Wii weet waar er Wii's zijn? Deel 9quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:34 schreef ricost het volgende:
Weet er iemand waar er nog Wii's op voorraad zijn in regio Den Haag/Rijswijk ?
Vriendin van me wil er ook 1tje hebben en heeft al verschillende winkels afgelopen/gebelt maar niks
* Wii gespot? * Post het hier! ^,^quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wii weet waar er Wii's zijn? Deel 9
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben nu dus begonnen met ocarina of time. kolere wat een vet spel zeg
ik had dus eerder al twilight princess uitgespeeld en ken de stijl dus al wel, maar ten tijde van de N64-release moet het echt een revolutie zijn geweest om zelda zo perfect naar 3D te hebben zien overstappen.
Dat topic zocht ik dus, maar kon ik via de search niet vindenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wii weet waar er Wii's zijn? Deel 9
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben nu dus begonnen met ocarina of time. kolere wat een vet spel zeg
ik had dus eerder al twilight princess uitgespeeld en ken de stijl dus al wel, maar ten tijde van de N64-release moet het echt een revolutie zijn geweest om zelda zo perfect naar 3D te hebben zien overstappen.
zal je pech hebben nicht werkt bij bart smit : half januari nieuwe levering eerder nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:57 schreef heaven7 het volgende:
Hebben jullie me eindelijk overtuigd zijn die krengen echt overal uitverkochtIk wil er nu! (nouja, morgen) één!!
Uh, nee. Dus jij denkt dat Nintendo plotseling, zomaar, uit het niets weer marktleider wordt? Ja, en dat dacht jij ook met de Gamecube en Nintendo 64 zeker? Zoals gewoonlijk zal Sony domineren met de nieuwe PLAYSTATION®3, net zoals de PlayStation® en PlayStation®2. Nintendo is, zoals ze dat zeggen in Amerika, played out. Niemand wil dat kiddie crap meer spelen. The people have spoken, ja? Ja. Goed. Mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Oksel het volgende:
De hele wereld wil er 1..
Nintendo is weer goed bezig!
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uh, nee. Dus jij denkt dat Nintendo plotseling, zomaar, uit het niets weer marktleider wordt? Ja, en dat dacht jij ook met de Gamecube en Nintendo 64 zeker? Zoals gewoonlijk zal Sony domineren met de nieuwe PLAYSTATION®3, net zoals de PlayStation® en PlayStation®2. Nintendo is, zoals ze dachten zeggen in Amerika, played out. Niemand wil dat kiddie crap meer spelen. The people have spoken, ja? Ja. Goed. Mooi.
Zucht. Zodra de Wii en PLAYSTATION®3 uit zijn kunnen die Nintendo fanboys eindelijk nu eens ophouden met dat hele 'Nintendo comeback' onzin!
Wii = kutquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Oksel het volgende:
De hele wereld wil er 1..
Nintendo is weer goed bezig!
Het is Nintendo® hequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uh, nee. Dus jij denkt dat Nintendo plotseling, zomaar, uit het niets weer marktleider wordt? Ja, en dat dacht jij ook met de Gamecube en Nintendo 64 zeker? Zoals gewoonlijk zal Sony domineren met de nieuwe PLAYSTATION®3, net zoals de PlayStation® en PlayStation®2. Nintendo is, zoals ze dachten zeggen in Amerika, played out. Niemand wil dat kiddie crap meer spelen. The people have spoken, ja? Ja. Goed. Mooi.
Zucht. Zodra de Wii en PLAYSTATION®3 uit zijn kunnen die Nintendo fanboys eindelijk nu eens ophouden met dat hele 'Nintendo comeback' onzin!
Je hebt gegokt als een smerige analist en je hebt een mening gevonden die waarheid is gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Ruzbeh het volgende:
ik zelf heb voorspeld dat de Wii marktleider zou worden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kan zo goed een Sony fanboy na doen omdat ik zelf heb voorspeld dat de Wii marktleider zou worden, en echt bizar goed zou verkopen. Maar elke keer als je dus zo'n mening op tafel bracht op een internet forum, werd je belachelijk gemaakt en dan zou je een reactie zoals de reactie die ik hier boven heb geplaatst. En Ik werd er. Echt. Helemaal. Schijt. Ziek. Van. Ik was namelijk zo overtuigd dat het zou gebeuren, en ja hoor, de Wii verkoopt inderdaad goed. Heel goed. Beter dan elke systeem ooit, precies zoals ik heb gedacht. Zo zie je maar weer dat je eigelijk niet fatsoenlijk kan discussiëren op het internet, en dat er altijd maar een willekeurige josti je voor gek kan verklaren zonder enige argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |