abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207896
Tandenborstel of wasknijper? (Just for fun)
Ruud, de liefkozende teddybeer van het BB huis, de betrouwbare gaber en allemansvriend. Op het eerste gezicht een realistische beschrijving van onze tedere reus uit het zuiden. Maar zoals je maar al te vaak hoort blijken mensen anders te zijn dan ze zich voordoen, en zeker niet zeggen wat ze denken

Kijk, onze Ruud is een klassiek geval van een maniake sexgod die geboren is in een verkeerd lichaam, ongeveer hetzelfde als Rolfje X die het liefst als olifant was geboren (zo’n enorme slurf snuift toch wel erg lekker!). Medisch gezien is er veel mogelijk, maar de gewenste transformatie van Ruud naar een “look a like”van de hoofdrolspeler van Deep Throat is onhaalbaar. En die naieve BB bewoners maar denken dat hij het een evenbeeld van de Monogame goed heilig man zelf is, veel trekken maar wel trouw blijven aan Merigo. Ze moesten het eens weten …... Het liefst zou Ruud al Head Bangend of beter gezegd Gang Bangend met zijn gitaar Mona en Bianca of alles wat hem maar enigzins de indruk geeft dat het een spleet heeft, trakteren op een franse of griekse behandeling

Alles heeft twee kanten. Wat wij zien en horen van Ruud en wat Ruud op datzelfde moment denkt. Bijvoorbeeld als Ruud al fluitend de was ophangt en de wasknijpers gebruikt denkt hij: “potverdikkie, het lijkt me fantastisch om deze wasknijpertjes eens op de godelijke bollen van Mona te zetten, weet je, daar raak ik zo opgewonden van”. Of ‘s Ochtends bij het tandenpoetsen fantaseert hij over alle holletjes van de vrouwelijke medebewoners die eens nodig gepoetst moeten worden. Bij de dagelijkse matras inspectie, van onder het bed bezien, fantaseert hij over de bevlekking van de Tatooh van Bianca en de erotische spelletjes die je allemaal kan uithalen met de vlechtjes van Sabine. “Potverdikkie, Sabine, wat zou je ervan vinden als je je vlechtjes vastbindt aan mijn teddybeer-mast en dan jezelf probeert los te zuigen”.

Het sluiten van Ruud’s ogen tijdens het praten verraadt zijn split-personality: “Je ga toch nie naar vogeltjes kijke als Mona aan het touwtje springens is” maar denkt: ”potverdikkie, ik ga die Mona zo wreed nemen dat alle vogeltjes van schrik gaan touwtje springen” . Ja,ja onze brillemans heeft lustgevoelen waarvan menig teddybeer spontaan last krijgt van haaruitval.

Ruud’s magic bril is ook een goed voorbeeld van de fantasiewereld waarin Ruud leeft. Heeft hij de bril op dan is hij in staat om alle bewoners zonder kleren te zien, denkt hij. Begrijpelijk dus dat Ruud na 10 minuten met bril op, direct weer een matras check gaat uitvoeren, of zoals laatst, het niet kan laten om te voelen of de bolletjes van Mona een silicone of zoutzuur oplossing bevatten. Dan nog het douchen. Ruud moet nu als laatste douchen. Voorheen was dit anders geregeld maar nadat Karin een aantal keren met haar voeten vastgeplakt zat aan de bodem van de douche cabine en Bart was uitgegeleden over een “goedje” dat verdacht veel leek op een kleurloze cremespoeling, maar toch anders deed vermoeden, was het over met de pret.

Ruud, onze fantaserende sex god, in een teddyberen lichaam staat op ontploffen. Het is niet de vraag of hij een medebewonster te grazen neemt, maar eerder welke medebewoonster, waar, wanneer en waarmee!

Wordt het een wasknijper of toch de tandenborstel?

We shall see....

Ruud’s toekomstige stelling:“Potverdikkie, weet je, wij teddyberen hebben ook bere geile..."

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_207897
quote:
op 10-25-1999 om 06:37 PM schreef Malony het volgende:
Het sluiten van Ruud’s ogen tijdens het praten verraadt zijn split-personality: “Je ga toch nie naar vogeltjes kijke als Mona aan het touwtje springens is” maar denkt: ”potverdikkie, ik ga die Mona zo wreed nemen dat alle vogeltjes van schrik gaan touwtje springen” .

Ben ik dan de enige die 'm leuk vind? Tof verhaal Malony!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_207898
Weet je? Ik vind hem eigenlijk ook wel lekker weglezen, en zeker niet onaangenaam. Mijn gevoel voor humor wordt hier danig door geprikkeld. Hulde aan die prikkelaars.

Malony,
Doordevil
en een ieder leuke persoon ...
noem maar op.

Ps. mensen die denken dat ze leuk zijn, echter het niet voor elkaar krijgen mijn gevoel voor humor te stimuleren, maakt niet uit, dat ligt vast aan mij.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:02:00 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207899
Weinig reacties. Wil toch even kwijt dat deze verhalen altijd zwaar welkom zijn Malony. Ga zo door.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_207900
Malony,

Mijn heerlijkste droom van jaren is een side waar alleen mensen zoals doordevil, jij zelf, en andere lachlustopwekkende schrijvers, de inhoud verzorgen. Ik kijk nu al uit naar een volgende beschrijving. Schrijvers zoals jullie, moeten ook altijd hun eigen topic kunnen openen vindt ik.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:32:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_207901
Malony, you "Door"devil you VERY NICE!!!
pi_207902
Soms een glimlachje, soms een lachbui, soms een kaakkramp!! Geweldig leuk dit soort topics. Naast Doordevil nu ook Malony!

Vooral de laatste zin is erg raak!

woensdag 27 oktober 1999 @ 09:55:00 #8
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_207903
Hulde!!
pi_207904
Danny,

Er is al eerder over gesproken, maar hoe zit het met het idee om aan het eind van BB, de zeg maar leuke beschouwingen verzameld uit te geven. Stuit dit op voorhand al op auteursrecht problemen?? Ben je met deze gedachte al bezig of zijn er anderen die dit plan gestalte willen geven. Na 106 dagen moeten al deze stukjes meer als voldoende zijn om een leuk boekwerkje te kunnen uitgeven. Al was het maar onder de titel "Het beste uit het BB FOKFORUM"

woensdag 27 oktober 1999 @ 21:42:00 #10
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207905
Ik roer me overal waar gerept wordt over auteursrechten (ook al ben ik nog slechts maar een rechtenstudentje). Auteursrecht ligt bij de schrijvers van het stukje, geven zij toestemming voor plaatsing aan Danny dan zijn er uiteraard geen problemen.
En tanjalies, is dat nu een expresse verschrijving die side (daar bedoel je volgens mij site mee) van jou of niet? Zo ja, waarom niet?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')