Die mond en kin zijn iig echt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De ware aard van Lieke komt nu naar boven? Kijk en vergelijk, is dit Lieke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van:quote:Op donderdag 27 december 2007 16:43 schreef grazygirl het volgende:
waar is dat andere plaatje dan van?
+1quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Dat meisje op dat fotootje is Lieke nietZe ziet er gewoon uit zoals heel veel Nederlands meisjes. dunne lippen, blond halflang haar.
Hier staan ze nog wel 17-9-2007 11:13quote:Op donderdag 27 december 2007 16:17 schreef F04 het volgende:
Wie heeft trouwens al die achternamen verwijderd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Op zich best knap, je moet het maar kunnen. Ze levert de ene topprestatie na de andere. In gesprek met Eric viel ze ook een keer uit haar rol, Eric zei: ik weet niet wat je van plan bent en of je oprecht bent met Huub maar volgens mij ben jij in staat hem van het ene op het andere moment te laten vallen. Lieke keek hem aan en die lach die ze toen op dr gezicht had staat me nog helder op mn netvlies.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:44 schreef noekje het volgende:
Lieke is een beetje eng soms zoals zij in haar rollen stapt om maar leuk gevonden te worden. Zij verleent haar persoonlijkheid door dat te zijn wat een ander ook is. Dat zag je toen met Natasia, met Huub en Jaap en nu met Amanda en Selene.
Palma had daar wel een punt in. Zij likt zich in door dat te zijn en te doen wat de ander is of doet. Als zij er maar beter van wordt.
Ze is het niet, op die site staan meer foto's daar kun je het zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Die mond en kin zijn iig echt precies hetzelfde.
Waar is dit van dan?
Daar ben ik het niet mee eens, Lieke is de grootste likker in dat huis.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef riri het volgende:
nou...één ding doet Lieke zeker niet....en dat is zich inlikken bij andere personen....ze is zo'n beetje de enige in dat huis die altijd recht voor de raap zegt wat ze van iets vindt...aardig doen om aardig gevonden te worden is niet iets wat bij haar past...ze is een echte einzelgänger....dan ben je eerder een sterk persoon dan iemand die altijd een groep mensen om zich heen nodig heeft...Huub bijvoorbeeld is iemand die onwijs veel bevestiging nodig heeft van anderen,erg onzeker over zichzelf....
Die heeft een pittig gesprek met de buren denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef mazaru het volgende:
Waar is Huub gebleven?
Idd overduidelijk nietquote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze is het niet, op die site staan meer foto's daar kun je het zien.
De wens is de vader van de gedachte.
1 - Het feit opzich is niet smerig........welk feit en om welk verhaal gaat Huub naar alle waarschijnlijkheid heen draaien?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
1 -Het feit op zich is niet smerig naar alle waarschijnlijkheid maar het verhaal wat Huub erom heen draait is dat wel.
2 - De suggestie wekken dat er iets ergs is is voor Huub natuurlijk het heerlijkste wat hij steeds kan gebruiken en het erger laten lijken dan het is.
3 - Doordat Lieke het zelf graag wil vertellen(van achter mocht dat niet) ontneemt ze hem het steeds weer in het spel te brengen.
Goeie zet
Niels als in Nicolaas?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier staan ze nog wel 17-9-2007 11:13
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=De_Gouden_Kooi&diff=9369539&oldid=9360790
en op 17-9-2007 22:17 zijn ze verwijderd door ene Niels
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=De_Gouden_Kooi&diff=9379070&oldid=9369539
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |