Typische Berg-goal ook hequote:
Die trap op de enkels was ook geen lekkere. Beetje frustratie ofzo?quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef sjimz het volgende:
Toch zonde dat hij negatief in het nieuws kwam met die vermeende elleboog stoot.
Heeft deze speler helemaal niet nodig.
Ondanks zijn 7 goals heeft hij al meermalen aangegeven niet tevreden te zijn over zijn eigen spel.quote:Op maandag 10 november 2008 07:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die trap op de enkels was ook geen lekkere. Beetje frustratie ofzo?
Zonde dat hij dan kiest voor zulke uitlatingen, ipv 110% inzet te geven. Kan een hele grote worden mits hij zijn mentaliteit aanpast.quote:Op maandag 10 november 2008 07:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ondanks zijn 7 goals heeft hij al meermalen aangegeven niet tevreden te zijn over zijn eigen spel.
Mwah, als ik hem zie lopen en verdedigend werk zie opknappen zie ik niet dat hij dat graag doet., eerder omdat het 'moet', niet omdat hij het voor het team doet.quote:Op maandag 10 november 2008 08:05 schreef Prosac het volgende:
eh.. Die 110% inzet is er ook echt wel hoor. Wat mij betreft wordt hij pas na de winterstop een hele grote.
quote:Bij FC Groningen zette aanvaller Marcus Berg een fraaie reeks voort. De Zweedse international kwam tegen FC Volendam voor de zevende keer op rij tot scoren in een officiële thuiswedstrijd van de Groningers. In die serie scoorde hij in totaal negenmaal.
In de historie van de club zette alleen Peter Houtman ooit een langere doelpuntenreeks op eigen veld neer: de voormalige spits maakte tussen augustus en december 1985 telkens minimaal één goal in negen opeenvolgende duels.
Sorry Cranequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:44 schreef Dr.Crane het volgende:
Hou eens op ajax te betrekken in elk topic over een goede eredivisiespeler.
quote:Ajax gaat concreet worden voor Berg
Ajax gaat in de winterstop een bod uitbrengen op Marcus Berg. Dat meldt het Zweedse medium Aftonbladet. De Amsterdammers zouden een bedrag van ongeveer vijftien miljoen euro willen neerleggen voor de Zweedse aanvaller.
Dat was inderdaad DE opvolger van Huntelaar, kon alvast een jaartje wennen en hoefde Ajax niet extra diep in de buidel te tasten voor een opvolger.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt me stug, of is Cvitanich nu al afgeschreven?
Achter Cvitanich komt er ook niet direct iemand meer, dus dan heb je geen vervanger van een geblesseerde spits eventueel - plus wanneer Suarez ook weggaat, is Berg een logische aankoop hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat was inderdaad DE opvolger van Huntelaar, kon alvast een jaartje wennen en hoefde Ajax niet extra diep in de buidel te tasten voor een opvolger.
enfin, eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd natuurlijk
Het zou vanuit het oogpunt van Ajax een logische aankoop zijn, desalniettemin blijft Cvitanich een duurkoop.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Achter Cvitanich komt er ook niet direct iemand meer, dus dan heb je geen vervanger van een geblesseerde spits eventueel - plus wanneer Suarez ook weggaat, is Berg een logische aankoop hoor.
Cvitanich nu al een duurkoop? Die kan je nog helemaal niet beoordelen. Houden jullie Berg, dan houden wij Cvitanich. Er zal vast wel wat hoon op deze opmerking komen, maar zo onder de indruk ben ik niet van Berg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het zou vanuit het oogpunt van Ajax een logische aankoop zijn, desalniettemin blijft Cvitanich een duurkoop.
Welke eigenschappen heeft Cvitanich dan die zo goed passen bij een typische Ajaxspits?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:13 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Cvitanich nu al een duurkoop? Die kan je nog helemaal niet beoordelen. Houden jullie Berg, dan houden wij Cvitanich. Er zal vast wel wat hoon op deze opmerking komen, maar zo onder de indruk ben ik niet van Berg.
Lastig te beoordelen als hij geen enkele keer in de spits is begonnen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Welke eigenschappen heeft Cvitanich dan die zo goed passen bij een typische Ajaxspits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |