OoT, en als je daarmee klaar bent meteen beginnen aan WWquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk eens twilight princess uitgespeeld. die lag al lang te wachten met een save bij het eindgevecht.
nu een andere zeldagame. welke is toffe om te gaan spelen: ocarina of time of wind waker?
Ocarina of Time, alleen valt de windwaker tegen als je die daarna speelt, dus andersom is misschien ook een idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk eens twilight princess uitgespeeld. die lag al lang te wachten met een save bij het eindgevecht.
nu een andere zeldagame. welke is toffe om te gaan spelen: ocarina of time of wind waker?
Voor 500 euro mag je hem lenen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo te zien kun je hem bij Ruzbeh ophalen, daar staat ie schijnbaar stof te happen
Maakt eigelijk niet uit. Ze verschillen heel erg. Beide zijn 2105810967103967 keer beter dan Twilight Princess.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maakt eigelijk niet uit. Ze verschillen heel erg. Beide zijn 2105810967103967 keer beter dan Twilight Princess.
Duidelijk OOT. Wind Waker kan altijd daarna nog.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij maakt er weer van wat je graag ziet?quote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef Ruzbeh het volgende:
een homoseksuele gozer van 18.
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij maakt er weer van wat je graag ziet?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.
Komt door die cartoonstijl natuurlijk. Erg geschikt voor gezichtsuitdrukkingenquote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.
Mwah vind ik niet. Ik vind volwassen link veel toffer dan Link als jochie en veel character vind ik bij beiden niet echt.quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii laten vallen vanaf een kast van een paar meter hoog(quote:Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef Madine het volgende:
tvp
Ik ga jullie topic eens volgen, want zeer interessant die Wii. Nu ben ik helemaal geen game-fanaat. Heb twee consoles gehad: een SEGA Mastersystem II en een N64. Afgelopen week naar de Mediamarkt in Duitsland gereden en als ze toen een Wii hadden gehad had ik 'm meegenomen. Begin nu wel weer te twijfelen. Wii + extra controllers en games, da's niet goedkoop. En aangezien bij mij apparatuur altijd enorm snel het loodje legt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |