vind juist Duitsers alternativer gekleed. Nederlanders zijn toch iets hipper. Dan heb ik het over de jeugd he?
Japanners herken je trouwens aan hun fototoestel die hebben eerder 'hippe' kapsels
Vind de duitsers juist te modern gekleed...soort iets van aus der reihe!

Oost duitsers/oost europeanen zijn wel wat alternatiever...
pi_65318863
Chinezen en Japanners zijn makkelijk uit elkaar te houden. Japanners lijken veel meer op Koreanen, Chinezen veel meer op Mongolen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:17:20 #87
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_65321228
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef GuyFawkes het volgende:
Chinezen en Japanners zijn makkelijk uit elkaar te houden. Japanners lijken veel meer op Koreanen, Chinezen veel meer op Mongolen.
Dus...."Hoe zie je het verschil tussen een Koreaan en een Mongool?"

Je maakt het wel omslachtig zo.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:23:50 #88
142151 Q_Orianka
pi_65321394
Ik vind Koreaans lijken op mandarijns en een beetje Japans.

Sowieso als je van Aziatische toeristen wil weten waar ze vandaan komen, kun je het beste aan de kleding en gedrag zien. Japanners kleden zich netter, Chinezen kleden zich als je oma en Koreanen geen idee.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:25:10 #89
142151 Q_Orianka
pi_65321445
Je kunt verder niet aan het gezicht/huid/whatever zien waar ze precies vandaan komen. Zoals Chinezen onderling verschrikkelijk veel van elkaar kunnen verschillen qua uiterlijk, zo is het ook met Japanners en anderen.
pi_65321665
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:25 schreef Q_Orianka het volgende:
Je kunt verder niet aan het gezicht/huid/whatever zien waar ze precies vandaan komen. Zoals Chinezen onderling verschrikkelijk veel van elkaar kunnen verschillen qua uiterlijk, zo is het ook met Japanners en anderen.
Het is idd best lastig! maar ik kan het verschil wel zien, omdat ik al een tijd in Azie ben geweest!...

Net als je hollanders kan zien in buitenland ...
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:51:51 #91
142151 Q_Orianka
pi_65322318
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Het is idd best lastig! maar ik kan het verschil wel zien, omdat ik al een tijd in Azie ben geweest!...

Net als je hollanders kan zien in buitenland ...
Nederlanders in het buitenland belemmeren mijn vakantie. Ik snap ook niet waarom mensen zo graag naar Barcelona of welke andere stad met massatoerisme op vakantie willen, aangezien je toch alleen maar andere Nederlanders tegekomt. De hebt 3 typen: de eerste zijn de debiele feestgangers die 's nachts op straat "HOLLAND! HOLLAND!" brullen. De tweede zijn campingmensen met breezerdochters of kinderen met Barcelona shirtje en moeders met vlot kapsel, die "senk you" zeggen en "ai spiek vloewently english". De derde groep valt niemand last en die valt dus niet zo snel op.
pi_65323201
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Q_Orianka het volgende:

[..]

Nederlanders in het buitenland belemmeren mijn vakantie. Ik snap ook niet waarom mensen zo graag naar Barcelona of welke andere stad met massatoerisme op vakantie willen, aangezien je toch alleen maar andere Nederlanders tegekomt. De hebt 3 typen: de eerste zijn de debiele feestgangers die 's nachts op straat "HOLLAND! HOLLAND!" brullen. De tweede zijn campingmensen met breezerdochters of kinderen met Barcelona shirtje en moeders met vlot kapsel, die "senk you" zeggen en "ai spiek vloewently english". De derde groep valt niemand last en die valt dus niet zo snel op.
Derde groep zijn de ouders, maar toch wel opvallend! Het zijn de zeikerds...
pi_65324714
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Vind de duitsers juist te modern gekleed...soort iets van aus der reihe!

Oost duitsers/oost europeanen zijn wel wat alternatiever...
Oost-Europeanen zijn echt alternatief inderdaad. Duitsers zijn wat meer emo/gothic.
Hoewel inderdaad niet allemaal. Als je de meeste uitwisselingsstudenten ziet... die lopen er inderdaad hip bij.
  FOK!fotograaf donderdag 22 januari 2009 @ 18:58:38 #94
145146 Andyy
pi_65326649
je HOORT het verschil
chinezen praten met zo'n kutstem, PRATEN VEELSTE HARD(schreeuwen zo ongeveer in elkaar's oren) en hebben een kuttaal.
pi_65334560
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:58 schreef Andyy het volgende:
je HOORT het verschil
chinezen praten met zo'n kutstem, PRATEN VEELSTE HARD(schreeuwen zo ongeveer in elkaar's oren) en hebben een kuttaal.

De taal is gewoon, mjah
Geld ook voor vietnamees en Thais
  FOK!fotograaf donderdag 22 januari 2009 @ 23:33:25 #96
145146 Andyy
pi_65334608
en mocht een japanner willen dat je een foto van 'm maakt oid buigt hij altijd een beetje (is gewoonte en beleefd daar)
pi_65335055
chinezen zijn wat ronder in mijn gedachten.
pi_65337859
tvp, morgen even die alllooksame exam doen
Doe eens niet.
pi_65342915
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef GuyFawkes het volgende:
chinezen zijn wat ronder in mijn gedachten.
Chinezen eten ook vetter eten dan de rest van Azie.
En omdat je nooit de boer-chinees ziet, zijn ze bijna allemaal rond.
pi_65498283
chinezen tjaa ff een vergelijking
JAPANNERRR (banzaai mannetjes)

CHINEZEN (hiouw haiii mannetjes)

Jappaners (herkenbaar):
samurai
ninja
banzaii (kamikaza)
bestraald
lichter

Chinezen:
Fuyung hai
mao
rijst
donkerder
karate
pi_65499125
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef Nr.G het volgende:

[..]

Valt best mee met deze Chinees.
[ afbeelding ]
Het valt me wel op dat knappe chinezen / japanners bijna altijd een meer westers uiterlijk hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 17:31:14 ]
pi_65499220
Let God sort 'm out..

Wie zei dat ook alweer eigenlijk ??
pi_65530470
Japanse meisjes zijn wel beter neukbaar dan Chinese meisjes!

pi_65530930
Japans:

Chinees:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')