Jij steelt dingen. Ik speel ze gewoon niet. Maargoed, tegen jouw iets zeggen is als tegen de wind in pissen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef _GdR_ het volgende:
Daarom speel ik eerst games voordat ik ervoor ga betalen.
Het gamesaanbod is echt niet mager. Volop games die het spelen echt wel waard zijn. Maar als je niet verder wilt kijken dan Mario, zelda en metroid dan lijkt het wel mager ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het aanbod ook heel magertjes, ik zit er eigenlijk al weer een beetje aan te denken om hem te verkopen op het moment......
Maar veeg er dan nog even een nintendo prijsbeleid overheen en je hebt weinig leuke "net leuke spellen" te spelen. eledees is nog overal 60 euro. korinkinpa is nog altijd 45 euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gamesaanbod is echt niet mager. Volop games die het spelen echt wel waard zijn. Maar als je niet verder wilt kijken dan Mario, zelda en metroid dan lijkt het wel mager ja.
Hahaha, een online must-have. Zullen we ze eerst laten proberen uberhaupt een online game uit te brengen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk over een weekje of 3 ook de eigenaar van een Wii, wat is nu echt een online must-have? Heb hier namelijk een wlan, en wil daar dan ook volop gebruik van maken, als het kan
Geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar veeg er dan nog even een nintendo prijsbeleid overheen en je hebt weinig leuke "net leuke spellen" te spelen. eledees is nog overal 60 euro. korinkinpa is nog altijd 45 euro.
Er zijn echt maar enkele leuke games waarvan de prijs/kwaliteit goed is.
met jouw naam zou je toch zeker neversoft moeten supportenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:31 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hahaha, een online must-have. Zullen we ze eerst laten proberen uberhaupt een online game uit te brengen?
Mario Strikers is al uit, een voetbalspel met de bekende Nintendo characters. Over een tijdje komt er nog Dragonball Z Budokai Tenkaichi en Mario Kart die ook online mogelijkheden hebben. Maar wat ik op dit moment het beste online item op de Wii vind, is de Opera Browserquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk over een weekje of 3 ook de eigenaar van een Wii, wat is nu echt een online must-have? Heb hier namelijk een wlan, en wil daar dan ook volop gebruik van maken, als het kan
Ik heb er een die daar erg op lijkt, de wii gun van piranha. Werkt heel erg fijn, ik speel er Umbrella Chronicles mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:27 schreef matthijst het volgende:
Iemand toevallig zo'n Nyko Perfect Shot?
En waar zijn die te koop:
[ afbeelding ]
Hoe slim kun je zijn om ghost squad en nights op de zelfde dag te releasen en dan ook nog de strijd proberen aan te gaan met zack en wiki die die week ook komt.quote:NiGHTS: Journey of Dreams - January 18th
Ghost Squad - January 18th
Sonic Riders: Zero Gravity - February 22nd
Bleach: Shattered Blade - February 28th
Sega Superstars Tennis - March 28th
Dat willen ze sinds de Dreamcast niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:22 schreef depax het volgende:
volgens mij wil sega niks verkopen
Even kijken.. Komt uit op de Wii -> check. Komt eerst uit in Japan -> Check. Hmm.. Minimaal een half jaar na de US release. Als je geluk hebt..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:02 schreef DanielSmith het volgende:
Kijk, das een game om naar uit te kijken. Wanneer kunnen we hem hier verwachten?
Wario Ware had ik een half jaar geleden al voor 35 euro in de winkel zien liggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef daNpy het volgende:
Wario Ware voor 30 euro? Relaxed!
Hier bij de e-plaza in Eindhoven heb ik Charged Football en Galaxy al voor 39 euro weten te bemachtigen 8)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |