Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Wát een domme vraag! Hoe zie je het verschil tussen een duitser, nederlander en een belg dan?
De duitser heeft bier und bratwurst bij en de nederlander vraagt of ie een een hapje mag want die is te gierig om er zelf te kopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Wát een domme vraag! Hoe zie je het verschil tussen een duitser, nederlander en een belg dan?
Aan de taal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Plus1 het volgende:
Ok, got me there!
Maar effe serieus: hoe zie jij het verschil tussen een NL'er, DU'er en een belg dan?
DLD: dik en modieus als tien jaar geldenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Plus1 het volgende:
Ok, got me there!
Maar effe serieus: hoe zie jij het verschil tussen een NL'er, DU'er en een belg dan?
Ik vind dit een erg achterlijke vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:47 schreef F04 het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen een Japanner en een Chinees?
Laatst liep ik nog in Delft, en zag daar wat groepjes oost Aziatische toeristen. Ik vroeg me toevallig af of het nou Japanners, Chinezen, of Koreanen waren. Sommige mensen kunnen gelijk zien waar ze vandaan komen maar hoe?
Haha volgens mij dus precies andersom.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
japanners hebben over het algemeen een lichtere huidtint dan de chinezen...dacht ik.
Dat is incorrect, Japanners hebben een lichtere huid dan Chinezen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:00 schreef KaiN het volgende:
Chinezen zijn vaak wat lichter dan jappannersen hebben gewoon een andere huid. Chinezen hebben meestal ook een wat rondere kop.
Nee staticdata heeft gelijk....Japanners bezitten over het algemeen een 'wittere' tint dan Chinezen, en ik kan het weten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:01 schreef KaiN het volgende:
[..]
Haha volgens mij dus precies andersom.
Check anders plaatjes op internet.
licht van de atoombommen jeweetsquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
japanners hebben over het algemeen een lichtere huidtint dan de chinezen...dacht ik.
Nederlanders gierig? nee, de Hollanders gaan voor alles wat gratis is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De duitser heeft bier und bratwurst bij en de nederlander vraagt of ie een een hapje mag want die is te gierig om er zelf te kopen.
11 goed bij de gezichten.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef Tism het volgende:
Volgens mij waren 't Perziers Pireziers!!..
Kleren,houding..quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Ik kan een Duitser en Nederlander niet onderscheiden op kleding, veel succes ermee, want dat gaat jou ook niet lukken.quote:
Ik wel Soms hebben ze ook nog eens zown mooie fietsquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan een Duitser en Nederlander niet onderscheiden op kleding, veel succes ermee, want dat gaat jou ook niet lukken.
Ik wel hoor. Nederlanders kleden zich toch echt anders dan Duitsers. Duitsers hebben vaak wat praktischere kleding aan,of ze zijn juist übertrendy. Kinderen zijn vaak net iets te dik aangekleed. Muts op terwijl het 12 graden boven nul is bijvoorbeeld. Vaak dragen ze outdoorjassen . De vrouwen lopen qua mode een jaar achter (die afschuwelijke kortebroeken boven laarzen zijn nu in bij ons)quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan een Duitser en Nederlander niet onderscheiden op kleding, veel succes ermee, want dat gaat jou ook niet lukken.
Ik zweer het je dat ik Duitsers feilloos kan onderscheidden van nederlanders, wellicht is dat omdat ik aan de grens woon maar echt elke keer als mijn germdar af gaat klopt het!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij mij komt het denk ik ook omdat ik als Nederlander in Duitsland woon.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zweer het je dat ik Duitsers feilloos kan onderscheidden van nederlanders, wellicht is dat omdat ik aan de grens woon maar echt elke keer als mijn germdar af gaat klopt het!
Duitsers herken je meteenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou je kunt het zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Japanners rennen op vakantie niet als een kip zonder kop rond, Chinezen vaak wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
woon zelf ook dicht bij de Duitse grens, en kan inderdaad zo zien of iemand een Duitser is of nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zweer het je dat ik Duitsers feilloos kan onderscheidden van nederlanders, wellicht is dat omdat ik aan de grens woon maar echt elke keer als mijn germdar af gaat klopt het!
Onzin, china is zo groot als europa en in japan wonen er net zo veel mensen als in west-europa.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Mja.....niet eens een glimlach. Sorry.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een Japanner, een Noord-Koreaan en een Zuid-Koreaan zitten in een restaurant:
Ober: "Excuse me, but we have no more beef."
De Japanner: "What is no more ?"
De Noord-Koreaan: "What is beef ?"
De Zuid-Koreaan: "What is excuse me ?"
Het is dat je zelf Aziaat bent, anders had ik je vrij generaliserend gevonden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Droomert het volgende:
Japanner = Gemiddeld veel lichter, iets grotere ogen, normaal gezicht, kan licht bruin haar hebben
Chinees = Meestal bruinig met kleine oogjes en rond, raar, misvormed gezicht
Koreaan = Bijna of helemaal blank, aparte oogleden (zo'n klein stukje dat dikker is, makkelijk te herkennen), mengsel tussen rond en normaal gezicht (varieerd), vaak heel donker bruin haar inplaats van zwart haar
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alle Chinezen hebben een misvormd gezicht?
Mwah dat valt wel mee, vooral Koreaanse jongens\jonge mannen hebben een erge baby face.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef JoeThePlumber het volgende:
Japanners wassen zich vaker (cultuur:onsen!), waardoor ze een meer schoner huid/babyface hebben..
Hehe, alleen de taal al is moeilijk te onderscheiden!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:38 schreef Droomert het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel mee, vooral Koreaanse jongens\jonge mannen hebben een erge baby face.
Koreaans bevat op veel punten de zelfde klanken als Japans, inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Hehe, alleen de taal al is moeilijk te onderscheiden!
Je hebt iets tegen Chinezen, ofniet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Koreaans bevat op veel punten de zelfde klanken als Japans, inderdaad.
Maar het verschil tussen Chinees en Koreaans/Japans is toch een makkie![]()
Zelfde geld voor schrijven, Koreaans is helemaal apart, Japans is een heel ander soort geschrift dat een paar Chinese karakters gebruikt. maar is ook makkie om te onderscheiden.
En Chinees is gewoon een lelijke taal
En chinezen zijn veel meer brutaler, japanners zijn meer verlegen (ook cultuur)!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:38 schreef Droomert het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel mee, vooral Koreaanse jongens\jonge mannen hebben een erge baby face.
Meer bescheiden in onbekende omgevingen misschien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
En chinezen zijn veel meer brutaler,japanners zijn meer verlegen!
Heb er negen maanden gewoond...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Droomert het volgende:
[..]
Meer bescheiden in onbekende omgevingen misschien.
Maar ik raad je dat niet aantenemen bij elke Japanner die je ziet
Jij hebt geen enkele recht om te spreken namens Japanners, nep-Japanner.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Droomert het volgende:
[..]
Meer bescheiden in onbekende omgevingen misschien.
Maar ik raad je dat niet aantenemen bij elke Japanner die je ziet
Boden ze je een baan aan als loodgieter in Japan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Heb er negen maanden gewoond...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkele recht om te spreken namens Japanners, nep-Japanner.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Heb er negen maanden gewoond...
Tokyo was de mooiste tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Hamamatsu, Osaka en Tokyo..
Ik ben 80% zeker dat dat een Chinees meisje is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Desunoto het volgende:
Is het meisje van mijn usericon een Japanse of een Chinese trouwens? Ik denk Japans
Tokyo is anders....quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
Tokyo was de mooiste toch![]()
Osaka
Valt best mee met deze Chinees.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Droomert het volgende:
Japanner = Gemiddeld veel lichter, iets grotere ogen, normaal gezicht, kan licht bruin haar hebben
Chinees = Meestal bruinig met kleine oogjes en rond, raar, misvormed gezicht
Koreaan = Bijna of helemaal blank, aparte oogleden (zo'n klein stukje dat dikker is, makkelijk te herkennen), mengsel tussen rond en normaal gezicht (varieerd), vaak heel donker bruin haar inplaats van zwart haar
Tevens stammen Koreanen een beetje af van mongoolse mensen, en zien er in veel aspecten ook het zelfde uit.
Tja, buitenlanders blijven buitenlanders, dat wel ja...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Nr.G het volgende:
Jappen zijn over het algemeen wat arroganter (vinden zichzelf beter dan de rest vd wereld) en zijn ook iets radioactiever.
De rest van Japan zijn ook bijna allemaal boerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Tokyo is anders....
Wat minder vriendelijk/ meer internationaler dan rest van Japan..
Afhankelijk wat je zoekt, vond erbuiten veel plezieriger dan in Tokyo..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
De rest van Japan zijn ook bijna allemaal boeren
Als je een paar boeren leuk vind moet je dat ook helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Afhankelijk wat je zoekt, vond erbuiten veel plezieriger dan in Tokyo..
Maar Tokyo is ook anders..vond dat ook niet vervelend!
Ik vind juist Duitsers alternativer gekleed. Nederlanders zijn toch iets hipper. Dan heb ik het over de jeugd he?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je kunt het zien.
Duitsers zijn over het algemeen netter gekleed van nederlanders, en belgen gewoon anders gekleed. Beetje alternatiever.
Dit bedoel ik niet beledigend!
En duitsers zijn vaak dikker wat groter in omvang.
Vind de duitsers juist te modern gekleed...soort iets van aus der reihe!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind juist Duitsers alternativer gekleed. Nederlanders zijn toch iets hipper. Dan heb ik het over de jeugd he?
Japanners herken je trouwens aan hun fototoestel die hebben eerder 'hippe' kapsels
Dus...."Hoe zie je het verschil tussen een Koreaan en een Mongool?"quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef GuyFawkes het volgende:
Chinezen en Japanners zijn makkelijk uit elkaar te houden. Japanners lijken veel meer op Koreanen, Chinezen veel meer op Mongolen.
Het is idd best lastig! maar ik kan het verschil wel zien, omdat ik al een tijd in Azie ben geweest!...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:25 schreef Q_Orianka het volgende:
Je kunt verder niet aan het gezicht/huid/whatever zien waar ze precies vandaan komen. Zoals Chinezen onderling verschrikkelijk veel van elkaar kunnen verschillen qua uiterlijk, zo is het ook met Japanners en anderen.
Nederlanders in het buitenland belemmeren mijn vakantie. Ik snap ook niet waarom mensen zo graag naar Barcelona of welke andere stad met massatoerisme op vakantie willen, aangezien je toch alleen maar andere Nederlanders tegekomt. De hebt 3 typen: de eerste zijn de debiele feestgangers die 's nachts op straat "HOLLAND! HOLLAND!" brullen. De tweede zijn campingmensen met breezerdochters of kinderen met Barcelona shirtje en moeders met vlot kapsel, die "senk you" zeggen en "ai spiek vloewently english". De derde groep valt niemand last en die valt dus niet zo snel op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Het is idd best lastig! maar ik kan het verschil wel zien, omdat ik al een tijd in Azie ben geweest!...
Net als je hollanders kan zien in buitenland ...
Derde groep zijn de ouders, maar toch wel opvallend! Het zijn de zeikerds...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nederlanders in het buitenland belemmeren mijn vakantie. Ik snap ook niet waarom mensen zo graag naar Barcelona of welke andere stad met massatoerisme op vakantie willen, aangezien je toch alleen maar andere Nederlanders tegekomt. De hebt 3 typen: de eerste zijn de debiele feestgangers die 's nachts op straat "HOLLAND! HOLLAND!" brullen. De tweede zijn campingmensen met breezerdochters of kinderen met Barcelona shirtje en moeders met vlot kapsel, die "senk you" zeggen en "ai spiek vloewently english". De derde groep valt niemand last en die valt dus niet zo snel op.
Oost-Europeanen zijn echt alternatief inderdaad. Duitsers zijn wat meer emo/gothic.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Vind de duitsers juist te modern gekleed...soort iets van aus der reihe!
Oost duitsers/oost europeanen zijn wel wat alternatiever...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:58 schreef Andyy het volgende:
je HOORT het verschil
chinezen praten met zo'n kutstem, PRATEN VEELSTE HARD(schreeuwen zo ongeveer in elkaar's oren) en hebben een kuttaal.
Chinezen eten ook vetter eten dan de rest van Azie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef GuyFawkes het volgende:
chinezen zijn wat ronder in mijn gedachten.
Het valt me wel op dat knappe chinezen / japanners bijna altijd een meer westers uiterlijk hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Valt best mee met deze Chinees.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |