WgegegegegehooiiiiI!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef peaceman het volgende:
ow die nepmoderator voor MUZ is er weer... dan wordt het zeker tijd om te gaan slapen, anders heb ik straks een ban
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt zo onsportief, hè?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef peaceman het volgende:
ow die nepmoderator voor MUZ is er weer... dan wordt het zeker tijd om te gaan slapen, anders heb ik straks een ban
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon een mietje die niet wilt begrijpen hoe liefdevol ik voor de mensen benquote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onsportief, hè?
DarkAngelus doet geen vlieg kwaad.![]()
Modjesquote:
Tis de Top2000! Kom op en deel deze herrinneringen met ons!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
Oeh, Sinatra. Veel goeie herinneringen aan deze plaat . . .![]()
Modjesslijmers...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onsportief, hè?
DarkAngelus doet geen vlieg kwaad.![]()
Ga slapen ofzoquote:
quote:
Niet veel bijzonders, was de eerste waarop m'n vrouw en ik destijds met elkaar schuivelde . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis de Top2000! Kom op en deel deze herrinneringen met ons!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, was de eerste waarop m'n vrouw en ik destijds met elkaar schuivelde . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |