quote:Op donderdag 27 december 2007 14:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
/offtopic, Maikuuul, hedde gij al zon hendig sjieke slipauto gekocht?

quote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mogen ze eens iets opblazen gaan ze FOK!en.

Stiekem denk je wel van "OMFG ! nu heeft iemand een topic geopend over nieuwjaar, en vertel je dat aan je matties"quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:59 schreef Tommeke het volgende:
Goed topic Maikuuul!
Ik denk dat fok! ongeveer het laatste is waar ik aan denk met oud & nieuw

nee helaas niet jij welquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem denk je wel van "OMFG ! nu heeft iemand een topic geopend over nieuwjaar, en vertel je dat aan je matties"
Of ga je dat niet doen ?

Nein, mijn matties weten niet dat ik op fok! zitquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem denk je wel van "OMFG ! nu heeft iemand een topic geopend over nieuwjaar, en vertel je dat aan je matties"
Of ga je dat niet doen ?

quote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mogen ze eens iets opblazen gaan ze FOK!en.

ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga het met mn vriendin doen

quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:06 schreef WurM het volgende:
[..]!
Om twaalf uur ga ik eerst mijn schoonzus zoenen

dan open danny op zijn gemak een nieuw topicquote:Op zondag 30 december 2007 10:23 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee. Ik hoop niemand. Laat Danny svp de stekker om 23:55 eruit trekken en pas weer aandoen om 10:00 op 1 januari, dan zijn de meeste mensen aan het slapen/uitbrakken/weer nuchter.

quote:Op zondag 30 december 2007 02:23 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Jullie gaan samen een topic openen?

quote:Op zondag 30 december 2007 12:33 schreef Suga_Mama het volgende:
Ben je niet gewoon vriendloos en zielig als je om 0.00 een topic maakt?

Dan krijg jij de eer van het eerste slotje mocht het mislukkenquote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef MASD het volgende:
ik heb een facking pwnend autoscript geschreven![]()
jweets, iedereen moeite doen terwijl ik met een glas champagne ergens in France zit te chillen met mensen die ik nauwelijks ken.

hehehequote:Op zondag 30 december 2007 18:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dan krijg jij de eer van het eerste slotje mocht het mislukken

quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef ruud_fr het volgende:
nou? wie was het?

Berichten over hoe je geestelijke toestand wel niet is aangetast, kan in Mensen die om 0:00 op FOK! posten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laatste post 2007: Gelukkig nieuwjaar!.
Laatste topic 2007: Gelukkig nieuwjaar!.
Eerste post 2008: Eerste post van 2008 op FOK!.
Eerste topic 2008: 2008!!!!!!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |