quote:Op zondag 28 september 2008 21:18 schreef Prosac het volgende:
"I don't talk about goals. I make them.'
Denk dat hij het beste die stap over kan slaan.quote:Op maandag 29 september 2008 10:22 schreef Pritt het volgende:
Die 2e zat er mooi in, potentieel voor Ajax.
quote:Jans: Berg kan topspits worden
GRONINGEN - FC Groningen staat de afgelopen jaren bekend als bakermat voor spelers die moeiteloos de stap naar een Nederlandse topclub kunnen maken. Op dit moment is Marcus Berg de meest opvallende spelers bij Groningen. Dat vindt ook trainer Ron Jans. “Marcus kan een absolute topspits worden."
"Hij kan bijna alles; Links en rechts schieten, koppen, sprinten", aldus de trainer. "En hij is een knokker, een vechter. Marcus moet echter nog beter worden in de combinatie. Hij moet nog balvaster worden. En zijn Nederlands verdient ook nog enige aandacht. Zijn interviews doet hij nog in het Engels. Dat vind ik jammer. Hij durft het misschien nog niet. Maar bij FC Groningen zijn dat wel zaken die we goed in de gaten houden. De buitenlanders dienen zich bij ons aan de Nederlandse aanpak en speelwijze aan te passen. Wie daarin mee wil, gaat mee, anders maar niet.”
telegraaf
Als hij Nederlands spreekt verhoogt dat de kans op een transfer naar Real Madrid!quote:Op maandag 29 september 2008 16:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gaat ie nu Nederlands leren, is ie aan het eind van het seizoen klaar met de cursus, gaat ie weg
Oei, dat ik die 2 over het hoofd heb gezien.quote:Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef The_Verve het volgende:
Sion en natuurlijk het schoolvoorbeeld van een cultheld: Martin Drent.
Dat is dan ook een club waar ze beter allemaal op spaanse les kunnen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef Grulez het volgende:
Tsja Suarez sprak geinig Nederlands, maar ik las net ergens dat het bij Ajax niet meer hoeft.
Ja inderdaad, met 8 Nederlanders/Belgen in de basis moet je echt op Spaanse lesquote:Op maandag 29 september 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is dan ook een club waar ze beter allemaal op spaanse les kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |