Nijland is niet achterlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:29 schreef Maravilla het volgende:
Nou, Ajax, nu halen. En dan het seizoen af laten maken bij FCG.

http://fcgroningen.blog.n(...)-met-pascal-averdijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zie ineens Pascal Averdijk er ook tussenstaan. Wat is daarvan geworden? Hij heeft niet eens een wiki

Ook daar voetbalt hij niet meer hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
http://fcgroningen.blog.n(...)-met-pascal-averdijk
volgens mij ben ik hem nog wel eens op de universiteit tegen gekomen later. Aangezien hij nu bij de Beursbengels voetbalt zal dat wel succesvol afgerond zijn inmiddels.
Maar nu gaan we wel lichtelijk off-topicquote:Dat Averdijk wel degelijk goed kan voetballen blijkt in het seizoen 05-06 en 06-07. Uitkomend voor eersteklasser De Beursbengels uit Amsterdam scoort hij in die seizoenen respectievelijk achttien en dertien doelpunten. Tegenwoordig speelt Averdijk voor de Koninklijke HFC in Haarlem. Zijn carričre als voetballer is dus afgegleden naar de zondag derde klasse. Maar waarschijnlijk wordt hij dit seizoen wel kampioen.

Denk ook niet dat Nijland nog graag zaken doet met Ajaxquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:14 schreef Dr.Crane het volgende:
Glijdt_licht ik zeg helemaal niet dat Feyenoord hem moet halen. Graag natuurlijk, maar die Ajacieden die van elke goede speler in Nederland vinden dat die 'ff gehaald moet worden'.
Grote kans dat ie na Groningen naar een grote club gaat, Ajax kan hem vergeten.

heheh dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Tevens is Berg de NL competitie gewoon ontgroeid.

Ik zat meer aan Ajax te denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef RayMania het volgende:
Als Berg zo goed blijft voetballen, dan zie ik hem in de winterstop wel verkassen naar een Bundesliga-club.

Nee, het wordt tijd dat Ajax met een ander type spits gaat spelen. Ik vind Berg op Huntelaar lijken qua spel, al is Berg voetballend wel beter.quote:

Klopt (dat laatste dan), het valt mij ook op dat hij voetballend redelijk sterk is. En het lijkt me ook niet realistisch dat Groningen weer een speler aan Ajax verkoopt. Maar ik zou hem er toch graag bij hebben. Maar wederom een sterk staaltje scoutingswerk van FC Groningen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd dat Ajax met een ander type spits gaat spelen. Ik vind Berg op Huntelaar lijken qua spel, al is Berg voetballend wel beter.

zekers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige speler moeiteloos de rol van Nevland overgenomen heeft. Kent iemand die nog?

Zeker, geweldige eerste wedstrijd voor Groningen tegen Twente.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige speler moeiteloos de rol van Nevland overgenomen heeft. Kent iemand die nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |