Mij gaat het voorlopig meer om de garantie: 2 jaar als ik het goed heb?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
Snap niet dat iedereen hier zo'n moeite heeft met omgebouwde consoles. In de computergames is kopieëren toch altijd gemeengoed geweest?
Helaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef Oksel het volgende:
Chanty is een verwend decadent kutwijf.
Geil.
Zit je ook nog op hockey? Dan word ik helemaal wild..
Nee da's gewoon het touwtje zelfquote:Op maandag 7 januari 2008 13:41 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat zal dan best van die straps.. Maaruh.. Het lijkt op het linker plaatje van die straps net alsof er een plastic ringetje omheen zit. Da's bij mij dus echt niet zo..
Heb twee versies: 1 met een plastic schuifringetje en 1 met zo'n vastklikclip...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb met een soort clipje om het te verstellen.
ok excuses de mensen die andere die hun wii gemod hebben en daardan over opscheppen zitten hier te veel.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat bazel je nou![]()
Ik heb een PS 3 en een 360 allebei niet omgebouwd, ga ik niet doen ook.
In maart haal ik een Wii en bouw ik ook niet om.
Ik bedoel dat Medal of Honor Heroes echt niet lelijk is, kijk maar naar de gametrailers gameplay
http://www.gametrailers.com/player/28118.html
Zucht..quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb twee versies: 1 met een plastic schuifringetje en 1 met zo'n vastklikclip...
Waar kan je nieuwe dingen aanvragen trouwens?
Mja, dat is eik ook wat ik met m'n vorige lange zeikpost bedoelde.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:27 schreef depax het volgende:
[..]
eigelijk vind ik het zonde dat ik hem heb laten ombouwen ivm eventuele blokkades net als microsoft.
Misschien haal ik me nog wel eens een niet gemodde wii en verkoop deze.
quote:Wii(Uk and Eu)
11th January 2008
-----------------------
PDC World Championship Darts 2008
18th January 2008
-----------------------
Wii Chess
Zack and Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Donkey Kong Jet Race
25th January 2008
-----------------------
Hamster Heroes
January
-----------------------
Kawasaki Jet Ski
Kidz Sports: International Football
Urban Extreme
NiGHTS: journey of Dreams
Ghost Squad
Last Ninja
15th February 2008
-----------------------
Battalion Wars 2
29th February 2008
-----------------------
No More Heroes
February
-----------------------
Call For Heroes: Pompolic Wars
EARACHE Extreme Metal Racing
Bleach
Kawasaki Snow Mobiles
London Taxi: Rush Hour
Pool Party
Destroy All Humans 3: Big Willy Unleashed
Spongebob: Atlantis Squarepantis
SSBB!!!!!!!!!! 10th February
7th March 2008
-----------------------
ATV Thunder Ridge Riders & Monster Trucks
The Wizard of Oz
28th March 2008
-----------------------
Naruto Wii (tentative title)
March
-----------------------
Bomberman Land Wii
SEGA Superstars Tennis
Sonic Riders: Zero Gravity
MX vs ATV Untamed
Q1/Q2 2008
-----------------------
Harvest Moon Magical Melody
Q1 2008
-----------------------
Worms: A Space Oddity
PES 2008
Q2 2008
-----------------------
Mario Kart Wii
Spring 2008
-----------------------
Dancing stage HOTTEST PARTY
Iron Man
Ik zou echt een gat in de lucht springen als deze lijst ook maar enigszins klopt, heb ik tenminste iets te doen tot Mario Kart Wii uitkomtquote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef depax het volgende:
nou neo goed nieuws dan als het goed is word volgens een nieuwe gelekte lijst online world voor ons in februari. Mijn arme beurs
[..]
Daarom hoeft ie ook maar enigszins te kloppen, die data staan wel vaker vreemd in die maffe lijstenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef ASSpirine het volgende:
Iets zegt me dat het niet volledig correct is... SSBB komt uit op 10 febr, das een zondag
Beetje mazzel hebben met 2e hands ook...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:54 schreef heaven7 het volgende:
Vind wel dat er makkelijk over '5-6 spellen' gepraat wordt. Dingen kosten gemiddeld 50 euro dus zit je zo aan de ¤300,-(Ja dat is voor sommigen, waaronder ik, een hoop geld).
of je leent/huurtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beetje mazzel hebben met 2e hands ook...
Zelda TP - 20
RE4 - 20
Tiger W2008 - 37
Mario - 45
S&M Olympics - 60
182 -> 30 per spel...
OK, nog steeds niet supergoedkoop, maar als je een spel niks meer aan vindt kan je hem evt. weer verkopen.
Dan kost het je uiteindelijk niet zoveel per spel.
zack en wiki over drie dagen al?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef depax het volgende:
nou neo goed nieuws dan als het goed is word volgens een nieuwe gelekte lijst online world voor ons in februari. Mijn arme beurs
[..]
Nee, zijn release lijst klopt van geen kant. Zack & wiki komt 18-01quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:50 schreef speknek het volgende:
[..]
zack en wiki over drie dagen al?! Ik moet maar eens snel Galaxy weer oppikken en uitspelen!
In de states is ie toch ook nog niet gereleased..? Zo nee.. I won't hold my breath till the 10th..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:32 schreef King_of_cubes het volgende:
SSB 10 FebruariIk kan niet wachten.
Zit wel wat veelbelovends bij.. Alleen vrees ik persoonlijk dat PES, BWii en Nights tegen gaan vallen. No More Heroes moet ik ook nog maar zien, is al zo gehyped op teh interwebs..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef depax het volgende:
[..]
Er is een topic op GAF, waar ze een plaatje van alle opkomende releases hebben, en als je er op klikt kom je uit bij een trailer ofzo. Ik vind die zelf wel goed.quote:
quote:Nintendo Awarded Emmy
Wii and DS rewarded for excellence in engineering creativity.
by Martin Robinson, IGN UK
UK, January 8, 2008 - Nintendo has been turning heads at the National Academy of Television Arts & Sciences, its current generation hardware interfaces being awarded an Emmy for excellence in engineering creativity.
Control systems for both the Wii and DS have drawn widespread acclaim, and the award was recognition for Nintendo's pioneering work in the field. It's the second year in a row that Nintendo has been heralded at the Technological & Engineering Emmy Awards, having won an award last year for the invention of the D-pad, which laid the groundwork for generations of games, as well as being applied in other fields.
Don James, Nintendo of America's executive vice president of operations, said of the honour, "The pioneering interfaces for Wii and Nintendo DS reflect our long tradition of seeking new ways to enhance the gaming experience for users at every level. We're grateful for this award and thank the academy for honoring us a second time."
Nitrobike moet juist een verschrikkelijk slecht game zijn...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef depax het volgende:
aan de lijst kunnen we nog toevoegen ubisoft:
Nitrobike (Wii) - 8th February
* Telly Addicts (Wii) - February
* Totally Spies! Totally Party (Wii) - 15th February
* CSI: Crime Scene Investigation Hard Evidence (Wii) - 14th March
* Victorious Boxers Challenge (Wii) - 7th March
* Brothers in Arms: Road to Hill 30 (Wii) - March
nitrobike ziet er goed uit volgens ign is het exite truck alleen dan online met motors.
en wiifit in de lente.
heb je de laatste preview/screens/movies gezien dan ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nitrobike moet juist een verschrikkelijk slecht game zijn...
Het is van ubi, dus verwacht weinig. Verder van het team van excite bike 64, dus verwacht een portquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef depax het volgende:
[..]
heb je de laatste preview/screens/movies gezien dan ziet er leuk uit.
ik hoop dat je een grapje maakt over het laatste. want ziet er beter uit dan gamecube spel op sommige punten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is van ubi, dus verwacht weinig. Verder van het team van excite bike 64, dus verwacht een port
Maatje wou hem ook hebben. Dus 2 in 1x besteldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom 2xZijn die gitaren niet los te koop?
Het ziet eruit als een playstation spel. Hij werd dan ook stevig afgekraakt bij gamekings.quote:Op woensdag 9 januari 2008 06:43 schreef depax het volgende:
ik hoop dat je een grapje maakt over het laatste. want ziet er beter uit dan gamecube spel op sommige punten.
anyway japanse trailer van deca sports het heeft mijn intresse gewekt nu.
http://www.gametrailers.com/player/29481.html
sorry gamekings die nextgen gfx hoeren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een playstation spel. Hij werd dan ook stevig afgekraakt bij gamekings.
Blijkbaar ben ik de enigste die de Zapper wel geslaagd vind, want in NGamer wordt ie ook goed afgekraakt.quote:Guitar Hero III: Legends of Rock
Pro:Eindelijk, Guitar Hero voor de Wii! De gitaar is top, de controls werken en de online ondersteuning is een geweldige bonus. En laten we de uitstekende soundtrack niet vergeten!
Con:De moeilijkheidsgraad ligt soms erg hoog. Verder zijn de boss battles alles behalve vermakelijk. De rumble stelt weinig voor
Cijfer:9
Link's Crossbow Training
Pro:Het blijft Zelda. Een kruisboogtraining is een prima excuus om je onder te laten dompelen in de sfeer van Twilight Princess
Con:Erg weinig inhoud, zelfs voor een budgetprijs. De zapper maakt het spelen moeilijker in plaats van makkelijker
Cijfer:6.5
Battalion Wars 2
Pro:Snelle actie, gegoten in een uniek, over-de-top-stijltje. Zeer afwisselende missies. De mogelijkheid om online te spelen, vergoot de levensduur van de game aanzienlijk
Con:Minder strategisch en diep dan gewenst, en daardoor enigszins oppervlakkig. Tijdens de intense veldslagen soms chaotisch, zeker als de beeldverversing ook nog begint te stotteren.
Nights Joruney of Dreams
Pro:Dat het weer invloed heeft op het uiterlijk van het spel is natuurlijk een leuke vondst. De eindbazen zijn best aardig, maar inferieur aan die uit het vorige deel.
Con:Waar te beginnen? NiGHTS ziet er niet uit, speelt voor geen meter en is totaal niet leuk. Voor mij de meest teleurstellende game in tijden.
Cijfer:3.5
Tomb Raider Anniversary
Pro:Het vrouwelijk equivalent van Indiana Jones beschikt ook ruim tien jaar na dato nog over haar goede looks. Sfeervolle locaties en inventieve omgevingspuzzels
Con:De camera is regelmatig spelbreker. Bovendien voelen de klim en klautermechanieken soms 'stroef'. Grafisch af en toe 'gestotter' in de grotere omgevingen.
en nog een paar cijfers:
Donkey Kong Jet Race: 4.5
Tony Hawk's Proving Ground: 5.5
Need for Speed ProStreet: 6.5
Ghost Squad: 8
Weekend Miljonairs: 2
Dragon Blade Wrath of Fire: 4.5
Lego Star Wars: The Complete Saga: 7.5
Astrix en de olympische Spelen: 5.5
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 : 7.5
The Golden Compass: 5
Meet the Robinsons: 5.5
High School Musical Sing It! : 5
NBA Live 08 : 5
Thrillville Off the Rails : 7
Go West! Een Lucky Luke avontuur: 4
My Horse & Me : 7
En ik keek nog wel zo uit naar Weekend Miljonairsquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:35 schreef BroesWillems het volgende:
Hier trouwens een lijstje van de NGamer reviews:
[..]
Blijkbaar ben ik de enigste die de Zapper wel geslaagd vind, want in NGamer wordt ie ook goed afgekraakt.
Ghost Squad is ondanks zijn slechte graphics echt de moeite waard.
Battalion Wars 2 blijkt een tegenvaller... Jammer, maar zal hem toch is proberen binnenkort.
je geloofd het nooit we hebben deze gekocht en de zet deze dingen in de juiste volgorde zitten gewoon vragen van de portugese versie met nederlandse antwoorden. daarnaast is bij sommige antwoorden GEEN vraag, mag je dus gokken waar het over gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En ik keek nog wel zo uit naar Weekend Miljonairs![]()
Heb hem trouwens nog steeds niet binnen, zoveelste keer dat dat gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |