SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:40 schreef Canisfire het volgende:Ik wil niet janken, maar je hebt het foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Het is het eerstequote:Op donderdag 27 december 2007 17:05 schreef Madine het volgende:
Inderdaad een aardige ugo. Gelukkig hou ik me totaal niet met dat Potter bezig. Is Rupert Grint de naam van die knaap of zijn personage? Ik hoop, voor hem, het laatste.
Dat dus. 100% neukbaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:15 schreef Vincenski het volgende:
Hermelien is wel lekker man!
Nou, uh, Hermelienquote:Op donderdag 27 december 2007 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een boekpersonage.Sowieso jaloers zijn op een beroemdheid.
Ik zie wel dat Emma een mooi meisje is hoor, maar om daar nu Rupert/Ron voor te gaan haten.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, uh, Hermelien![]()
Emma Watson![]()
Dat jij nou een vrouw bent, jij ziet niet in dat Emma Watson zóóis
WTF, die moet ik hebben!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:20 schreef Koenholio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
én ze neukt voor Corona's![]()
Coronaslet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:36 schreef Houtspeer het volgende:
Hij gaat niet dood, hijHoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |