abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55577021
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:37 schreef Dark het volgende:

En al deze verhalen heeft Huub heel suggestief de villa ingegooid, wat een eikel!
Er was ook iets met getrouwde mannen .
pi_55577028
Ik ga maar gewoon door met het verslaan van de streams
Lieke weet dat een man een Saab heeft en de man vraagt hoe Lieke dit weet.
Lieke: aivd he, nee ik heb hier toch gewerkt en... streamwissel
het water roept
  donderdag 27 december 2007 @ 17:39:19 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55577035
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jezus, waar hebben we (en ze) het over??
Iets met een muis en een olifant
vertel es over die muis, ik dachts iets met mug en olifant
  donderdag 27 december 2007 @ 17:39:19 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55577036
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55577045
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Oh ja, die ook nog.
Een hele boze posting was dat.
Go hard or go home
pi_55577057
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:34 schreef noekje het volgende:

[..]

En zo vertelt Lieke alles aan Brian en Amanda off stream die dat natuurlijk in hun voordeel gaan gebruiken. We mogen nu toch eindelijk weleens concluderen dat ze allebei niet deugen als het gaat om oprechtheid? Of is het nodig dat we een kamp moeten kiezen? Ik vind ze allebei behoorlijke losers op het moment.
Dennis en Nadia gingen steeds af maar deze twee evenaren deze met gemak momenteel.
Voor mijn part maken ze elkaar helemaal gek. Ik stream wel!
Kampen
Mensen plaatsen me maar lekker waar ze willen.
Iedereen krijgt er van langs als hij of zij in mijn ogen uit zijn/haar nek lult.
pi_55577058
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef neehe het volgende:

[..]

Moet je eens opletten als Huub aan het woord is : Ik Ik IK IK IK enz enz
Ik vind Huub menselijker dan haar, gewoon al aan het feit dat je ziet dat het aan hem vreet, dat zij boos op hem is.
Huub is een allermans vriend die van vriendjes en feesties en gezelligheid houdt.

Hij roept dan wel veel IK Ik Ik , maar egoistisch vind ik hem niet en rancuneus is hij al helemaal niet.
Met iedereen waar Huub ruzie mee heeft gehad, of dat nu Brian/Nathanael en Bart in begin en nog een aantal andere ...Huub is niet een persoon die verzoening uit de weg gaat, sterker hij kan met alle drie nog steeds door 1 deur.
Zelfs met Natasia zie ik heus nog wel eens een foto komen, waarin hij buiten de gouden kooi, nog eens gezellig een roti mee zit te happen.
En nogmaals IK IK Ik, .....in een spel als deze, waar het om miljoenen en een huis draait, moet je wel egoistisch zijn, want anders win je nooit.
Maar ik heb het meer over karakter dan over egoisme......Lieke heeft m.i. gewoon een kutkarakter.
Als je zo kan zwelgen in rancunes en je daar absoluut niet overheen kan zetten......sorrie, maar dan is er iets mis met je.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  donderdag 27 december 2007 @ 17:40:18 #133
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55577062
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Fock, ff aanpassen.....
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 27 december 2007 @ 17:41:05 #134
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55577078
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:34 schreef neehe het volgende:

[..]

Hier is Huub vanavond het meest te zien, bij de drankvorraad.
En heel veel watertjes voor al die onder de pilletjes zittende meisjes, die op bezoek komen !
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 27 december 2007 @ 17:41:15 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55577080
quote:
Okee,
Lieke heeft haar poezen op marktplaats gezet, ze wilde de kooi in
Lieke heeft ooit een abortus gehad
Lieke heeft ooit toelating gedaan bij de AIVD en volgens haar staat die optie nog open........
Lieke heeft ooit iets met het RIAGG gehad of gedaan
Lieke heeft iets met portretrecht gehad
Lieke heeft gewoond in een pand met een wietplantage, maar daar wist zij niets van

En al deze verhalen heeft Huub heel suggestief de villa ingegooid, wat een eikel!
Was dat met die poezen niet door Palma de kooi in gegooid?
pi_55577088
quote:
Okee,
Lieke heeft ooit toelating gedaan bij de AIVD en volgens haar staat die optie nog open........
Lieke heeft gewoond in een pand met een wietplantage, maar daar wist zij niets van

Als Lieke iets te verbergen heeft moet ze niet met d'r KUTKOP op tv gaan
(in vele programma's ook al voor de gouden kooi)

eigen schuld dikke bult,

van mij mag ze opdonderen, dat gezeik ben ik meer dan zat

† In Memoriam † donderdag 27 december 2007 @ 17:42:07 #137
137949 Disana
pi_55577092
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan heb je dus dit DGK[COS#3086] Wie is Lieke? nog, iets dat de streamers nooit hebben kunnen ontrafelen.
pi_55577108
Lieke bij Jaap op de rug.
Ze doet nu heel normaal tegen Huub Ik kan er geen touw meer aan vast knopen bij die 2
het water roept
pi_55577124
quote:
Okee,
1.Lieke heeft haar poezen op marktplaats gezet, ze wilde de kooi in
2.Lieke heeft ooit een abortus gehad
3.Lieke heeft ooit toelating gedaan bij de AIVD en volgens haar staat die optie nog open........
4.Lieke heeft ooit iets met het RIAGG gehad of gedaan
5.Lieke heeft iets met portretrecht gehad
6.Lieke heeft gewoond in een pand met een wietplantage, maar daar wist zij niets van

1. heeft ze zelf gezegd in de villa
2. heeft ze zelf gezegd, nadat ze dacht dat Huub het op de streams zou gooien
3. heeft ze zelf tegen Brian verteld aan de eettafel
4. ?
5. idd, maar dit heeft ze zelf verteld tegen Huub, waarbij de oplettende streamer wel eens wat meekreeg
6. ?
  donderdag 27 december 2007 @ 17:43:26 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55577126
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels niet meer wat er door wie de villa ingegooid is.........

Het enige dat ik weet is, Lieke geeft Huub overal de schuld van en dat vindt ze zoooooo smerig!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 27 december 2007 @ 17:44:36 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55577153
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:40 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Ik vind Huub menselijker dan haar, gewoon al aan het feit dat je ziet dat het aan hem vreet, dat zij boos op hem is.
Huub is een allermans vriend die van vriendjes en feesties en gezelligheid houdt.

Hij roept dan wel veel IK Ik Ik , maar egoistisch vind ik hem niet en rancuneus is hij al helemaal niet.
Met iedereen waar Huub ruzie mee heeft gehad, of dat nu Brian/Nathanael en Bart in begin en nog een aantal andere ...Huub is niet een persoon die verzoening uit de weg gaat, sterker hij kan met alle drie nog steeds door 1 deur.
Zelfs met Natasia zie ik heus nog wel eens een foto komen, waarin hij buiten de gouden kooi, nog eens gezellig een roti mee zit te happen.
En nogmaals IK IK Ik, .....in een spel als deze, waar het om miljoenen en een huis draait, moet je wel egoistisch zijn, want anders win je nooit.
Maar ik heb het meer over karakter dan over egoisme......Lieke heeft m.i. gewoon een kutkarakter.
Als je zo kan zwelgen in rancunes en je daar absoluut niet overheen kan zetten......sorrie, maar dan is er iets mis met je.
Huub zegt dat ie in de kooi net zo is als thuis en het thuisfront heeft al een paar keer aangegeven de echte Huub te zien in de kooi. Huub is een en al IK IK IK, in gesprek met zn vriend vraagt ie beleefd hoe het gaat en luistert beleefd naar het antwoord, maar zodra vriend is uitgepraat komt er weer een macho verhaal met IK IK IK. Ik heb op zich niet zo heel veel tegen op Huub maar dat IK IK IK komt me wel de neus uit. Ja en die eigenschap sleept hem vast ook wel zn tijd in de kooi door.
  donderdag 27 december 2007 @ 17:44:52 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55577158
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:40 schreef Miraaa het volgende:

Probeer je er maar eens overheen te zetten als je met die persoon 24 uur in een villa zit opgesloten.
Huub heeft wat mij betreft een kutkarakter. Hoe hij met vrouwen omgaat is helemaal bij de beesten af. Je moet niet iets fout doen, want dan vliegen de 'tyfushoer' woorden je om de oren. Hoe hij Lieke de eerste weken behandelde (vooral het voorval met Gaby) was echt van een enorm laag en vals niveau. Maar iedereen hier scheen het nogal grappig te vinden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55577174
quote:
Okee,
Lieke heeft ook iets gehad met getrouwde mannen....(volgens schatje)

Dat zelfde suggestieve wat Lieke over Huub zegt ??
- Huub is gemeen, Huub heeft gezegt dat hij dat zijn fans een stel zwakzinnige zijn (oke dat zijn de meesten ook ), Theo zei dat idem, Huub heeft haar iets aangedaan, wat ze niet mag vertellen, Ze weet dingen van Huub, maar ook die kan ze niet vertellen, want dat mag niet van achter.
Ik hoor haar net zo in raadsels praten.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  donderdag 27 december 2007 @ 17:47:06 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55577205
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Probeer je er maar eens overheen te zetten als je met die persoon 24 uur in een villa zit opgesloten.
Huub heeft wat mij betreft een kutkarakter. Hoe hij met vrouwen omgaat is helemaal bij de beesten af. Je moet niet iets fout doen, want dan vliegen de 'tyfushoer' woorden je om de oren. Hoe hij Lieke de eerste weken behandelde (vooral het voorval met Gaby) was echt van een enorm laag en vals niveau. Maar iedereen hier scheen het nogal grappig te vinden.
Niet iedereen. Hoe Huub met vrouwen en alcohol omgaat is absoluut geen voorbeeld.
pi_55577224
Lieke zegt weer dat ze er zo'n zin in het feest heeft, tegen Selene
Om 21 uur begint het.
het water roept
pi_55577227
quote:
Okee,
Lieke heeft ook iets gehad met getrouwde mannen....(volgens schatje)

Neen gekkie!
Abortus, poezen, AIVD, getrouwd spul, portretrecht komen van Lieke zelf.
  donderdag 27 december 2007 @ 17:48:21 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55577229
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

vertel es over die muis, ik dachts iets met mug en olifant
Oeps
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 december 2007 @ 17:48:58 #148
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_55577241
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik zat ook al met verbazing de woorden van riri te lezen. Lieke is de grootste inlikker daar in het huis van alle bewoners.
lieke zou mooi een relatie met brian kunnen beginnen. Ze hebben beide bijna dat aanpassende karakte met een vuil tintje.
Ik hoop dat er iemand de ontslagronde voor lieke aanvraagt. Of is die al aangevraagd?
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_55577247
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels niet meer wat er door wie de villa ingegooid is.........

Het enige dat ik weet is, Lieke geeft Huub overal de schuld van en dat vindt ze zoooooo smerig!
maakt het eigenlijk iets uit wie het verhaal verklapt heeft dat Lieke haar katten op marktplaats heeft gezet omdat ze zo nodig de gouden kooi in wilde?

het zegt toch wel weer heel wat over de persoon Lieke.

ik zou mijn katten voor geen goud zomaar wegdoen, toen ik vorig jaar geen oppas voor ze had ben ik niet ieens met vakantie gegaan omdat ikze niet twee weken asiel wilde aandoen

dus voor mij is iemand die zijn katten voor zoiets effe op marktplaat zet, zoal een oud stoeltje, gewoon een klotegriet zonder gevoel.

de vader van huub zei het al, lieke is niet in staat om liefde te geven

dat blijkt maar weer.....

pi_55577265
Zowel Huub als Lieke maken elkaar kapot..... het huis is te klein voor hun samen

Lieke blijft enorm hangen in haar negativiteit en Huub geeft haar niet de nodige ruimte en zo draaien ze in een visieuze cirkel, die alleen nog maar doorbroken kan worden als één van hun beide vertrekt.

Enorm jammer, want ze waren ooit een sterk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')