Onthoud één ding: RaymanNL: Wing Island is niét tofquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, ik was vandaag aan het werk bij de Dixons, en ineens viel me op dat er allemaal toffe Wii titels waren afgeprijst, onderandere Eledees, Excite Truck, Wario Ware, [B[Wing Island[/B] en meer, allemaal rond de 30 euro
Wario Ware is wel een geinig spel. Zeker voor die afprijzing.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:32 schreef daNpy het volgende:
Niet echt leuk begrijp ik?
Het is en blijft Nintendo, dus mijn lijfspreuk: Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef matthijst het volgende:
Smash Brothers Brawl:
US: February 10, 2008
Japan: January 24, 2008
Europe: February 2008
Staat voor 1feb op Amazon.co.uk en voor Q1 op Gamespot.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef matthijst het volgende:
Smash Brothers Brawl:
US: February 10, 2008
Japan: January 24, 2008
Europe: February 2008
Staat voor 1feb op Amazon.co.uk en voor Q1 op Gamespot.
Ik vond het multi-gedeelte juist een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wario Ware is wel een geinig spel. Zeker voor die afprijzing.
Het is wel een typisch partyspel om met meerderen te spelen. In je eentje is de fun een stuk minder
Ja dat duurt in de regel even..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef MikelenniuM het volgende:
Gister eindelijk mn condooms binnen gekregen!(en dat al na 2 maanden, had de hoop al beetje opgegeven)
Ik heb ze besteld meteen toen het kon. zelfde voor mijn koortjes beide nog niet ontvangenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja dat duurt in de regel even..
Bij mij duurde het damn near 3 maanden.. Maar uiteindelijk wel een verbetering. Sure, het ziet er niet uit, maar als er non gamers langs komen om te gamen, zie je gewoon dat dat ding beter in de hand ligt.. En om heel eerlijk te zijn, ergonomisch gezien vind ik ze ook beter in de hand liggen..
Koordtjes kan ik niet eens bestellen, als ik de nummers van m'n console op geeft (moet je geloof ik opgeven bij bestellen van de koordjes) krijg ik de melding dat dit nummer al eens gebruikt is..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:03 schreef depax het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld meteen toen het kon. zelfde voor mijn koortjes beide nog niet ontvangen
denk dat tijd wordt dat ik nintendo maar eens mail.
Wanneer heb jij je wii gekocht?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Koordtjes kan ik niet eens bestellen, als ik de nummers van m'n console op geeft (moet je geloof ik opgeven bij bestellen van de koordjes) krijg ik de melding dat dit nummer al eens gebruikt is..
Schijnt dan mensen nummers opgehoogd hebben om zo extra koordjes te bemachtigen of zo.. Lekker slim ook van Nintendo om zo die koordtjes "weg te geven", op basis van verificatie middels Wii s/n, die vervolgens helemaal niet random gegenereerd worden..
Dat had ik ook jaquote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Koordtjes kan ik niet eens bestellen, als ik de nummers van m'n console op geeft (moet je geloof ik opgeven bij bestellen van de koordjes) krijg ik de melding dat dit nummer al eens gebruikt is..![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
Er is iets kapot in een van mijn nunchuks, maar gelukkig rammelt het alleen en doet ie het nog.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef Vampess het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dan zeggen ze dat je de oude straps moet opsturen, dan stuurt Nintendo nieuwe.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef Vampess het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wat die koordjes betreft; da's lullig, misschien contact opnemen met Nintendo, en vertellen wat er aan de hand is? Ik heb altijd goede (telefonische) service van Nintendo gehad
Je moet 'm ook niet loslaten ehquote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef ThE_ED het volgende:
![]()
Kan er niet zo goed tegen als het misgaat en mijn vriendin ook nog eens commentaar geeft.
Ik heb ooit eens m'n Gameboy uitgeleend, en zonder batterijklepje terug gekregen (maar wel met speciale accu voor de Gameboy, lang verhaalquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef Chanty87 het volgende:
Dan zeggen ze dat je de oude straps moet opsturen, dan stuurt Nintendo nieuwe.Dan heb ik zoiets van, "Laat maar" want gezien hun reputatie met het versturen van dingen gaan er wel minstens een week of 3 voorbij voordat je die nieuwe eindelijk binnen hebt...
Kijk, da's goede service. Sony is het tegenovergestelde. Ik was het batterijklepje van m'n PSP kwijt. Dus ik bellen, ze konden dus niks voor me doen blijkbaar. De enige optie die gegeven werd, was maar een nieuwe PSP kopen, want die heeft dan wel een klepje!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Vampess het volgende:
Ik heb ooit eens m'n Gameboy uitgeleend, en zonder batterijklepje terug gekregen (maar wel met speciale accu voor de Gameboy, lang verhaal). Uiteindelijk wou ik wel weer eens met gewone batterijen spelen, en toen heb ik gewoon Nintendo opgebeld, uitgelegd wat er aan de hand was, en een week later had ik een nieuw klepje
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kijk, da's goede service. Sony is het tegenovergestelde. Ik was het batterijklepje van m'n PSP kwijt. Dus ik bellen, ze konden dus niks voor me doen blijkbaar. De enige optie die gegeven werd, was maar een nieuwe PSP kopen, want die heeft dan wel een klepje!
Half tot 3kwart jaar geleden..quote:
Dat is ook stom, zonder klepje valt er niet lekker te spelen en gaan mensen geen nieuwe spellen meer kopen. Het is voordeliger om gewoon wat van die klepjes op voorraad te houden. En als bedrijven/merken goede service leveren, ben ik toch geneigd om voor hun product te kiezenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Kijk, da's goede service. Sony is het tegenovergestelde. Ik was het batterijklepje van m'n PSP kwijt. Dus ik bellen, ze konden dus niks voor me doen blijkbaar. De enige optie die gegeven werd, was maar een nieuwe PSP kopen, want die heeft dan wel een klepje!
Mwah, Super Mario Galaxy, en Medal of Honor Heroes valt wel mee tochquote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
ach ik heb component kabel maar die graphics op de wii wil je niet goed zien. godver wat is dat lelijk zeg.
Mensen zeiken graag, vooral op de Wii.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, Super Mario Galaxy, en Medal of Honor Heroes valt wel mee toch
Je moet ook niet op 1 meter van je scherm zittenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
het zal der best mooi uit zien op een 15" schermpje maar hier om mijn HDtv is het pixels tellen.
Gelukkig hebben we de goede games nog! [ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit gaat over Mario. Dragon Ball Z ziet er nog aardig uit maar dat komt denk ik door de cellshading.
Of je hebt gewoon een kuttv.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
het zal der best mooi uit zien op een 15" schermpje maar hier om mijn HDtv is het pixels tellen.
Gelukkig hebben we de goede games nog! [ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit gaat over Mario. Dragon Ball Z ziet er nog aardig uit maar dat komt denk ik door de cellshading.
Rofl, jaloers op wat? Wij hebben hier een B&O BeoVision 3 staan en die levert schitterend beeld op, zelfs zonder component kabel.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja dat duurt in de regel even..
Bij mij duurde het damn near 3 maanden.. Maar uiteindelijk wel een verbetering. Sure, het ziet er niet uit, maar als er non gamers langs komen om te gamen, zie je gewoon dat dat ding beter in de hand ligt.. En om heel eerlijk te zijn, ergonomisch gezien vind ik ze ook beter in de hand liggen..
gewoon doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij steelt dingen. Ik speel ze gewoon niet. Maargoed, tegen jouw iets zeggen is als tegen de wind in pissen.
Medal of honor heroes is nog niet eens uit dat jij alles download dan moet je ook niet zeiken.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, Super Mario Galaxy, en Medal of Honor Heroes valt wel mee toch
Idd.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:17 schreef depax het volgende:
Echt kan me hier zo over ergeren. Dure hdtv's/ps3s kopen maar geen geld willen uitgeven aan spellen kopen die qua prijs lager liggen dan elke andere console.
volgens mij heeft die gozer nog geen eens een wiiquote:Op maandag 7 januari 2008 07:17 schreef depax het volgende:
[..]
Medal of honor heroes is nog niet eens uit dat jij alles download dan moet je ook niet zeiken.
Zelfde geldt voor al die andere die zeiken over de wii maar hem ondertussen wel omgebouwd hebben. Als je hem niks vond zou je ook niet alles downloaden.
echt kan me hier zo over ergeren. Dure hdtv's/ps3s kopen maar geen geld willen uitgeven aan spellen kopen die qua prijs lager liggen dan elke andere console.
wat bazel je nouquote:Op maandag 7 januari 2008 07:17 schreef depax het volgende:
[..]
Medal of honor heroes is nog niet eens uit dat jij alles download dan moet je ook niet zeiken.
Zelfde geldt voor al die andere die zeiken over de wii maar hem ondertussen wel omgebouwd hebben. Als je hem niks vond zou je ook niet alles downloaden.
echt kan me hier zo over ergeren. Dure hdtv's/ps3s kopen maar geen geld willen uitgeven aan spellen kopen die qua prijs lager liggen dan elke andere console.
Niet letten op die trollsquote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat bazel je nou![]()
Ik heb een PS 3 en een 360 allebei niet omgebouwd, ga ik niet doen ook.
In maart haal ik een Wii en bouw ik ook niet om.
Ik bedoel dat Medal of Honor Heroes echt niet lelijk is, kijk maar naar de gametrailers gameplay
http://www.gametrailers.com/player/28118.html
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |