quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is niet echt voor sport, dus:
nee, ik weet dat het niets voor sport is, maar de creatieve mensen zitten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Voor de winnaars![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boez1
[ afbeelding ]
Boez2
Nalby mag ook, maar die heeft al zo'n grote AVA
Zodra ik terug ben van paasweekendje bij mn ouders krijgt ie sowieso een plekkiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Voor de winnaars![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boez1
[ afbeelding ]
Boez2
Nalby mag ook, maar die heeft al zo'n grote AVA
Oepsquote:Op maandag 24 maart 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent wel erg gul met die awards, we zouden 't toch alleen doen als je 't hele toernooi uitspeelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
een kleine 500mb op youtube gaat niet lukken denk ikquote:Op maandag 24 maart 2008 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
Nu aan het Loaden is![]()
ps. Mag ik hem bewerken met muziek etc. en op mn youtube zetten ?
Oh jeequote:Op maandag 24 maart 2008 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
een kleine 500mb op youtube gaat niet lukken denk ik
Was dat een verrassing danquote:Op maandag 24 maart 2008 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem kan ik 't gewoon niet verkroppen dat ik voorbij ben gevlogen door Nalby, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |