De zapper is inderdaad wel fijn, ik wacht nu alleen nog op Ghost Squadquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
Onzin posts verwijderd
Ik heb trouwens de Wii Zapper aangeschaftIk vind het wel een fijn ding
Ik heb die shooting gun van Piranha. Werkt ook erg fijn. Umbrella Chronicles speelt er erg lekker mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb trouwens de Wii Zapper aangeschaftIk vind het wel een fijn ding
Is het al bekend wanneer die komt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De zapper is inderdaad wel fijn, ik wacht nu alleen nog op Ghost Squad
Met een aanwijzer lijkt het me wel makkelijker spelen. Verder speel ik geen Sims, dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:45 schreef Maartel het volgende:
Geen idee of dit het handigste topic is om het te vragen, maar weet iemand of er veel verschil zit tussen Sims 2 op de Gamecube en de Wii?
Ik zag de GC-versie straks ergens voor een tientje liggen, en als het grafisch en qua gameplay niet veel scheelt (behalve dat je niet op het scherm kan richten met je wii-mote) dan pik ik die straks even mee
25 januari volgens SEGAquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Is het al bekend wanneer die komt?
Wat dacht je ervan dat dit ook makkelijk op de snes zou draaien en dat ik het zat ben dat elke developper zonder ook maar enige moeite te doen games uit het jaar 0 naar de Wii port? Laat Konami eens met een nieuwe Metal Gear Solid speciaal voor de Wii komen in plaats van dit soort bagger.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:00 schreef HeatWave het volgende:
En waarom het duimpje omlaag? Kan toch best leuk zijn?
Is het niet toevallig een java game?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Nieuws: Konami komt met Target: Terror
Target: Terror is een port van de gelijknamige arcade hit uit 2006. De game is een shooter en bevat zelfs een mode waarin je met twee WiiModes dual weapon kunt schieten.
screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, voor de graphics koop je geen Wii likt me, en de gameplay met 2 controller in mijn handen om te knallen lijkt me wel grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat dit ook makkelijk op de snes zou draaien en dat ik het zat ben dat elke developper zonder ook maar enige moeite te doen games uit het jaar 0 naar de Wii port? Laat Konami eens met een nieuwe Metal Gear Solid speciaal voor de Wii komen in plaats van dit soort bagger.
Ik ben het met je eens dat je geen Wii koopt voor de graphics maar dit is wel heel erg triest.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, voor de graphics koop je geen Wii likt me, en de gameplay met 2 controller in mijn handen om te knallen lijkt me wel grappig eigenlijk.
Maar opzich ben ik het wel met je eens dat de gamebase erg magertjes is nog...
Maar dit gaat gewoon te ver. Ze weigeren gewoon moeite te doen voor een fatsoenlijke game. Het is een schande dat nintendo dit soort spellen gewoon het "NIntendo Seal of Quality " geeft. Verdorie, die Wii is fucking marktleider, als je een goed spel maakt wordt tie vast en zeker goed verkocht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, voor de graphics koop je geen Wii likt me, en de gameplay met 2 controller in mijn handen om te knallen lijkt me wel grappig eigenlijk.
Maar opzich ben ik het wel met je eens dat de gamebase erg magertjes is nog...
Jij steelt dingen. Ik speel ze gewoon niet. Maargoed, tegen jouw iets zeggen is als tegen de wind in pissen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef _GdR_ het volgende:
Daarom speel ik eerst games voordat ik ervoor ga betalen.
Het gamesaanbod is echt niet mager. Volop games die het spelen echt wel waard zijn. Maar als je niet verder wilt kijken dan Mario, zelda en metroid dan lijkt het wel mager ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het aanbod ook heel magertjes, ik zit er eigenlijk al weer een beetje aan te denken om hem te verkopen op het moment......
Maar veeg er dan nog even een nintendo prijsbeleid overheen en je hebt weinig leuke "net leuke spellen" te spelen. eledees is nog overal 60 euro. korinkinpa is nog altijd 45 euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gamesaanbod is echt niet mager. Volop games die het spelen echt wel waard zijn. Maar als je niet verder wilt kijken dan Mario, zelda en metroid dan lijkt het wel mager ja.
Hahaha, een online must-have. Zullen we ze eerst laten proberen uberhaupt een online game uit te brengen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk over een weekje of 3 ook de eigenaar van een Wii, wat is nu echt een online must-have? Heb hier namelijk een wlan, en wil daar dan ook volop gebruik van maken, als het kan
Geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar veeg er dan nog even een nintendo prijsbeleid overheen en je hebt weinig leuke "net leuke spellen" te spelen. eledees is nog overal 60 euro. korinkinpa is nog altijd 45 euro.
Er zijn echt maar enkele leuke games waarvan de prijs/kwaliteit goed is.
met jouw naam zou je toch zeker neversoft moeten supportenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:31 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hahaha, een online must-have. Zullen we ze eerst laten proberen uberhaupt een online game uit te brengen?
Mario Strikers is al uit, een voetbalspel met de bekende Nintendo characters. Over een tijdje komt er nog Dragonball Z Budokai Tenkaichi en Mario Kart die ook online mogelijkheden hebben. Maar wat ik op dit moment het beste online item op de Wii vind, is de Opera Browserquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk over een weekje of 3 ook de eigenaar van een Wii, wat is nu echt een online must-have? Heb hier namelijk een wlan, en wil daar dan ook volop gebruik van maken, als het kan
Ik heb er een die daar erg op lijkt, de wii gun van piranha. Werkt heel erg fijn, ik speel er Umbrella Chronicles mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:27 schreef matthijst het volgende:
Iemand toevallig zo'n Nyko Perfect Shot?
En waar zijn die te koop:
[ afbeelding ]
Hoe slim kun je zijn om ghost squad en nights op de zelfde dag te releasen en dan ook nog de strijd proberen aan te gaan met zack en wiki die die week ook komt.quote:NiGHTS: Journey of Dreams - January 18th
Ghost Squad - January 18th
Sonic Riders: Zero Gravity - February 22nd
Bleach: Shattered Blade - February 28th
Sega Superstars Tennis - March 28th
Dat willen ze sinds de Dreamcast niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:22 schreef depax het volgende:
volgens mij wil sega niks verkopen
Even kijken.. Komt uit op de Wii -> check. Komt eerst uit in Japan -> Check. Hmm.. Minimaal een half jaar na de US release. Als je geluk hebt..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:02 schreef DanielSmith het volgende:
Kijk, das een game om naar uit te kijken. Wanneer kunnen we hem hier verwachten?
Wario Ware had ik een half jaar geleden al voor 35 euro in de winkel zien liggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef daNpy het volgende:
Wario Ware voor 30 euro? Relaxed!
Hier bij de e-plaza in Eindhoven heb ik Charged Football en Galaxy al voor 39 euro weten te bemachtigen 8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |