Ruz teh helpdeskquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En dat antwoord is: Nee dat weten we niet, in december is de Wii bijna onmogelijk te vinden.
Ja maar.. Ja maar.. Dan kan je net zo goed elke vraag in dit topic met een copy/paste antwoord beantwoordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien geef je gewoon antwoord op de vraag.
En dat antwoord is: Nee dat weten we niet, in december is de Wii bijna onmogelijk te vinden.
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.quote:Daarnaast kun je het binnen 5 meter van het scherm als aanwijzer gebruiken.
In de praktijk is het bewezen dat het nog verder kan dan Nintendo zelf zegt. Als dat bij jou bij 3 meter niet meer lukt klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Tokus het volgende:
uit de openingspost:
[..]
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.
Gevoeligheid verhogen, verstorende lichtbronnen weghalen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Tokus het volgende:
uit de openingspost:
[..]
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.
Dat zijn 2 verschillende dingen. De draadloze verbinding voor het doorsturen van knoppen en bewegingen kan veel verder dan 4 meter. Maar het optische gedeelte (de infraroodleds in de balk en de sensor in de wiimote) voor de aanwijscursor hebben een korter bereik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:10 schreef ThE_ED het volgende:
Het rare is dat ie bij mij na een meter of 4 soms al gaat zeuren dan "je staat te ver weg" of watook.
En soms loop ik naar de keuken en voel ik dat ding nog trillen (en staat mario rond te huppen in de woonkamer, 15 meter en een dikke betonnen muur verder.)
Wtf..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef depax het volgende:
bij:
http://www.google.com/translate_t?langpair=es|en
http://www.google.com/translate_t?langpair=en|pt
type daar eens nintendo wii en vertaal van engels naar spaans of portugees en van spaans naar engels ( hij staat al goed)
Voor hoeveel is sports dan los te koop?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is in japan ja. Hier niet.
[..]
Niet zeuren, kopen
Mja, ik ging gewoon af op de reclames die je tegenwoordig voor WiiSports ziet, je ziet 'm daarin ook in een gewoon CD hoesje. Hoe duur die zou moeten zijn, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef disjfa het volgende:
Dat is in japan ja. Hier niet.
Que?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is al vrij oud, en best duur, bestaat de kans niet dat het binnenkort instort en er weer iets nieuws komt en je met een waardeloos product zit waar geen spel meer voor te krijgen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |