quote:
Input is altijd goed, ik stel een vraag aan jullie. Ik zou het leuk vinden als er meegedacht wordt ipv alleen een idee droppen in de hoop dat er iets mee gedaan wordt.
quote:
fok!Users die op marktplaats reageren, reageren in de praktijk ook altijd op fok! User die alleen op marktplaats reageren zijn zich niet eens bewust van de fok! advertentie. een link in een MP advertentie wordt niet toegestaan, tenzij men betaalt.
Oh, ik ben hier niet zo zeker van hoor. Er zijn een hoop mensen die lurken op FOK! en de drempel om je te registreren om te reageren wordt wel heel erg hoog als dat totaal niet meer hoeft omdat er in een topic een link staat naar een site waar je zo kunt bieden.
quote:
een fokuser die een V&A advertentie en daarbij een marktplaats advertentie met het zelfde product opent is nog altijd een fok!user die gebanned kan worden. mocht het mis gaan.
Wat heeft FOK! dan met verkopen op marktplaats te maken

Helemaal niets. Als 2 FOK! users ergens anders mot krijgen is het nogal vreemd om iemand hier een ban voor te geven.
quote:
dan moet met dat for once and for all vastleggen in de policy's

dan is deze hele discussie niet nodig.
Dat vind ik persoonlijk onzin. Ik vind het niet nodig om zoiets een verplichting te maken.
Ik heb ook niets tegen op een discussie

.