Powel speelde best aardig vandaag. Miste wel een behoorlijk kans, maar werkte hard en had een paar leuke acties.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef Blawh het volgende:
Weer 2 erbij, keurig gedaan. Alleen die Powel in de basis joh?
Ach over een jaar of 1,5 speelt ie toch wel bij AJaxquote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een gemiste kans voor Ajax want hij zou veel beter in het Ajax systeem passen dan KJH en Urzaiz kopt vooral lucht raak
Ja, en is Argentinië het armste land ter wereld.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tegen die tijd is bijtekenen bij Grun belangrijker dan naar Ajax gaan
zijn ze al wel geweest hequote:Op maandag 18 februari 2008 09:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, en is Argentinië het armste land ter wereld.
sufkut
Dit maakt hem zo enorm belangrijk. Niet alleen het scoren, maar ook de werklust en het aanspeelbaar zijn. Dat had hij niet toen hij hier net was, toen was het allemaal veel te afwachtend. Hij gaat de rol van Nevland overnemen lijkt hetquote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef venomsnake het volgende:
Berg gaat vooral steeds beter voetballen naast het scoren. Hij is goed aanspeelbaar, heeft goede loopacties en heeft gewoon een goed overzicht. Ook heeft hij steeds meer goede individuele acties. Werkt hard en verdedigd bovendien mee.
KJH opvolgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Acathla het volgende:
Ik denk dat hij in de zomer vertrekt.
Dan wordt Berg de duurste aankoop ooit van een Nederlandse club.quote:
Nee, man. Ajax koopt heel FCG, waaronder dus ook meteen Marcus Berg.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan wordt Berg de duurste aankoop ooit van een Nederlandse club.
quote:
KJH ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef The_Verve het volgende:
De beste spits in de Eredivisie...
KJH maakt idd veel goals, maar voetballend is Berg vele malen beter.quote:
Weet ik ook hoor, zeg ik ook niet maar hij zegt beste spits, zeg dan beste voetballende spits!!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
KJH maakt idd veel goals, maar voetballend is Berg vele malen beter.
Berg is gewoon een betere spits dan Huntelaar. Zet Huntelaar in de spits bij Groningen en hij maakt waarschijnlijk nog geen 10 doelpunten, dus wat zijn doelpunten waard bij dit soort constateringen? Maar jij mag Broer Konijn de beste vinden hoor...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Weet ik ook hoor, zeg ik ook niet maar hij zegt beste spits, zeg dan beste voetballende spits!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |