Deze blijft gewoon zo lekker..quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
26-12-2007 [ afbeelding ] Marcus Berg (FC Groningen - PSV) 2-1
Sowieso is Koert Westerman wel één van de weinige goede RTL-commentatoren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef venomsnake het volgende:
''Daar is Berg, kan ie aannemen? Ja. kan ie schieten? Ja. Kan ie scoren? Jaa.. Het is 2-1, wat een mooie goal van Marcus Berg''
Dat was ook mooi ja. Maar dat was ook een geweldige goal trouwens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Prosac het volgende:
Corner lijkt weggewerkt, misschien kan AZ nu.. van der Linden, oooooooooooooh WAT EEN GOAL, WAT EEN GOAL, SCHITTEREND DOELPUNT!!! antoooooine van der linden.
nu ik er over nadenk, volgens mij was dat ook Koert Westerman
WAT EEN WERELDPASS!!! JANTJE VAN DE BERG PASST ZOMAAR OVER VUHIJFFF METER PERFECT IN DE VOETEN VAN RICHARD LIESBREUK! WAT EEN TECHNIEK! WAT EEN VOETBALLER! MENSEN MENSEN TOCH, WAT GEBEURT HIERquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Sowieso is Koert Westerman wel één van de weinige goede RTL-commentatoren.
volgens mij was het tapen van die wedstrijd bij degroenehel verkeerd gegaan, enige pot van dat seizoen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was ook mooi ja. Maar dat was ook een geweldige goal trouwens.![]()
Jammer ik het verslag van die wedstrijd niet op youtube kan vinden. Heerlijk was dat!
Goed voorbereidend werk van Nijland vooral.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:39 schreef Prosac het volgende:
de goal van Berg
http://www.youtube.com/watch?v=TuZ-ScJ3xfc
quote:Berg bij Zweedse selectie voor oefenduel
Marcus Berg is door bondscoach Lars Lagerbäck van Zweden uitgenodigd voor de oefeninterland Turkije – Zweden, die woensdag 6 februari in Istanbul zal worden gespeeld. Ook Ramus Lindgren kreeg een uitnodiging.
De twintigkoppige selectie verzamelt uiterlijk maandagmiddag 4 februari om 17.00 uur voor het duel dat woensdagavond om 20.30 uur gespeeld wordt in het Inönu Stadion te Istanbul. Marcus Berg speelde de afgelopen seizoenen vele interlands voor Jong Zweden en is nu voor het eerst opgeroepen voor de A-selectie.
Bron: FC Groningen
Lijkt me niet. Denk dat Berg gaat naar een topclub gaat na Groningen...quote:
Speelde de volle 90 minuten.quote:Berg debuteert zonder treffers
Marcus Berg heeft zijn debuut gemaakt voor het nationale elftal van Zweden. De spits van FC Groningen, die wel al voor diverse jeugdelftallen speelde, maakte vanavond tegen Turkije zijn eerste minuten in de hoofdmacht. Scoren lukte nog niet: 0-0.
Omotoyossi?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker gescout. Stuk sterker dan die gast met wie ie de topscorerstitel deelde in Zweden, van Helsingborg
Die ja. Maakte niet echt veel indruk tegen PSV (tegen Heerenveen ook niet echt, hij scoorde toen alleen wel)quote:
En ook beduidend beter dan Ari wat mij betreft.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker gescout. Stuk sterker dan die gast met wie ie de topscorerstitel deelde in Zweden, van Helsingborg
Ja inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
En ook beduidend beter dan Ari wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |