Volgens mij is Teletubbies met twee bees (BB).
quote:
op 10-25-1999 om 06:36 PM schreef Ronaldsen het volgende:
(bla ...)
Ruud vanuit keuken: Tinky Winky
Ik hoorde het ook, maar volgens zong Ruud iets van "Kinky Wanky" en toen begonnen de dames met het TT lied.
Anyway. Ik vind dit een prima topic hoor. Hij gaat weer even fijn naar boven.
quote:
op 10-25-1999 om 06:38 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Kut het was niet de bedoeling om een nieuwe topic te openen, ik ben dus wel met recht een newbie. Ik had m'n berichtje bij daystreams II gewild
Sorry...
Gezien deze post gevuld is met een diepere prozah is en BLIJFT het ONTZETTEND veroorloofd. Maak je dus geen zorgen, hierbij krijg je het TARAgarant merk:
TARAGARANTIE 1
% Gegarandeerd sompig wild vlees.
Dank, en hulde.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ik benoem mezelf hierbij tot oppernewbie
quote:
op 10-25-1999 om 07:17 PM schreef Ronaldsen het volgende: Ik benoem mezelf hierbij tot oppernewbie
quote:
op 10-25-1999 om 06:36 PM schreef Ronaldsen het volgende:
18:34 Ruud stond zojuist tijdens het koken het teletubies lied te zingen
Ruud vanuit keuken: Tinky Winky
Karin (of Bianca) vanuit de kamer: Dipsy
en Ruud weer: Lala, Po!
Ik vermoed dat Ruud regelmatig met z'n dochter naar de teletubies kijkt. Anders kun je zo'n moeilijk lied toch nooit zingen?
Op naar Teletubbies II
Ik denk dat de dochter van Ruud verplicht moet meekijken!
Oh-oohh.
Brubbel wzuffel.
Oh-ohhh.
Bianca. Oh-ooh. Hoh. Brvfzl.
Visualiseren wij het fotootje van MiRRoRMaN in een zon, die nog wat zwakjes van de ziekte, enigszins onder invloed van het een of 't ander naar keuze neerkijkt op de tuin van BB, vol met konijnen. Alwaar Bianca heen en weer hobbelt. Al roepend. oh-ooohh.
In de keuken flambeert de rest een konijnenbout met sterren.
quote:
op 10-25-1999 om 06:41 PM schreef JayBee het volgende:
Ik vind het bovenstaande wel erg vertederend, dus ik maak het nog erger door er op te reageren.Volgens mij is Teletubbies met twee bees (BB).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |